Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuvaring-ehkäisyrengas

Vierailija
20.08.2014 |

Olen käyttänyt rengasta vasta alle viikon mutta mulla on tullut nyt varsinkin aamuisin huonoa oloa. Helpottaako tämä ajan myötä ja kehoni ei ole vielä tottunut tähän vai pitäisikö lopettaa käyttö?

Kaipaan kokemuksia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/8 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 14:14"]Käytin kaks viikkoa. Nukuin, söin ja kaiken hereillä olon v*ttulin kanssa-ihmisille. Ei sopinut mulle. Pitempään en jaksanut yrittää.

[/quote] Sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile 3 kk ajan

Vierailija
4/8 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en pystykään ap:ta auttamaan, pakko sanoa näiden negatiivisten kommenttien vastapainoksi: Mulla ainoastaan hyviä kokemuksia eikä mitään sivuoireita Nuvaringista. Voin suositella.

Vierailija
5/8 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään mitään sanottavaa tästä?

Vierailija
6/8 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Jätä se pois ja ala käyttämään 100% varmaa ehkäisyä. Mikä se on? Se on ikivanha keksintö, nopea, helppo, jokainen voi sitä käyttää, joka päivä, koska vaan ja ilmainenkin vielä. No mikä se on? Se on ns. HAARAT KIINNI-ehkäisy.

Vierailija
7/8 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä lääkäriin, joka määräsi renkaan sulle. Itse en muista, että mitään tuollaista olisi ollut.

Vierailija
8/8 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin kaks viikkoa. Nukuin, söin ja kaiken hereillä olon v*ttulin kanssa-ihmisille. Ei sopinut mulle. Pitempään en jaksanut yrittää.