Voi ei! Tuttavaperheemme lapsi syntyi kekkosena!
Onneksi Suomessa saa sentään hyvää hoitoa. On kekkoskaapit ja kaikki.
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 21:05"]
Kasvavatko kekkoset keskimäärin yhtä pitkiksi kuin ei-kekkosina syntyneet?
[/quote]
Pidemmäksi kuin väyrys- tai pekkaristartunnan saaneet ainakin.
Saattaa tulla oppimisvaikeuksia sun muuta häikkää.
Ehkä vähän ot mutta onko mahdollista että olis väärä diagnoosi? Tutun lapsi synty Kekkosena mutta jälkeenpäin selvisi että olikin Mannerheim. Vanhemmat olivat suuresti järkyttyneitä.
Lapset ihmettelee kun nauran tätä ketjua kyyneleet silmissä... :'-) Kiitos!!
Voi ei :( valitettavasti jos kekkosena synnyt, kekkosena tulet pysymään :( Yritä nyt tukea ystävääsi kuitenkin.
Voi kun ikävää. Mutta kuulemma se tukka voi vielä kasvaa.
Vähän vanhempana täytyy pitää kovasti silmällä. Kiipeilevät palmuun Ym.
Toivottavasti kaikki kekkoset tulevat ulos kaapeistansa elämästä nauttien!
Mun pikkuserkku (poika) synty mannerheimina. Pienenä oli ihan normaali ehkä vähän sellainen pikkuvanha. Nuorena etsi pitkään seksuaali-identiteettiään ja lähti lopulta armeijaan töihin, saksaan ja venäjälle. Eniten tän pikkuserkun edesottamuksissa on ihmetyttänyt kuitenkin pigpentummennukset kaueuskirurgilla. Vähän niinkuin michael jackson mut toisinpäin.
kannattaa varoa, ääritapauksessa huonolla kasvatuksella joistakin kekkosista saattaa tulla esim. presidentti.
Otan osaa teille kekkoslasten äideille, itse olen rv30 ja ekassa ultrassa paljastui, että lapsesta tulee soini.:´( On ollut kyllä todella rankkaa sopeutua, aborttiakin harkitsin.. Nyt on kuitenkin lastenhuone sisustettu paavin kuvilla, onneksi asumme Itä-Helsingissä joten tiedän, että pienellä soinilapsellamme tulee olemaan paljon ymmärtäjiä.:)
18 v sitten ei syntynyt onneksi kekkosena, tosin keisarinkyydillä tuli tyyriisti.
No kaljuja ne on kaikki ja hirveitä tyrannisoimaan, juu.
Kaikki kekkoslapset ovat tosi urhoollisia. Tsemppiä!
Eiköhän kekkosvauvasta ole hyötyä näinä aikoina kun saattaa olla että naapurin hruštšovvauvojen känkkäränkkä pahenee.
No mieluummin kekkosena kuin svinhuvudina!
Kasvavatko kekkoset keskimäärin yhtä pitkiksi kuin ei-kekkosina syntyneet?