Ei jumalauta : Janna & Tytöt lähtee tanssimaan
Voi helvetti. Tää Janna uhkaa pahasti Kaija Koon asemaa Suomen pateettisimpien laulujen tulkitsijana.
Ja tää on SuomiPopilla listaykkösenä.
Kommentit (63)
Kauhee biisi, niin yök yök! Kanava vaihtuu ihan saman tien. Ja siis nimenomaan toi biisi, mimmistä laulajana en osaa sanoa juuta enkä jaata.
Vähän samanlaista matskua joo. Kaijan kannat kattoon jne. on hirveetä kuraa, mutta on sillä oikeasti hyviäkin biisejä. Mutta tuo Janna.. en tiedä, mikä siinä tökkii. Sen lisäksi että kappaleet on kamalaa shittiä, niin laulutapa on jotenkin tosi rasittava. Ihme vinkunaa.
Tuo biisi kuulostaa siltä että ne tyttelit ovat menossa tekemään joukkoitsemurhaa, niin on laahaava biisi
Joo, ja tällä on vielä niin jotenkin helvetin falski ääni. Ihan perus karaoke-baarikamaa, mutta on saanut päähänsä olevansa vitunmoinen r'n'b-diiva, niin vetää ihan överiks huokailuineen ja hyminöineen.
Hirveetä!!!
Mulle tulee aina mieleen Antti Tuisku. :|
Mun mielestä sanat on tosi, hmm, amatöörimäiset. Biisi kuulostaa siltä, että se on kirjoitettu vartissa yhtään enempää kypsyttelemättä ja miettimättä. Kirjoitettu ylös se, mitä ekana tulee mieleen. Esimerkiksi nämä kohdat kuulostaa siltä:
"Sun hyvä ois nähdä niitä joskus uudestaan
Sillä minä sinun ystävii en pysty korvaamaan"
"Nyt hymyile ja suutele mua kun mä meen
Nyt rauhoitu mä aina tuun yksin sun viereen"
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 15:08"]
Mun mielestä sanat on tosi, hmm, amatöörimäiset. Biisi kuulostaa siltä, että se on kirjoitettu vartissa yhtään enempää kypsyttelemättä ja miettimättä. Kirjoitettu ylös se, mitä ekana tulee mieleen. Esimerkiksi nämä kohdat kuulostaa siltä:
[/quote]
Luulis, että tuolla taustalla saisi ammattilaisiltakin biisejä:O
Tajusin vadta nyt, että tuohan on Maarit Hurmerinnan tytär. Ihan samanlaisia jollotuksia sekin laulaa, huh
Ai saatana. Miettikää millasta settiä tää tekee Kaija Koon ikäsenä.
"Oon oppinu tuntemaaaaaaan itteniiiii, uaaaaaahhhhoooaaaahhhhh...."
Ootteko muuten huomannu, et Jannalla on samanlaisia maneereja laulussaa kuin Kaija Koolla? Kappaleetkin muistuttaa toisiaan siinä mielessä, et sanoihin on haettu mahdollisimman paljon samastumispintaa kuuntelijoiden kanssa. Kaija Koon biisit sanoituksineen kalastelevat hieman aikuisempaa kuulijakuntaa, Jannan biisien sanoituksilla kalastellaan mun mielestä pääasiassa teinipissiksiä.
Tosi kamalia ovat kummatkin. Kaija Koon ääni ei tosin oo ihan niin ärsyttävä.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 15:32"]
Ootteko muuten huomannu, et Jannalla on samanlaisia maneereja laulussaa kuin Kaija Koolla? Kappaleetkin muistuttaa toisiaan siinä mielessä, et sanoihin on haettu mahdollisimman paljon samastumispintaa kuuntelijoiden kanssa. Kaija Koon biisit sanoituksineen kalastelevat hieman aikuisempaa kuulijakuntaa, Jannan biisien sanoituksilla kalastellaan mun mielestä pääasiassa teinipissiksiä.
Tosi kamalia ovat kummatkin. Kaija Koon ääni ei tosin oo ihan niin ärsyttävä.
[/quote]
Seuraavaks Jannan kannattaa tehä itkuhuokailuvollotus verovähennyksistä, asuntolainasta tai ripulilla käynnistä. Onpaha samaistumispintaa.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 15:31"]
Ai saatana. Miettikää millasta settiä tää tekee Kaija Koon ikäsenä.
"Oon oppinu tuntemaaaaaaan itteniiiii, uaaaaaahhhhoooaaaahhhhh...."
[/quote]
Reps. Puistattava mielikuva:)
Saa nähdä käykö tämän kanssa kuin Seiska-lehdelle: Kaikki pitää paskana, kukaan ei tunnusta diggaavansa, mutta myy kuin häkä.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 15:07"]
Mulle tulee aina mieleen Antti Tuisku. :|
[/quote]
Haa. Kesällä kun on pakko kuunnella radio novaa niin jouduin kuulemaan sitä päässä viiraa-biisiä ...en tiedä mikä sen nimi on. Joku anna minun auttaa ja lohduttaa...lallallallaaaa...
Luulin koko kesän sitä Antti Tuiskuksi. Aivo nyrjähti kun täällä jossain toisessa ketjussa mulle selvisi et se laulaja onkin joku tyttö.
No enihau, kauheeta hhhrrrrr... Onneksi on taas muutakin kuunneltavaa ku radio :)
Itkuvirsi sanan varsinaisessa muodossa. Miettikää kun nää ovat olleet studiossa ja olleet että "tää on tosi hyvää musaa jee".
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 15:27"]Tajusin vadta nyt, että tuohan on Maarit Hurmerinnan tytär. Ihan samanlaisia jollotuksia sekin laulaa, huh
[/quote]
Täh?! Maarit on IHANA.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 15:45"]
Itkuvirsi sanan varsinaisessa muodossa. Miettikää kun nää ovat olleet studiossa ja olleet että "tää on tosi hyvää musaa jee".
[/quote]
Siellä on äänimiehet pidetellyt laattaa kun tää kalkkiprinsessa huutolaulaa. Sen jälkeen onkin äänikäsittelijä saanu painaa kolmessa vuorossa hommia.
Ja ketähän tää smuidu on joutunu painamaan ja kuinka monessa vuorossa että on saanu sopparin?
Hirveetä shaissea. Kanava vaihtuu samantien kun Janna aloittaa hönkäilynsä. Kaija Koollakin nykyään ihan järkkyä paskaa, se kannat kattoon ja laseissa kuohuvaa. Ennen sentään oli ihan siedettävää ja kelvollista, nykyään hirveetä kuraa.