Kihlauduttiin, mutta miehen ystävät eivät onnitelleet. Onko outoa?
Me päätettiin edetä nopeasti suhteessa, joten kihlauduttiin kuukausi tapailtuamme. Minä olin sinkku pitkään ja mies eronnut vasta 2 viikkoa aiemmin pidemmästä suhteesta. Suhde tuntuu meille oikealta, joten etenemme nopeasti. Lasta yritämme saada jo, koska ikäni puolesta aikaa ei ole hukattavana.
Laitoimme someen julkaisun, jossa kertottiin kihlautumisesta. Kavereistani moni tykkäsi julkaisusta, mutta miehen kavereista vain 3. Nämä 3 eivät ole edes mihelle kovin tuttuja.
Kysyisinkin mitä mieltä olette tästä? 60 tykkäystä ja onnittelua omilta tutuiltani ja 3 miehen puolitutuilta, eikä keltään läheiseltä tutulta.
Minua asia alkoi mietityttää vasta kun kaverini siitä huomauttivat. Miehellä on kuitenkin yli 170 kaveria somessa.
Kommentit (107)
Hui! OlIttepa Liian nopeita !en mäkään ois onnitellu.
Vierailija kirjoitti:
Mistä kohtaa provous ilmenee?
Ihmiset ovat tällaisia, totta tämä on.
Joku kasvanut pumpulissa, jos ei ole kohdannut tällaisia elämän outouksia.
Niinpä. Provohuutelijat antavat itsestään elämää ymmärtämättömän kuvan. Ihmiset ovat oikeasti aika pimeitä eikä ap ole läheskään ensimmäinen, jonka mielestä pikakihlat ja -lapsenteko ovat ihana ja romanttinen idea. Suuri osa ihmisistä on lisäksi sangen yksinkertaisia joten eivät älyä pitää näitä peliliikkeitä omana tietonaan ja ihmettelevät sitten, miksi muiden reaktio on niin negatiivinen.
Koska on hääpäivä? Entä onko pulla puman uumassa jo?
En yhtään ihmettelisi elleivät koskaan onnittelisi. En mennyt tollasen häihin edes.
Paljastuiko kumpikaan vielä hulluksi?
Mun ex on tällasessa tilanteessa. Se uus lähetti sekopäisen viestin. Vaikuttaa että vetelee psyykkeeseen vaikuttavia lääkkeitä ja siksi lähettää yöllä aggressiivisia viestejään.
Ovat toisensa ansainneet.
Mun kaverin facebook kaveriko se täällä uikuttaa. Tolloja ootte. Tiedetään mikä siellä on taustalla.
Upeata!
Mihin ap hävisi vastaamasta?
Juu, onhan tuo outoa. Eivätkö pidä sinusta (miksi ei pitäisi?) vai eivät tunne, vai onko miehellä joku salaisuus? Mikä.
Vierailija kirjoitti:
Juu, onhan tuo outoa. Eivätkö pidä sinusta (miksi ei pitäisi?) vai eivät tunne, vai onko miehellä joku salaisuus? Mikä.
Luurangot eivät ole vielä kolisseet.
Ap kerro meille mikä meno ensi vuonna.
Onnea.
Sori, jos ystäväni menisi 2 viikkoa erosta kihloihin uuden ihmisen kanssa, niin en onnittelisi. Olisin järkyttynyt. Minusta tuollainen kertoo siitä, ettei ap:n miehellä ole kaikki ihan kunnossa.
Kyllä itekki miehen kaverina suhtautuisin skeptisesti tilanteeseen enkä laittaisi onnittelua. Eli ihan normaalia toimintaa noissa olosuhteissa.
Kuulostaa kahden vajukin touhuilta.
Ymmärsinkö nyt oikein, että elät elämääsi muiden sometykkäysten kautta?
Jo on niukkaa.