Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauanko jaksaisit tällaista marinaa ja miten reagoisit?

Vierailija
20.08.2014 |

Olen kolmen lapsen lähes totaaliyh ja tällä hetkellä työ on myös hyvin vaativaa. Miesystävä on aikuinen ihminen, jolla on yhteishuoltajuus kahdesta vanhemmasta lapsestaan. Silti mies valittelee tuon tuostakin sivulauseissa tai suoraan, kun näemme niin harvoin: onhan mulla kyllä aika yksinäistä, munathan ne surkastuu, kyllähän tähän tottuu, kun ei naista ole mailla halmeilla, olisi kiva joskus nähdäkin, ei tunnu siltä,että olisi naisystävää ollenkaan, jos sulla siellä töissä on niin kivaa, niin etsi sieltä isäntä itsellesi...

Mies ei kuitenkaan tule kotiini, ole osana arkeamme tai järjestä tapaamisia. Minä saan kaiken muun säätämisen lisäksi yrittää järjestää yhteistä aikaa ja sitten kuunnella näitä. Toisaalta hän on raitis, urheilullinen, älykäs ja rehellisyyden nimissä seksi on parasta ikinä (minulla on kamalia hyväksikäyttökokemuksia historiasta), ja pohdin vaadinko liikaa ja teenkö liian vähän. En vain ymmärrä, miten saisin oikein homman toimimaan ja minua alkaa vähitellen kypsyttää, kun mies omasta yksityisyydestään ja rauhastaan lähettelee valitusviestejä, kun minulla taas työt ja arki lasten kanssa kaatuu päälle. Esim.viimeiseen puoleen vuoteen en ole telkkariakaan kotonani katsonut kuin 3h, koska minulla ei yksinkertaisesti ole aikaa.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 14:28"]

No, eiköhän tuo tosiaan ole nyt sitten nähty. Mitä enemmän kerrot, sitä k**päisemmältä mies vaikuttaa. Hetken se ero kirpaisee, mutta paljon paremmin jaksat omaa yh-arkeasi, kun ei tarvitse miettiä, miten miellyttää tuollaista miestä.

[/quote]

Olet varmaan oikeassa. Olisi helpottavaa saada olla oma itsensä, harrastaa niitä juttuja, jotka ovat minulle tärkeitä, jos ikinä ehdin mitään harrastaa ja elää minunnäköistäni elämää, eikä pelätä ja miettiä, mitä siitä tulisi, jos hehtaarin metsittyneeltä tontilta muutettaisiin pienelle pihalle lähiöön, jossa kaikki tuntevat toisensa tai etenkin miehen lapsuudesta saakka (miehelle kaikki tuttua ja turvallista) ja lapset kuuluvat naapuritaloihin, kun ovat tottuneet elämään isossa talossa maalla (meille aivan kaikki täysin vierasta).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla