Tulin kaks tuntia sitten psyk. osastolle - haluatko kysyä jotain?
Kommentit (75)
Lopetetaan ilkeily, aina ei mene, kuten on suunniteltu. Ap:n paha olo ei ole tullut tyhjästä, siihen on syynsä. Aloittaja tarvitsee tukea, mulla on aikaa, olen loukannut polven enkä pysty liikkumaan paljon. Kirjoittele vaan ap, tänne, olemme maallikkotukihenkilöitä.
Nyt se kännykkä kiinni, rakas lapsi! Kaveri joutui taannoin Auroraan, oli FB:ssä minkä ehti. Ei hyvä. Ehti kirjottaa aika sekoja juttuja.?
Nyt se kännykkä kiinni, rakas lapsi! Kaveri joutui taannoin Auroraan, oli FB:ssä minkä ehti. Ei hyvä. Ehti kirjottaa aika sekoja juttuja.?
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 17:01"]Lopetetaan ilkeily, aina ei mene, kuten on suunniteltu. Ap:n paha olo ei ole tullut tyhjästä, siihen on syynsä. Aloittaja tarvitsee tukea, mulla on aikaa, olen loukannut polven enkä pysty liikkumaan paljon. Kirjoittele vaan ap, tänne, olemme maallikkotukihenkilöitä.
[/quote]Näitä tyyppejä näkee osastolla liian usein ja heillä on hoitomotivaatio ja sitoutuminen nolla. Joku muu jäi nyt ilman paikkaa.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 16:58"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 16:52"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 16:50"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 16:37"]Ikävä, et sulla on noin paha olo. Oikeassa paikassa oot kummiskin. Ootko ollut ennenkin?
[/quote]
En ikinä ennen. Outoa on kaikki. Kaikkea vahditaan ja mitään henk koht tavaroita en edes ehtinyt ottaa mukaan. Laukustakin vietiin puolet sisällöstä.
[/quote]
Saako siellä käydä röökillä? Alkoholia tuskin saa käyttää. Entä lääkkeet?
[/quote]
Tupakalla olen usein. Yks mies myös. Se juttelee itelleen. Tää näyttää oikeasti sisältä kuin joltain neuvostoliittolaiselta vankilalta.
Mutta kiitollinen olen kun joku viitsii mua vahtia.
Meille tulee kohta kuulemma jotkut iltalääkkeet ja sit on erikseen vielä yölääkkeet.
En ole koskaan ennen ajanut humalassa, enkä tule ajamaan. Romahdin totaalisesti ja siitä oli normiminä kaukana.
[/quote]
Jotain psykoosilääkkeitä?
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 17:00"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 16:57"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 16:47"]
Ja sait pitää puhelimen/ netin? Aika ainutlaatuista...
[/quote]
niinku millä logiikalla ne otetaan pois?
[/quote]
Kamerapuhelinta ei saa käyttää osastolla. Terveisin joku joka vietti psykiatrisella yli puoli vuotta.
[/quote]
Vanha sääntö. Saa nykyisin käyttää. t. pipilässä vuonna 2011 muutamaan otteeseen, jonka aiemmilla 2008 reissuilla oli vielä kielto.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 17:02"]Nyt se kännykkä kiinni, rakas lapsi! Kaveri joutui taannoin Auroraan, oli FB:ssä minkä ehti. Ei hyvä. Ehti kirjottaa aika sekoja juttuja.?
[/quote]
Facebookista pois viikkojen ajalta kaikki ja fabo kiinni kuukaudeksi, sieltä pääsee sellaisia sammakoita joista ei halua muiden muistuttavan vuosien päästä.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 17:03"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 17:01"]Lopetetaan ilkeily, aina ei mene, kuten on suunniteltu. Ap:n paha olo ei ole tullut tyhjästä, siihen on syynsä. Aloittaja tarvitsee tukea, mulla on aikaa, olen loukannut polven enkä pysty liikkumaan paljon. Kirjoittele vaan ap, tänne, olemme maallikkotukihenkilöitä.
[/quote]Näitä tyyppejä näkee osastolla liian usein ja heillä on hoitomotivaatio ja sitoutuminen nolla. Joku muu jäi nyt ilman paikkaa.
[/quote]
Mieti vähän, ap on tullut psykiatrisen arvion jälkeen. Ammattihenkilön lähetteellä. Tsemppiä ap:lle, ja myötätuntoa.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 16:58"]Henki lähtee ihmisestä helposti jos niin vain haluaa. Draamaa ja itsarilla kiristystä takana?
[/quote]
Ei vaan itsemurhayrityksiä aiemmin ja nyt väsyneenä todellinen lopullinen tahto. Ja se olis ollut junan alle eikä mikään yritys. Nyt se vaan viivästy kun menin idiootti sekoilemaan...
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 16:59"]Vieläkö ne siellä tarjoaa hermomyrkkyä nimeltä kofeiini kahvin muodossa?
On olemassa aika monta tutkimusta aggressiiviststa laitospotilaista, joiden määrä romahtaa, kun kahvi poistetaan tarjottavien elintarvikkeiden listalta.
[/quote]
Ei ainakaan vielä. Olen tosiaan ollut täällä vasta muutaman tunnin.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 17:01"]En ole koskaan ennen ajanut humalassa, enkä tule ajamaan. Romahdin totaalisesti ja siitä oli normiminä kaukana.
[/quote]Niin ne kaikki sanoo. Vittu mikä selittelijä.
[/quote]
No miten vaan.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 17:00"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 16:57"]
[/quote]
niinku millä logiikalla ne otetaan pois?
[/quote]
Kamerapuhelinta ei saa käyttää osastolla. Terveisin joku joka vietti psykiatrisella yli puoli vuotta.
[/quote]
Mulla on kyllä ihan normaali älypuhelin? Koskahan tämäkin sitten viedään.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 17:07"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 17:03"]
[/quote]
Mieti vähän, ap on tullut psykiatrisen arvion jälkeen. Ammattihenkilön lähetteellä. Tsemppiä ap:lle, ja myötätuntoa.
[/quote]Tunnen käytännöt, paikat ja tiedän nämä tyypit.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 17:07"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 17:03"]
[/quote]
[/quote]Tunnen käytännöt, paikat ja tiedän nämä tyypit.
Ap, täällä on tosi vähän elämää nähneitä, älä välitä näistä. Minulla on läheinen ystävä, joka myös romahti, tiedän kuinka ihmiselle voi käydä, mutta suunta on nyt ylöspäin.
Maallikkotukihenkilö
[/quote]
Kiitos. Olette normaaleja ihmisiä niin kuin minäkin. Olen vain nyt oman elämäni syvimmässä paskakuopassa ja häpeän kyllä silmät päästäni sitä ja kaikkea tekemääni.
[/quote]
Olen ollut useamman kerran osastohoidossa. Avopuolella puhelimen on saanut pitää aina, suljetulla se on täytynyt jättää kansliaan, mutta sitä on voinut käydä "lainaamassa", jos on käyttäytynyt sääntöjen mukaan.
Pääasia on ettei ap ole ajamassa kenenkään päälle ainakaan tänään.
En ole koskaan ennen ajanut humalassa, enkä tule ajamaan. Romahdin totaalisesti ja siitä oli normiminä kaukana.
[/quote]Niin ne kaikki sanoo. Vittu mikä selittelijä.