Romanialainen kerjäläinen - nilkutti kainalosauvoilla ja 5 min. päästä
näin hänet hölkkäämässä!
Käväisin ostoksilla Turun kävelykadulla tänään ja näin, kun nuori nainen nilkutti kainalosauvoillaan ja samalla aneli pahvimukiinsa kolikoita ja näytti kärsivää naamaa. Vähän ajan kuluttua hän hölkkäsi sivukadulla ja ryhti oli kummasti suoristunut! Tiesin kyllä aiemminkin, että näitä huijausyrityksiä on, mutta tämä on kyllä röyhkeää ja minä ainakin toivotan kaikki kerjäläiset sinne, mistä ovat tulleetkin! Ärsyttää sellainen kuppien kolistelu!
Aiempi kokemukseni oli vanhempi romanialaisnainen, jolle en antanut rahaa hänen aneluistaan huolimatta, niin alkoi huutaa minulle jotakin omalla kielellään ja huitoi halveksivasti käsiään. Varmaan kiroili minut maan rakoon ja haukkui rumiten, miten omalla kielellään osasi.
Eikö noista pääse millään eroon?
Ja näillä seuduin on myös ollut paljon omakotitalomurtoja. Pitääkö tänne hankkia kiväärit Amerikan tapaan itsepuolustukseksi? GRR.
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 19:25"]
..
.Ja tämä on olevinaan ns. hyvää asuinaluetta. Tulee kyllä ikävän turvaton olo.
[/quote]
No ei ne murtomiehetkään niin tyhmiä ole, että kuvittelisivat köyhälistön slummeissa tulosta syntyvän.
Hyviltä alueilta paras saalis lähtee.
Voiko joku vielä suosia noita romanian rosvoja täällä Suomessa?
Nyt ne pirulaiset käyvät jo meidän vanhuksiin käsiksi! Menevät vanhustentalon pihallekin ja repivät koruja vanhojen, huonosti liikkuvien ihmisten kaulasta!!
Sitten kaiken huipuksi viherpiipertäjä-naiset hyysäävät näitä rikollisia sakkeja kaikin tavoin, edesauttavat vaan ongelman kasvua.
Minä näin pari vuotta sitten Tikkurilassa, kun nainen istui asematunnelin suulla kerjäämässä. Kolikoita oli puoli purkillista. Kauppakeskus Tikkurista tuli ukko, tyhjensi akan tienestit kouraansa ja meni Tikkuriin sisälle. Minä kävelin sinne myös, olin menossa optikolle. Näin kun ukko tunki akan kerjäämät kolikot peliautomaattiin.
Että semmosta tarvetta rahoille.
Olen myös Hakaniemessä nähnyt, että kummasti on varaa ostaa hampurilaisateriat hintaan 7,90/nenä koko sakille. Muistan kun itse olin työtön, niin purkkihernekeitto lisättynä jauhelihalla oli juhla-ateria. Hampurilaisista sain vain haaveilla.
En anna rahaa ja neuvon samaa muillekin.
Rasistit! Ettekö tajua miten raskasta on hölkätä nilkuttamisen välissä?
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 15:14"]
Tehokkuuden maksimointia. Suomalainen palstamamma taasen teeeskentelee push-upeilla, korseteilla, meikeillä ja muotoilevilla pikkareilla kurvikkuutta.
[/quote]
mitä helvettiä?
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 10:38"]
Tehokkuuden maksimointia. Suomalainen palstamamma taasen teeeskentelee push-upeilla, korseteilla, meikeillä ja muotoilevilla pikkareilla kurvikkuutta.
[/quote]
mitä helvettiä?
[/quote]
Varmaan joku vihervassari jonka mielestä ulkomaalainen "hätääkärsivä" pitää aina nostaa jalustalle ja tavallinen asiansa hyvin hoitava suomalainen on jotenkin halveksuttava.
Näitähän riittää....50-60-vuotiaalla naisella on ihan pieni vauva kotona,jolle hänen pitää ostaa korviketta jne. Tapansa kullakin,mutta en arvosta törkeää epärehellisyyttä.
[/quote]
Mitä? En ymmärrä, mitä yrität sanoa.
ap
Av-mammat kuppaavat yhteiskuntaa ja ovat sitä mieltä että vastikkeeton raha kuuluu heille. Törkeämpää kuin kerjääminen.
ohis, mun tekisi mieli joku kerta kaataa semmoiseen kuppiin kahvia. Olisikohan kolistelija tyytyväinen?
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 15:27"]
Av-mammat kuppaavat yhteiskuntaa ja ovat sitä mieltä että vastikkeeton raha kuuluu heille. Törkeämpää kuin kerjääminen.
[/quote]"Kerjäläiset" tekevät 60% Tsekin rikoksista ja 30-40% Unkarin henkirikoksista. Heillä on erittäin lyhyt pinna ja Suomen sosiaalietujen piiriin pääseminen ei poista tätä lyhytjännitteisyyttä ja ylpeyttä.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 15:27"]
[/quote]
Sinä kuppaat yhteiskuntarauhaa, se on törkeyden huippu.
Muutetaan Viroon koska siellä noita kerjäläisiä ei pahemmin näy :D