Voi ei! Tuttavaperheemme lapsi syntyi kekkosena!
Onneksi Suomessa saa sentään hyvää hoitoa. On kekkoskaapit ja kaikki.
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 17:07"]No mieluummin kekkosena kuin svinhuvudina!
[/quote]
Mitä vikaa on muka svnhufvudeissa? Minulla itselläni on sellainen enkä vaihtaisi. Nih!
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 17:52"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 17:07"]No mieluummin kekkosena kuin svinhuvudina!
[/quote]
Mitä vikaa on muka svnhufvudeissa? Minulla itselläni on sellainen enkä vaihtaisi. Nih!
[/quote]
Onhan se sianpää lapsella aika... erikoinen.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 17:52"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 17:52"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sanoinko, että lapsella on svihufvud? Se on minulla itselläni. Olen 180 pitkä, painan 52 ja olen akateeminen aivokirurgin vaimo valkoisessa merenrantahuvilasta.
Kivasti olen pärjännyt kun olen tehnyt töitä sen eteen. Nih!
Hirveetä, jos kekkos-lapsi syntyy puusukset jalassa, sarkatakki päällä ja bambusauvat kädessä... ponnistusvaiheessa voi tulla rumaa jälkeä :( . Traumaattinen synnytyskokemus voi unohtua siinä vaiheessa, kun lapsesta tulee tasavallan presidentti.
Ja parempi Kekkosena, kuin Putinina. Ole onnellinen tuttavasi puolesta!
Laitan näitä viestejä, että saan kakkossivun näkyviin...
Älä huoli, minunkin luokallani koulussa oli kekkonen ja hyvin on hänellä elämässä sujunut, vaikka varsin omalaatuinen tapaus olikin. :D
Minkä takia Koiviston aikaan tää virkanimike Suomen Tasavallan kekkonen muutettiin muotoon presidentti?
Me ollaan tyttöystävän kanssa jo pitkään toivottu halosta, muumimammatyyppinen veskakin on jo valmiiksi katsottuna.
Kaivan tämän ketjun arkistoista aina kun haluan nauraa. Viime vuonna tähän aikaan voi henkisesti todella huonosti. Olin parantumassa hengenvaarallisesta sairaskohtauksesta ja mieli oli apea. Tätä ketjua nauroin kuitenkin vedet silmissä. Erityisesti 20 ja 24 on minun mieleen. Vaikka aloitus ei ehkä olekaan tahaton kirjoitusvirhe koska toistuu vielä tekstissä, onnistui se hyvin tarkoituksessa :-)
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 13:49"]
Nyt ei saa luopua toivosta, neuvo nyt ihmeessä että eivät vain alistu!! Mahdollisimman pian lapselle kunnon peruukki päähän, niin muut ihmiset eivät arvaa häntä kekkoseksi eikä lapselle näin muodostu kekkosidentiteettiä. Lasien pokat voi vaikka maalata reippailla kirkkailla väreillä. Ympäristön asenteet ovat olennainen osa kekkoseksi kasvamisessa, joten jos niitä saa harhautettua, voi pelastaa paljon.
[/quote]
Tulee mieleen tuon jälkeen Mikko Alatalo.
:D Eeehhehhheheeee.. T. Kans yks kekkosen äiti.