Kihlauduttiin, mutta miehen ystävät eivät onnitelleet. Onko outoa?
Me päätettiin edetä nopeasti suhteessa, joten kihlauduttiin kuukausi tapailtuamme. Minä olin sinkku pitkään ja mies eronnut vasta 2 viikkoa aiemmin pidemmästä suhteesta. Suhde tuntuu meille oikealta, joten etenemme nopeasti. Lasta yritämme saada jo, koska ikäni puolesta aikaa ei ole hukattavana.
Laitoimme someen julkaisun, jossa kertottiin kihlautumisesta. Kavereistani moni tykkäsi julkaisusta, mutta miehen kavereista vain 3. Nämä 3 eivät ole edes mihelle kovin tuttuja.
Kysyisinkin mitä mieltä olette tästä? 60 tykkäystä ja onnittelua omilta tutuiltani ja 3 miehen puolitutuilta, eikä keltään läheiseltä tutulta.
Minua asia alkoi mietityttää vasta kun kaverini siitä huomauttivat. Miehellä on kuitenkin yli 170 kaveria somessa.
Kommentit (107)
Jos pitkästä suhteesta erosi 2 viikkoa ennen teidän juttua niin eipä mikään ihme että ovat kaverit skeptisiä. Vanhan suhteen mokia ei ole vielä käsitelty. Hän hautasi ne suhteeseen sinun kanssasi. Mutta onnea teille.
Yhä useampi mies on oppinut, että naimisiin menossa on miehelle enemmän huonoja puolia kuin hyviä. Ovat rohkeita, kun eivät onnittele asiasta, jonka tietävät olevan huono.
Sitä mieltä, että olet lapsellinen.
Koska mies on sanonut kavereilleen sun halunneen kihlautua. Miehet tosi tosi harvoin haluavat naimisiin, koska se ei merkitse heille mitään. Heille merkitsee kenties toinen avioliitto nuoremman naisen kanssa, joka menee ensimmäistä kertaa naimisiin, koska pönkittää heidän miehistä markkina-arvoaan ja antaa heille itsetunnon piristysruiskeen. Miehesi tietää haluavansa lapsia joskus nyt se joskus on tässä sinun kanssa. Lapsia ei tunnetusti hankita kevein perustein, joten kihlautuminen tekee suhteesta katu-uskottavan, mutta oikeasti miehellesi kihlautuminen ei ole tärkeää.
Olisikohan tässä sukupuolen välisiä eroja? Miehiä ei kiinnosta muiden parisuhteen statuksen tila?
Siskon eksä jätti perheensä Whats App -viestillä 23 vuoden avioliiton jälkeen. Mies oli silloin 55 v ja muutti suoraan itseään 22 vuotta nuoremman naisen luo. Aika pian paljastui että heillä oli ollut salasuhde vuosia miehen avioliiton aikana ja mies oli vielä tehnyt aika ikäviä taloudellisia källejä ex-perheelleen. Lapsilleen selitti että "iskä haluaa nyt silleen oikeesti elää".
Noin 2 kk tempauksessa jälkeen julkaisi sometileillään kihlauskuvia ja kertoi että uusi puoliso odottaa "niin toivottua rakkauslasta".
Kukaan ei onnittelut eikä tykännyt ja oli sitten mm. omille vanhemmilleen ja mun miehelle kiukutellut miten ilkeitä ihmiset ovat.
No miksiköhän kukaan ei onnittelut eikä ottanut osaa ilakointiin? Varmaan vaikea arvata...
Miehen kaverit tietää edellisen suhteen taustat, eikä arvosta miestä.
Jos mies oli eronnut vain kaksi viikkoa aikaisemmin, niin olikohan kaikki miehen somekaverit edes tietoisia koko erosta? Ehkä ne näki tuon somepäivityksen ja ajatteli, että hetkinen eikö se Mikko seurustellut Maijan kanssa, kuka hitto tämä Saara nyt on jonka kanssa on menty kihloihin? Ihan varmasti on lähipiirillä skeptisyyttä ja epätietoisuutta ilmassa.
Vierailija kirjoitti:
Siskon eksä jätti perheensä Whats App -viestillä 23 vuoden avioliiton jälkeen. Mies oli silloin 55 v ja muutti suoraan itseään 22 vuotta nuoremman naisen luo. Aika pian paljastui että heillä oli ollut salasuhde vuosia miehen avioliiton aikana ja mies oli vielä tehnyt aika ikäviä taloudellisia källejä ex-perheelleen. Lapsilleen selitti että "iskä haluaa nyt silleen oikeesti elää".
Noin 2 kk tempauksessa jälkeen julkaisi sometileillään kihlauskuvia ja kertoi että uusi puoliso odottaa "niin toivottua rakkauslasta".
Kukaan ei onnittelut eikä tykännyt ja oli sitten mm. omille vanhemmilleen ja mun miehelle kiukutellut miten ilkeitä ihmiset ovat.
No miksiköhän kukaan ei onnittelut eikä ottanut osaa ilakointiin? Varmaan vaikea arvata...
Tiesivät totuuden. Onneksi on näitä, jotka oikeassa kohtaa osaavat ottaa etäisyyttä, eivätkä osallistu.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kaverit tietää edellisen suhteen taustat, eikä arvosta miestä.
Vaikka te naiset muuta väitätte miehet ei kunnioita miestä, joka jättää perheensä.
Vierailija kirjoitti:
luokaton provo, mutta uppoaa mammoihin
Entä sitten? Ei nyt parempaakaa ajankulua ole tarjolla. Ja kai sitä mielipidettään voi "testata" muilla vaikka tarina ei niin totta olekaan?
Muutimme yhteen vähän aikaa sitten. Miehen ystävät lähettivät mulle viestejä joissa toivottivat tervetulleeksi ”perheeseen” ja iloitsivat asiasta.
Pari vuotta ollaan seurusteltu ja edellisistä eroista 5 ja 4 vuotta.
Luuletkos, että ero on ystävissä vai suhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä provompi sitä asiallisempi vastaus. : )
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Eihän rakastuminen ole lapsellista. Löydettiin rakkaus ja aloitettiin suhde. Päätettiin vauhdittaa asiaa kihlautumalla. Toivottavasti saadaan yhteinen lapsi. Tässä iässä on kiire. Mies nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä provompi sitä asiallisempi vastaus. : )
Joka ketjussa näitä provoiluviestejä.
Ei ole provo. En viitsi linkata facebookiani tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Eihän rakastuminen ole lapsellista. Löydettiin rakkaus ja aloitettiin suhde. Päätettiin vauhdittaa asiaa kihlautumalla. Toivottavasti saadaan yhteinen lapsi. Tässä iässä on kiire. Mies nuorempi.
Siksi kun lasket jotain facebook tykkäyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kihlat on lähinnä teinien juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten? Ei nyt parempaakaa ajankulua ole tarjolla. Ja kai sitä mielipidettään voi "testata" muilla vaikka tarina ei niin totta olekaan?
Ei ole provo. Outoa väittää provoksi. En halua linkata tänne todisteita.
Miksi väitätte provoksi?
Mä en tykkää ikinä mistään juuri sen takia, ettei kenenkään tarvitse alkaa kyttäillä mun tykkäämisiäni.
Suattaapi olla jotakin hämärää miehessä, tai sitten ei.