Tulin kaks tuntia sitten psyk. osastolle - haluatko kysyä jotain?
Kommentit (75)
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 17:22"]Kuka laskisi leikkiä noin vakavalla asialla, ei kukaan.
[/quote]lOetkos aivan tietämätön, minkälainen paikka internet nykyään on?
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 17:37"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 16:55"]
Syötkö lääkkeitä? Käytätkö antabusta?
[/quote]
[/quote]
Syön masennuslääkkeitä. Opamoxia myös kun on pakko. Mutta nythän ne vietiin kaikki nekin.
Syödäänkö täällä muuten aina keittoa? Tai jotain lusikoitavaa mömmöä... Kun ei vissiin haarukat/veitset ole ok.
Äsken kävin meikkaamassa hoitajan silmien alla kun mitään peilellisiä meikkijuttujakaan saa olla.
ap
[/quote]Mitä läkkeitä syöt ja millä annostuksella?
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 16:30"]
Hei, oletko kirjoitellut tänne. Tuosta on suunta ylöspäin. Sairaana joutuu joskus menemään pohjan kautta, ei lannistuta.
[/quote]
Kyllä siitä lähdetään, että jos AV:lle siirtyy psykiatriselta osastolta niin suunta on alaspäin.
Minä luulen, että tässä nyt tylsistynyt teini vedättää huolestuneita mammoja oikein kunnolla.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 17:44"]Opettele kirjoittamaan, minä uskon, kyllä sen huomaa, että ap kirjoittaa, kuten asia on. Siunausta sinullekin!
[/quote] vitu mitä pellejä. Siunaa sinä ittes. Tekopyhää uskovaista sontaa. Toivottavasti maailmanloppu ja ihmiskunnan tuho tulee pian. Sitähän teidän raamatussa ennustetaan. Lämpimin terkuin Belzebub
AP:n on vähän vaikea kertoa osastosta ja sen arjesta, koska ei ole siellä.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 17:25"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 17:24"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 17:16"]Voit olla psyykkisesti sairas mutta et sä sairaalassa nyt ole. Poliisit ei tuo yksin potilasta suoraan mihinkään psykiatriseen sairaalaan ellet ole ihan psykoottinen ja aggressiivinen. Ja lisäksi jos olet kännissä niin ei ne susta voi tehdä kunnon psyk arvioita ja laita sua osastolle. Kamerapuhelime kanssa, come on! Muuten hyvä trolli.
[/quote]
No en tiedä miksi, mutta tänne nyt kuitenkin "pääsin". Olin aamulla täällä juttelemassa, sama sh oli vastassa nyt. Kuten sanoin, olin "vain" hyvin itsetuhoinen. Ehkä meidän kaupungissa sitten otetaan helpommin vastaan. Mulla on nytkin oma huone, tyhjä sänky vieressä.
[/quote] olit aamulla juttelemassa. Sit vedit kännit ja ajoit autolla. Nyt oot osastolla jo surffailemassa netissä. Nopeeta toimintaa.
[/quote]Mielikuvitusmaassa kaikki onnistuu!
Et niin pohjalla etteikö huomiohuoraus kiinnostaisi. Vai kuuluuko taudinkuvaan?
Hei, oletko kirjoitellut tänne. Tuosta on suunta ylöspäin. Sairaana joutuu joskus menemään pohjan kautta, ei lannistuta.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 16:52"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 16:50"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 16:37"]Ikävä, et sulla on noin paha olo. Oikeassa paikassa oot kummiskin. Ootko ollut ennenkin?
[/quote]
En ikinä ennen. Outoa on kaikki. Kaikkea vahditaan ja mitään henk koht tavaroita en edes ehtinyt ottaa mukaan. Laukustakin vietiin puolet sisällöstä.
[/quote]
Saako siellä käydä röökillä? Alkoholia tuskin saa käyttää. Entä lääkkeet?
[/quote]Aika provoava otsikko tässä oli. Ja "laukustakin vietiin puolet sisällöstä". Mitä sulla siellä oli? Mä kyllä ymmärsin ihan täysin, kun ottivat mun insuliinit, neulat ja särkylääkkeet talteen, että pystyivät vähän katsomaan mitä teen. Tai ettei kukaan muu käy mun kassilla ja aiheuta vaaraa itselleen tai muille.
Oletko ap jossain täysin suljetulla osastolla? Itse olin "vain" yleispsykiatrisella osastolla jossa oli ihmisiä laidasta laitaan. Syömishäiriöisiä, masentuneita, ihmisiä jotka jännittivät hirveästi tulevaa leikkausta. Tavallaan ihan tavallisia ihmisiä. Itselläni oli syömishäiriötä, ja oli helpotus päästä hoitoon kun viimein tajusin sitä tarvitsevani. Sai antaa itsensä muiden hoidettavaksi ja levähtää niin, että sit jaksoi taas itsekin ponnistaa eteenpäin. Sairaalan rutiint auttoi tosi paljon. Ja nimenomaan kun pääsi ammattilaisten hoidettavaksi, ylpeys ei olisi riittänyt pyytämään läheisiltä apua, vaivaamaan heitä tms.
Kaikki läheiset kuitenkin tuki, ainoastaan yksi laittoi välit poikki koska olin joutunut "mielisairaalaan". Kyseessä vanhempi sukulaismies. Ei siinä ole mitään hävettävää, erikoista tai huutelun arvoista. Mielen sairaudet on sairauksia siinä missä muutkin ja tartteehan niitä hoitaa.