Kihlauduttiin, mutta miehen ystävät eivät onnitelleet. Onko outoa?
Me päätettiin edetä nopeasti suhteessa, joten kihlauduttiin kuukausi tapailtuamme. Minä olin sinkku pitkään ja mies eronnut vasta 2 viikkoa aiemmin pidemmästä suhteesta. Suhde tuntuu meille oikealta, joten etenemme nopeasti. Lasta yritämme saada jo, koska ikäni puolesta aikaa ei ole hukattavana.
Laitoimme someen julkaisun, jossa kertottiin kihlautumisesta. Kavereistani moni tykkäsi julkaisusta, mutta miehen kavereista vain 3. Nämä 3 eivät ole edes mihelle kovin tuttuja.
Kysyisinkin mitä mieltä olette tästä? 60 tykkäystä ja onnittelua omilta tutuiltani ja 3 miehen puolitutuilta, eikä keltään läheiseltä tutulta.
Minua asia alkoi mietityttää vasta kun kaverini siitä huomauttivat. Miehellä on kuitenkin yli 170 kaveria somessa.
Kommentit (107)
Kihlaus noin äkkiä on niin white thrash -touhua, että hyi olkoon. Tokihan teillä on tatuointeja ja lävistyksiäkin,
Siis olette kihlautuneet kuukauden jälkeen ja pari viikkoa aiemmin mies eronnut pitkästä suhteesta? Olet siis suhteenrikkoja
Jotakin todella törkeätä taustalla miehen puolelta, ehkä sinunkin. Sinulla ainakin kova kiire saada lapsi. 46 vuotiaana ei Suomessa auteta klinikoilla saamaan lapsia. Luomuna jo tossa iässä haastavaa, mutta on sekin mahdollista.
Naurettavaa pelleilyä, ap!
Et edes tunne sitä miestä, ja olet menossa naimisiin ja hankkimassa lasta!
Olette kumpikin sekaisin. Odottakaa että pää selvenee, siihen menee 1-2 vuotta. Tutustukaa rauhassa. Arki saapuu parhaaseenkin parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ei kai kukaan ole noin typerä, että vasta hetken aikaa seurusteltuaan alkaa lapsia hankkimaan. Teistä kumpikaan ei voi vielä toistaan tuntea. Ja tuo, että mies alkaa uuteen suhteeseen vain kaksi viikkoa edellisen päättymisestä on kyllä niin iso turn off, ettei toista olekkaan.
Mut ku mä haluun sen lapsen.
Siitä vaan hankit sen lapsen. Mihin tarvitset somejulkisuutta asiassa? Päivitä lapsi kun on syntynyt ja eivätköhän aidot ystävät tykkäile päivityksestä.
olet kuin kylän yhteinen polku pyörä kaikki polkeneet ja jättäneet seuraavalle. miehen kaverit tietävät tuan eivätkä halua sanoa mitään kärsiköön mies kaikki sinusta saamansa taudit. miehellä on näköjään viisaita ystäviä.
Miehen kaverit tietävät sinusta totuuden.
Fiksuja miehiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kaverit tietää edellisen suhteen taustat, eikä arvosta miestä.
Vaikka te naiset muuta väitätte miehet ei kunnioita miestä, joka jättää perheensä.
No kyllä miehen kaveripiirissä näyttää olevan yksi tyyppi suuri sankari kun vaihtoi 50-vuotiaan vaimonsa 25-vuotiaaseen naiseen. Häntä kadehditaan ja sit naureskellaan muka vitsikkäästi että hehhehrehrehröhröh, kohtahan meidänkin emännällä saa vaihdossa pari kaksvitosta.
60 maksanutta panoako kirjoitti:
olet kuin kylän yhteinen polku pyörä kaikki polkeneet ja jättäneet seuraavalle. miehen kaverit tietävät tuan eivätkä halua sanoa mitään kärsiköön mies kaikki sinusta saamansa taudit. miehellä on näköjään viisaita ystäviä.
😂 ainakin yhden kaverin uus kihlattu näyttää just siltä...
Naiset ovat siis tuon perusteella tapahtumista riippumatta melko solidaarisia. Veikkaan, että (me) miehet emme kovin paljon välitä pysyä kärryillä tuollaisella temmolla tapahtuvista isoista yksityisasioista. Olemme siinä mielessä se turvallinen peruskallio jota (siis tätä ominaisuutta) kukaan ei arvosta(?). Hötkyily on lähelle pahinta mitä miehet tahtovat (joukkona) tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa pelleilyä, ap!
Et edes tunne sitä miestä, ja olet menossa naimisiin ja hankkimassa lasta!
Olette kumpikin sekaisin. Odottakaa että pää selvenee, siihen menee 1-2 vuotta. Tutustukaa rauhassa. Arki saapuu parhaaseenkin parisuhteeseen.
Samaa mieltä. Todella outoa tällainen. Mitä miehen edellisessä suhteessa on käynyt...!!
Minä en onnittelisi somessa ystävää joka kihlautuu kaksi viikkoa pitkästä parisuhteesta eroamisen jälkeen. Eihän kukaan voi kuvitellakaan että kahdessa viikossa olisi toipunut edellisestä ja käsitellyt asiat siten että olisi täysissä sielun- ja ruumiin voinnissa kykenevä tutustumaan, ihastumaan, rakastumaan ja luottamaan uuteen ihmiseen niin paljon että voisi kihlautua!
Todennäköisesti siten toimiva ystäväni tuskin olisi tutustunut, ihastunut ja rakastunut, vaan kyseessä olisi joku muu syy, kuten raha tai raskaus tai painostus tai pako eron käsittelemisestä. En onnittelisi somessa, koska rehellisesti sanottuna en toivoisi kihlaparille onnea, vaan toivoisin että ystäväni tulisi järkiinsä ja saisi oman päänsä kuntoon, ja vasta sen jälkeen lähtisi tavoittelemaan uutta onnea. Olisi sille morsiamellekin mukavampaa että olisi edellisestä toipunut sulhanen.
Huoh. Mitä ihmettä teidän päässä liikkuu...
Eihän tollasesta menosta voi tykätä. Mitä ukon suhteessa on tapahtunut....
Vierailija kirjoitti:
Kavereistani moni tykkäsi julkaisusta, mutta miehen kavereista vain 3.
No sun kaverit on naisia, niistä tuollainen romanttinen hömppä on iiik iiihanaaaa! Miehen kaverit on miehiä, niitä ei voisi vähempää kiinnostaa.
Tuossapa ei ole syytä onnitella. Ihmetellä kyllä.
Järkkyä lukea tätä mutta voisin olla aloittajan miehen ex. Jos olen edes yhtään vastaavassa tilanteessa, neuvon aloittajaa lopettamaan suhteen ajoissa. Nopeasti ei tule hyvää. Vaikka omat varoituskelloni soivat vuosi sitten, annoin mennä uskoen hyvään. Toivon tietysti, ettei mies käyttäydy uutta naistaan kohtaan yhtä huonosti, kuin käyttäytyi minua kohtaan.
Mun kaveri sai puhelun, jossa nuori mies kertoi nuoren vaimonsa pettävän häntä kaverini miehen kanssa. Ikäeroa n 30v. Nämä petturit sitten löivät hynttyyt yhteen. Kolme pientä lasta vuoroviikoin isälle ja äidille. Yhdessä nyt kymmenisen vuotta. Mies täytti just 60v.
Ei kyllä kukaan onnitellut silloin. Kyllähän noihin lopulta tottui. Mut siis voi se onnistua.
Onpa ollut kiire. Tähän liittyy varmasti paöjon ikäviä asioita. Onnea ap. Toivottavasti saat vauvasi....