Romanialainen kerjäläinen - nilkutti kainalosauvoilla ja 5 min. päästä
näin hänet hölkkäämässä!
Käväisin ostoksilla Turun kävelykadulla tänään ja näin, kun nuori nainen nilkutti kainalosauvoillaan ja samalla aneli pahvimukiinsa kolikoita ja näytti kärsivää naamaa. Vähän ajan kuluttua hän hölkkäsi sivukadulla ja ryhti oli kummasti suoristunut! Tiesin kyllä aiemminkin, että näitä huijausyrityksiä on, mutta tämä on kyllä röyhkeää ja minä ainakin toivotan kaikki kerjäläiset sinne, mistä ovat tulleetkin! Ärsyttää sellainen kuppien kolistelu!
Aiempi kokemukseni oli vanhempi romanialaisnainen, jolle en antanut rahaa hänen aneluistaan huolimatta, niin alkoi huutaa minulle jotakin omalla kielellään ja huitoi halveksivasti käsiään. Varmaan kiroili minut maan rakoon ja haukkui rumiten, miten omalla kielellään osasi.
Eikö noista pääse millään eroon?
Ja näillä seuduin on myös ollut paljon omakotitalomurtoja. Pitääkö tänne hankkia kiväärit Amerikan tapaan itsepuolustukseksi? GRR.
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 12:18"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 11:06"]Saatana kun se ongelma ei ole romaniassa! Ne on romaaneja, kiertolaisia! Ja niitä on kaikki alla ja ne eivät edes ole lähtöisin romaniasta!
[/quote]
Romaaneja :-D Minä tyhmä luulin niitä novelleiksi..
[/quote]
ja minäkin olin vaan että mitä hiton romaanuikääntäjiä, kun ne olikin novellikääntäjiä! ;D
No eivät kyllä ole tummat piirteet romaniasta!
http://www.romanifoorumi.fi/romanit-suomessa/romanikulttuuri/romanien-historia/
Ite siis ilmeisen huonosti ollu tunnilla hereillä kun noin luulet, kaikki kikä kuulostaa samalta ei liity toisiinsa. Totta on että romaniassa on runsaasti romaneja mutta eivät ole sieltä lähtöisin.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 08:34"]
Se syy miksi suomalaismamma on rehellinen on se että hänellä on varaa olla. Ei Romaniassa tai muuallakaan romaneille makseta yhtään mitään valtion pussista. Jos sinulla olisi vaihtoehto kuolla nälkään tai varastaa niin varmaan varastaisit.
[/quote]
Täyttä jaskaa, ei siellä mikään oikea nälänhätä ole. Varmaan sinne toimitettaisiin hätäapua jos näin olisi.
Minä sen sijaan olen työskennellyt romanialaisen naisen kanssa, ja hän oli lähtenyt sieltä muualle pääasiassa sen takia, että jokainen ahneuttaan ajaa omaa etuaan. Koskee niin rikkaita poliitikkoja kuin köyhiäkin. Sanoi olleensa aika idealisti vielä tuossa parikymppisenä, mutta totesi, ettei mistään yhteisten asioiden ajamisesta yksinkertaisesti tule yhtään mitään, jos kulttuuri on se, että säästöpossu tyhjennetään heti jos siihen on rahaa kertynyt, myös siinä tapauksessa että se ei ole oma possu.
Miksi minun kannattaisi toisaalta edes miettiä, miten sikäläisen yhteiskunnan tilannetta voi parantaa, jos siellä ikänsä asuneellakaan ei ole siihen ideoita?
Totta, tehdään adressi sille, että ihmiset eivät anna yhtään mitään näille kerjäläisille!
Käy aamulla 9maissa Turun tourist infon Aurankadulla seuraamassa miten hyvinvoivista naisista tehdään heikkoja kerjäläisiä. Siellä mun työikkunan ulkopuolella tämä muodonmuutos tapahtuu joka aamu.
Saa myös vinkata medialle!!!
Juuri tämän vuoksi en anna lantin lanttia!!
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 08:02"]
Käy aamulla 9maissa Turun tourist infon Aurankadulla seuraamassa miten hyvinvoivista naisista tehdään heikkoja kerjäläisiä. Siellä mun työikkunan ulkopuolella tämä muodonmuutos tapahtuu joka aamu.
[/quote]
Siis tarkoitat, että nämä romanialaiset tulevat sinne pukeutumaan "työvaatteisiinsa" ja ankeuttavat itsensä päivän kerjäämistä varten? Mihinkähän ne menee, kun päivän työt on tehty? Iloisesti hölkäten tietysti.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 08:23"][quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 08:02"]
[/quote]
Siis tarkoitat, että nämä romanialaiset tulevat sinne pukeutumaan "työvaatteisiinsa" ja ankeuttavat itsensä päivän kerjäämistä varten? Mihinkähän ne menee, kun päivän työt on tehty? Iloisesti hölkäten tietysti.
[/quote]
Vinkkaapa vaikka nimettömänä medialle!
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 19:11"]
No, kieltämättä minä maksan mieluummin rehelliselle suomalais-av-mammalle niitä etuuksia kuin näille taloja ja ihmisiä ryösteleville rikollisille. Yksi nuori romanialainen kierteli terassia aiemmin kesällä ja vilkuili kaikkien käsilaukkuja, josko olisi helposti lähtenyt mukaan.
ap
[/quote]
Se syy miksi suomalaismamma on rehellinen on se että hänellä on varaa olla. Ei Romaniassa tai muuallakaan romaneille makseta yhtään mitään valtion pussista. Jos sinulla olisi vaihtoehto kuolla nälkään tai varastaa niin varmaan varastaisit.
Niist'ä pääsee eroon kun kukaan ei anna niille rahaa.
romanialais naiset ryöstivät vanhan sukulaissmieni keskellä päivää, ja poliisi sanoi, ettei niitä koskaan saada kiinni.
Miksi he ovat täällä?
Vanhus kuoli 2 viiikon päästä, ilmeisesti ei toipunut järkytyksestä.
Pitäkää kiinni laukuistanne isojen kaupunkien keskustoissa. Rampa romanialainen voi yhtäkkiä ollakin kova likka juoksemaan sun käsilaukku kainalossa! Varsinkin, kun istutte terasseilla. Kun naiset laittavat käsilaukkunsa siihen tuolin karmille selän taakse, niin siitä on tosi helppo käydä kähveltämässä se. Olen nähnyt tätä omin silmin. Ovat silmittömän röyhkeitä.
Jeps, tulevat itäautoilla (suht hienoilla) ja virkeät naiset pukeutuvat huiviin ja lähtevät klinkkaamaan torille päin. Illalla näitä naisia haetaan samasta paikasta työpäivän jälkeen. Tämä keskellä Turkua ja ihan avoimesti.
En ymmärrä että jotkut meistä menevät la.kaan ja antavat näille rahaa!?!
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 08:34"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 19:11"]
No, kieltämättä minä maksan mieluummin rehelliselle suomalais-av-mammalle niitä etuuksia kuin näille taloja ja ihmisiä ryösteleville rikollisille. Yksi nuori romanialainen kierteli terassia aiemmin kesällä ja vilkuili kaikkien käsilaukkuja, josko olisi helposti lähtenyt mukaan.
ap
[/quote]
[/quote]
Olisiko yksi vaihtoehto myös kouluttautua ja mennä töihin, jotta saisi rahaa? Annat käsityksen, että romanialaisen vaihtoehdot ovat joko varastaa tai kerjätä. Jos on kerta terve kroppa niin miksei mene töihin? On niitä kaikenlaisia töitä, joihin he pystyvät, jos kerta pystyvät istumaan pahvilla koko päivän kadunkulmassakin.
Onko ne kaikki "feikki-bisneskerjäläiset" tosiaan pesiytyneet tänne Suomeen nyt muualta päin Eurooppaa, koska täällä väki niin hyväuskoista ja rahaa irtoaa??!
Arvatkaapa mitä näin eräänä päivänä kun kävelin Helsingin Aleksanterinkatua pitkin!?!
No, romanialaisnainen istui siinä kerjuulla, ja toinen käveli hänen luokseen, pälyili ympärilleen, kumartui ja veti esiin valtavan muovitetun härän sisäfileen laukustaan, esitteli sitä tälle toiselle ja toinen nyökytteli hyväksyvästi ja sitten sujautti sen takaisin laukkuunsa. Sellainen muhkea täyspitkä filee johon edes harvalla suomalaisella on oikeasti varaa. Jotenkin se vaikutti varastetulta, koska siinä niin salamyhkäisesti sitä katselivat. Tai sitten heillä on hyvinkin rahaa jemmassa tai päivätienestit hyvät eli eivätkä vaan halunneet paljastaa asiaa.
Niitä romanialaisten ala-ikäisiä tyttöjä oli myyty prostituoiduiksi, jotkuthan saivat siitä tuomion pari vuotta sitten.
Erään tuttuni eteen kerjäläinen linkutti ja kolisutti kuppiaan. Tuttuni yritti häntä väistää, mutta sitkeä sissi kun kerjäläinen oli, niin kolistelu jatkui naamansa edessä. Sitten tuttava pysähtyi, otti kupista kymmensenttisen, kiitti kauniisti ja jatkoi matkaa. Oli kerjäläisen ilme kuulemma ollut näkemisen arvoinen. Tämä tapahtui Tampereella Hämeenkadulla.
Ei näköjään riitä enää että suomijuntit ovat muita maita noin kaksi vuotta jäljessä jossain muodissa, mutta myös yhteiskunnallisissa asioissa, eivätkä seuraa muiden maiden ongelmia vaan tekevät tyhminä sopuleina ja lampaina kaikki virheet perässä! Kiitos siitä että olemme saaneet nuo kaikki rikolliset tänne riesaksemme!
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 11:06"]Saatana kun se ongelma ei ole romaniassa! Ne on romaaneja, kiertolaisia! Ja niitä on kaikki alla ja ne eivät edes ole lähtöisin romaniasta!
[/quote]
Romaaneja :-D Minä tyhmä luulin niitä novelleiksi..