Missä ammateissa palkka on semmoset 3000 - 3500 ?
Kommentit (90)
TEKin alkupalkkasuositus on 3540 €, mutta ei sitä kaikille makseta, joten moni aloitteleva dippainssi saa tuollaista palkkaa.
turku. piikkaus ja muottien teko 7800€/kk
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 18:16"]
turku. piikkaus ja muottien teko 7800€/kk
[/quote] Joo mutta kun ei tässä kysytä työtä, josta saa tuollaista palkkaa. Ettekö te osaa lukea? Avauksessa kysytään ammatteja, joista saa 3000-3500 e/kk.
Aineenope, pari ylituntia ja luokanvalvojan lisä, tuolla välillä palkka
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 18:04"]
Toimittajan peruspalkka 3600e? Ehkä Maikkarilla...
[/quote]Isommissa lehdissä hyvinkin on mahdollista. Itse olen maakuntalehtiä julkaisevassa yhtiössä verkkopuolella töissä ja kyllä meillä kaikki verkossa työskentelevät saavat peruspalkkaa 3300-3600 euroa kuukaudessa. Lisistä tulee n. 500 euroa kuukaudessa lisää. Alan keskipalkka on muistaakseni juuri tuo 3600 euroa kuukaudessa. Verkkotoimituksissa ja sähköisellä puolella, kuten Maikkarilla, palkat ovat printtipuolta paremmat.
Erikoistuva lääkäri peruspalkka 2800e ja siihen päälle vähän päivystystä.
Sähköasentaja kolmen vuoden työkokemuksella. Noin 3300 €.
Olen ylitarkastaja ELY- keskuksessa, palkka tuota luokkaa.
Välihettpna tähän:Raksamies, laaatoittaja - siinä sulle ammattinimike, jos sen välttämättä haluat. Nimenomaan se ammattinimike ei asiaa kerro, vaan toimenkuva ammattinimikkeen sisällä.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 15:35"]Suurin osa.
[/quote]
Ei ole.
Olen bussikuski, tuolla välillä se mun palkka pyörii kuukaudessa.
Olettaisin, että useimmissa AMK-tason koulutusta edellyttävissä töissä. Samoin luokanopettajat saavat käsittääkseni on 3500 eur (alkupalkka) ja LTO:t vähän vähemmän.
Hoitsu, luokanopettaja, nuoremman puoleinen AMK-insinööri, trade, yms. Vaikka mikä.
Merkonomi, minä tienaan 3200 kuukaudessa, plus puhelin ja lounasetu.
Luokanopettajan peruspalkka on alle kolme tonnia
Hitto että mä olen niin väärällä alalla... 1700e palkalla osittain esimiestehtävissä ollut.
Koulutukseltani tradenomi, työkokemusta yli 10v, ylempi toimihenkilö teollisuuden palveluksessa teknisellä alalla. Palkka 3100 €. Vastavalmistuneet insinöörit tekee samaa työtä pari-kolmesataa pienemmällä palkalla, vaikka sinänsä teknisesti osaavampia kuin minä... Toisaalta minulla on huomattavasti laaja-alaisempi ja pidempi kokemus mikä kompensoi ja selittää paremman palkan.