Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukupuolitaudit kondomia käyttäessä?

Vierailija
20.08.2014 |

Olen nuori nainen ja ensimmäistä kertaa vuosiin sinkkuna. Pitkän huonon suhteen jälkeen olen ollut ihan tyrmistynyt siitä, miten paljon vientiä minunlaisellani ihan tavallisen näköisellä naisella on. Aionkin ottaa uudesta vapaudestani kaiken irti, ja hankkia kokemuksia mm. seksielämän saralla

Ainut asia joka saa epäröimään on pelko sukupuolitaudeista. Minulle on melko uutta tietoa, että ne voivat tarttua kondomista huolimatta ja esim. herpeksen kohdalla (suurin pelkoni) tarttuminen on jopa todennäköistä!

Nykyelämä on ikävä kyllä sellaista, että vähän jokaisella voi olla jokin tauti jopa tietämättään. Mietinkin, että kun varmaa suojakeinoa ei ole, niin miten tässä uskaltaa olla kenenkään kanssa??

Mitä mieltä olette? Tunnetteko ketään joka olisi saanut taudin kondomista huolimatta?

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

46 korjaa. Estotablettien aikana ei tule koko ajan, muuten jopa 2 vk välein.

Vierailija
42/75 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 12:10"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 17:22"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 13:19"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 13:00"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 12:54"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 11:27"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 11:23"]

Jo on nuorella naisella tavoitteet ja käsitykset vapaudesta ja miten se tulisi käyttää! Joo uskon, että huomio imartelee ja naisellakin oikeus seksiin monen kanssa, mutta...noh olet nuori ja se kuuluu parikymppisen elämään! Pidä kivaa!

[/quote]

Ei minulla ole mitään tavoitteita tai käsityksiä siitä mitä vapauteen "kuuluu". Jokainen on vapaa tekemään niin kuin tahtoo. En näe tätä minään nuoruuteen kuuluvana vaiheena, tunnen vain itseni enkä ole ihminen joka jaksaisi olla ilman seksiä mahdollisesti vuosia ennen kuin uusi seurustelusuhde löytyy. Minulla tosiaan on takana pitkä parisuhde, ja jo siitä yli pääseminen tulee kestämään kauan. En hae huomiota tai itsetunnon kohotusta, en ole epävarma itsestäni. Yhden illan jutuissa ja itsensä toteuttamisessa myös seksin kautta ei ole minusta mitään väärää. Ei miehiäkään syyllistetä tästä, joten miksi sitten naisia :-)

-ap

[/quote]

Viimeinen lause paljasti naiviutesi, mutta muuten ihan fiksua tekstiä. Varo ettei nälkä kasva syödessä ja seksi saa liian suurta roolia. Seksi tuntemattoman kanssa harvoin on tyydyttävää ja voi tulla tunne, ettei mikään riitä.

[/quote]

Mitä naiivia siinä on, että toivoo oman seksuaalisuuden ilmaisemisen olevan naisillekin vapaata? Yhden illan jutut ovat ehkä erilaisia kuin seksi parisuhteessa, mutta sinkku voi saada niiden kautta tyydytystä sekä kaivattua kosketusta toiseen ihmiseen, ja seurauksena voi olla myös uusi ystävyyssuhde. En ymmärrä moralisointia siitä että yhden illan jutut johtaisivat jostain syystä seksiaddiktioon tai tyhjyyden tunteeseen. Kaikille ne eivät varmasti sovi, mutta mitään väärää niissä ei sen takia ole.

[/quote]

Naisellekin?! Mistä olet saanut tälläisen käsityksen, että vapaa seksi on sukupuolisidonnainen asia, johon on oikeus vain miehellä. Lähdetkö nyt jollekin ristiretkelle naisen vapaan seksielämän puolesta?! Sen asian suhteen olet auttamatta myöhässä ja tuon ajan radikaalinaiset kääntyisivät haudassaan, jos lukisivat tätä!

Moraalisointi?! Onko se auttamatta moralisointia vähän varoittaa nuorta neitiä, joka katsoo nyt tätä asiaa vaaleanpunaisten sydämenmuotoisten lasien läpi. Olet huolissasi lähinnä asian fyysisesta puolesta ja kuvittelet olevasi jo niin vahva, että kestät se henkisenpuolen. Sinua tullaan käyttämään surutta masturbaation välineenä, etkä ole minkään ystävyyden arvoinen. Miehet on valovuosien päässä naisten ajatusmaailmasta! 

[/quote]

Ap tässä, ja voin vakuuttaa etten katso asiaa vaaleanpunaisten lasien läpi. Miten minua käytetään siinä hyväksi, jos päätän mennä sänkyyn vaikkapa sitten vieraan ihmisen kanssa siksi, että minun tekee sinkkuna mieli seksiä? Kokonaan ilmanko pitäisi kärvistellä kunnes uusi poikaystävä löytyy? Jos minä olisin tuossa tilanteessa masturbaation väline, niin eikö mies ole juuri sitä samaa minulle? Eli toisin sanoen asiassa ei ongelmaa? En suhtaudu seksiin siinä mielessä vakavasti, että kokisin esim. yhden illan jutut millään lailla hyväksikäyttönä tai henkisesti turmiollisena toimintana. Huolissani olen lähinnä tautien todennäköisyydestä ehkäisystä huolimatta, kuten ketjun otsikkokin ilmaisee.

[/quote]

Palataa asiaan ja katsotaan oletko yhtä ehdoton asian suhteen parin vuoden kuluttua! Usko tai älä olen itsekin ollut joskus parikymppinen ja tiennyt kaikesta kaiken!Ole rehellinen itsellesi, sillä surkeimmat valheet sitä kertoo itseleen.

[/quote]

En ole sataprosenttisen kokematon yhden illan juttujen saralla, joskaan niitä kokemuksia ei ole kovin monta, ja tosiaan usean vuoden olen ollut parisuhteessa tässä välissä. Mitään kokemaani en ole koskaan kokenut eikä mistään ole aiheutunut pahaa mieltä, joten uskon tilanteen olevan sama nyt. Me ihmiset ollaan kaikki erilaisia, se mikä sopii toiselle ei välttämättä ole hyväksi toiselle :-)

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 12:30"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 12:10"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 17:22"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 13:19"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 13:00"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 12:54"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 11:27"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 11:23"]

Jo on nuorella naisella tavoitteet ja käsitykset vapaudesta ja miten se tulisi käyttää! Joo uskon, että huomio imartelee ja naisellakin oikeus seksiin monen kanssa, mutta...noh olet nuori ja se kuuluu parikymppisen elämään! Pidä kivaa!

[/quote]

Ei minulla ole mitään tavoitteita tai käsityksiä siitä mitä vapauteen "kuuluu". Jokainen on vapaa tekemään niin kuin tahtoo. En näe tätä minään nuoruuteen kuuluvana vaiheena, tunnen vain itseni enkä ole ihminen joka jaksaisi olla ilman seksiä mahdollisesti vuosia ennen kuin uusi seurustelusuhde löytyy. Minulla tosiaan on takana pitkä parisuhde, ja jo siitä yli pääseminen tulee kestämään kauan. En hae huomiota tai itsetunnon kohotusta, en ole epävarma itsestäni. Yhden illan jutuissa ja itsensä toteuttamisessa myös seksin kautta ei ole minusta mitään väärää. Ei miehiäkään syyllistetä tästä, joten miksi sitten naisia :-)

-ap

[/quote]

Viimeinen lause paljasti naiviutesi, mutta muuten ihan fiksua tekstiä. Varo ettei nälkä kasva syödessä ja seksi saa liian suurta roolia. Seksi tuntemattoman kanssa harvoin on tyydyttävää ja voi tulla tunne, ettei mikään riitä.

[/quote]

Mitä naiivia siinä on, että toivoo oman seksuaalisuuden ilmaisemisen olevan naisillekin vapaata? Yhden illan jutut ovat ehkä erilaisia kuin seksi parisuhteessa, mutta sinkku voi saada niiden kautta tyydytystä sekä kaivattua kosketusta toiseen ihmiseen, ja seurauksena voi olla myös uusi ystävyyssuhde. En ymmärrä moralisointia siitä että yhden illan jutut johtaisivat jostain syystä seksiaddiktioon tai tyhjyyden tunteeseen. Kaikille ne eivät varmasti sovi, mutta mitään väärää niissä ei sen takia ole.

[/quote]

Naisellekin?! Mistä olet saanut tälläisen käsityksen, että vapaa seksi on sukupuolisidonnainen asia, johon on oikeus vain miehellä. Lähdetkö nyt jollekin ristiretkelle naisen vapaan seksielämän puolesta?! Sen asian suhteen olet auttamatta myöhässä ja tuon ajan radikaalinaiset kääntyisivät haudassaan, jos lukisivat tätä!

Moraalisointi?! Onko se auttamatta moralisointia vähän varoittaa nuorta neitiä, joka katsoo nyt tätä asiaa vaaleanpunaisten sydämenmuotoisten lasien läpi. Olet huolissasi lähinnä asian fyysisesta puolesta ja kuvittelet olevasi jo niin vahva, että kestät se henkisenpuolen. Sinua tullaan käyttämään surutta masturbaation välineenä, etkä ole minkään ystävyyden arvoinen. Miehet on valovuosien päässä naisten ajatusmaailmasta! 

[/quote]

Ap tässä, ja voin vakuuttaa etten katso asiaa vaaleanpunaisten lasien läpi. Miten minua käytetään siinä hyväksi, jos päätän mennä sänkyyn vaikkapa sitten vieraan ihmisen kanssa siksi, että minun tekee sinkkuna mieli seksiä? Kokonaan ilmanko pitäisi kärvistellä kunnes uusi poikaystävä löytyy? Jos minä olisin tuossa tilanteessa masturbaation väline, niin eikö mies ole juuri sitä samaa minulle? Eli toisin sanoen asiassa ei ongelmaa? En suhtaudu seksiin siinä mielessä vakavasti, että kokisin esim. yhden illan jutut millään lailla hyväksikäyttönä tai henkisesti turmiollisena toimintana. Huolissani olen lähinnä tautien todennäköisyydestä ehkäisystä huolimatta, kuten ketjun otsikkokin ilmaisee.

[/quote]

Palataa asiaan ja katsotaan oletko yhtä ehdoton asian suhteen parin vuoden kuluttua! Usko tai älä olen itsekin ollut joskus parikymppinen ja tiennyt kaikesta kaiken!Ole rehellinen itsellesi, sillä surkeimmat valheet sitä kertoo itseleen.

[/quote]

En ole sataprosenttisen kokematon yhden illan juttujen saralla, joskaan niitä kokemuksia ei ole kovin monta, ja tosiaan usean vuoden olen ollut parisuhteessa tässä välissä. Mitään kokemaani en ole koskaan kokenut eikä mistään ole aiheutunut pahaa mieltä, joten uskon tilanteen olevan sama nyt. Me ihmiset ollaan kaikki erilaisia, se mikä sopii toiselle ei välttämättä ole hyväksi toiselle :-)

-ap

[/quote]

Älä jaksa ihan oikeasti olla lapsellinen! Usko jo lapsi kulta, että sinä et voi tietää miten suhtaudut asioihin, joita et ole vielä edes kokenut. Ketä sinä nyt yrität edes vakuutella?! Jokainen on yksilö ja erilainen ja sietää tulla opetetuksi ja elämällä on sen verran kierohuumorintaju, että sitä ennustettavuutta ei ole! 

Vierailija
44/75 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tiedät, että kondomi, eikä mikään ehkäisyväline ei anna 100% suojaa. Sitä on sitten mukava synnytyslaitoksella arpoa, kuka on lapsen isä ja keltä sen sukupuolitaudin sai. Ja nelikymppisenä ihmetellä, miksi on edelleen villi vapaa seksuaalinen yh-äiti. Nämä asenteet on niin syvällä, että sinun ristiretkesi ei pääty ikinä! Mutta ei siinä mitään sinä olet niin erilainen, kuin muut asian läpi käyneet. 

Vierailija
45/75 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas mitä peloittelua, moralisointia ja syyllistämistä! Kovasti tuntuu ihmisiä kiinnostavan muiden elämä.

AP, pakkaa kondomit käsilaukkuun ja lähde matkaan vain ihanien miesten kanssa jotka kohtelevat sinua kivasti ja joita oikeasti haluat panna. Pidä hauskaa ja nauti!! Itse omistat vartalosi ja mielesi, ei kukaan muu.

Vierailija
46/75 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

49, kyllä olen kokenut muutaman yhden illan jutun ja sen tiedän että niistä en mitenkään traumatisoitunut. Ihan kivoja kokemuksia, eikä haittaisi jos niitä tulisi lisää. En näe ihan lähitulevaisuudessa itseäni parisuhteessa, mutta jos joku mukava nyt vastaan tulee niin en aio kieltää itseltäni hauskanpitoa ja vaikka sitten sitä seksiäkin. Mikä itse asiassa olikaan pointtisi, miksi nuori ja aktiivisen sosiaalisen elämän omaava sinkku ei saisi harrastaa seksiä? Tämä meni minulta vähän ohi.

50, olen vastuullinen mitä ehkäisyyn tulee, mutta toki on mahdollista (joskin epätodennäköistä) että ehkäisystä huolimatta tulee raskaaksi. Näin suht köyhänä opiskelijana ja sinkkuna tuskin pitäisin lasta siinä tilanteessa. Se onkin sitten ihan toinen asia että onko tämäkään kaikkien mielestä oikein, mutta se ei nyt ole tämän keskustelun pointti :-) En muuten sivumennen sanoen pidä itseäni mitenkään erilaisena kuin muut: minulla on sattumoisin useita sinkkuystäviä, joista lähes jokaisella on silloin tällöin pieniä romansseja, treffeillä käyntiä jne., enkä ainakaan toistaiseksi ole havainnut että kenellekään olisi haittaa tuosta ollut. Muutama on löytänyt poikaystävän kyseisellä tavalla, muut jatkavat toistaiseksi etsintää :-)

-ap

Vierailija
47/75 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noin pitkiä lainauksia. Huomasitko, kun kirjoitin, että ihotautilääkäri sanoi herpeksen joskus olevan niin pieni, ettei sitä huomaa itsekään ja näin se tarttuu.

Olen itsekin herpeskammoinen.

Vierailija
48/75 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kur kur, kyllä sitä joka mies nyt kerran polkasee koko kylän polkupyörää, nam!

Vierailija
49/75 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te kommentoijat aivan sekaisin? Millä vuosisadalla olette kasvaneet, vai onko kateus noin vahva kun oma nuoruus ja vapaus on mennyttä elämää? Ei AP missään vaiheessa sanonut että hänelle kelpaisi kuka tahansa, vaan että jos jonkun mukavan miehen kanssa synkkaa, niin hyvin voi mennä fiiliksen mukaan. Se ei vielä tee "kylän polkupyörää", eikä hyväksikäytettyä uhria.

Toisekseen ketjun aihe taisi olla jokin ihan muu kuin se, mihin tässä on nyt takerruttu.

Vierailija
50/75 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ei todellakaan kaadu siihen herpekseen. Itse harrastin kerran seksiä ihanan miehen kanssa jota olin tapaillut jo jonkin aikaa. Käytimme kumia koko hommailun ajan. Pari viikkoa tämän jälkeen iski aivan hirveä kutina, kuume ja koko alapää täynnä rakkuloita. Siitä yhdestä vastuullisesta seksikerrasta oli sitten paukahtanut herpes, jota kyseinen mies ei edes tiennyt sairastavansa eikä ole tänäkään päivänä saanut itse oireita . Vaikuttiko tämä sitten elämääni? Ei mitenkään. Olen ihanassa suhteessa uuden miehen kanssa, joka on sitä mieltä että tauti tulee jos on tullakseen. Itse sain lääkkeet tautiin ja kärsin siitä noin 2-4 kertaa vuodessa. Ikävä vaiva, mutta mitenkään ei elämäni ole pilalla vaikka tartunnan saadessani niin uskoin.

Vierailija
51/75 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 13:15"]

Oletteko te kommentoijat aivan sekaisin? Millä vuosisadalla olette kasvaneet, vai onko kateus noin vahva kun oma nuoruus ja vapaus on mennyttä elämää? Ei AP missään vaiheessa sanonut että hänelle kelpaisi kuka tahansa, vaan että jos jonkun mukavan miehen kanssa synkkaa, niin hyvin voi mennä fiiliksen mukaan. Se ei vielä tee "kylän polkupyörää", eikä hyväksikäytettyä uhria.

Toisekseen ketjun aihe taisi olla jokin ihan muu kuin se, mihin tässä on nyt takerruttu.

[/quote]

Yhdenkään naisen on turha tulla tuollaisesta sontaa jauhamaan. Kokokylän polkupyörä on kokokylän polkupyörä oli vuosituhat mikä tahansa! Nuoret naiset on niin helppoja, että ne puhuu pökeryksiin hetkessä ja siinä on turha yrittää käpertyä lusikkaan panon jälkeen. Se pisto, ravistus ja ULOS!

Vierailija
52/75 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 13:21"]

Elämä ei todellakaan kaadu siihen herpekseen. Itse harrastin kerran seksiä ihanan miehen kanssa jota olin tapaillut jo jonkin aikaa. Käytimme kumia koko hommailun ajan. Pari viikkoa tämän jälkeen iski aivan hirveä kutina, kuume ja koko alapää täynnä rakkuloita. Siitä yhdestä vastuullisesta seksikerrasta oli sitten paukahtanut herpes, jota kyseinen mies ei edes tiennyt sairastavansa eikä ole tänäkään päivänä saanut itse oireita . Vaikuttiko tämä sitten elämääni? Ei mitenkään. Olen ihanassa suhteessa uuden miehen kanssa, joka on sitä mieltä että tauti tulee jos on tullakseen. Itse sain lääkkeet tautiin ja kärsin siitä noin 2-4 kertaa vuodessa. Ikävä vaiva, mutta mitenkään ei elämäni ole pilalla vaikka tartunnan saadessani niin uskoin.

[/quote]

Ihanaa, minulla on sukupuolitauti ja olen niin onnellinen?! Oletko ihan sekaisin?! Lapsia?! Oletko yhtään miettinyt mikä on riski, kun on lasten aika?!

Ihanaa olla nuori...olen niin kateellinen!

Vierailija
53/75 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta ymmärtääkseni tietyillä sukupuolitaudeilla on riski vammauttaa lapsi jos puhkeavat päälle raskauden aikana/ovat päällä synnyttäessä.

Vierailija
54/75 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kateellinen?! Nuoruus oli ihan hauskaa aikaa, mutta en sitä uudelleen haluaisia elää. Tunnen lähinnä myötähäpeää. ;) 

Vapaus?! Ei minun vapateni ole mihinkään hävinnyt, vaikka jo keski-iässä olen kahden lapsen äiti ja avioliitossa. Vapaus on jotain ihan muuta kuin kokemusten kartoittamista seksisaralla. Nyt, kun tunnen itseni seksikin on jo jotain muuta kuin nuorena ja vapaana!

Ja ap. Nauti ja varo miehiä, jolla on rintaan tatuoitu sarjamurhaaja! 

Vierailija
55/75 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 13:38"]

Ohis, mutta ymmärtääkseni tietyillä sukupuolitaudeilla on riski vammauttaa lapsi jos puhkeavat päälle raskauden aikana/ovat päällä synnyttäessä.

[/quote]

Herpes ainakin saattaa tartuttaa lapselle aivokalvontulehduksen. Taudit testaan raskauden alussa...mutta voihan se olla että kumppani käy loppupuolla vieraissa...joten ap huolet pois. Seksissä on aina riskinsä! Joten persusbilogiantunti olisi nyt poikaa...kun mies ja nainen harrastaaa seksiä tuloksena saatta olla raskaus tai sukupuolitauti!

Vierailija
56/75 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kateellinen?! Nuoruus oli ihan hauskaa aikaa, mutta en sitä uudelleen haluaisia elää. Tunnen lähinnä myötähäpeää. ;) 

Vapaus?! Ei minun vapateni ole mihinkään hävinnyt, vaikka jo keski-iässä olen kahden lapsen äiti ja avioliitossa. Vapaus on jotain ihan muuta kuin kokemusten kartoittamista seksisaralla. Nyt, kun tunnen itseni seksikin on jo jotain muuta kuin nuorena ja vapaana!

[/quote]

Nuoruutesi oli hauskaa aikaa, mutta tunnet myötähäpeää niitä kohtaan jotka elävät sitä nyt? Loogista. Ja kuka sinä oikeastaan olet sanomaan mitä vapaus kenellekin merkitsee?

Vierailija
57/75 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 13:46"]

[/quote]

[/quote]

Nuoruutesi oli hauskaa aikaa, mutta tunnet myötähäpeää niitä kohtaan jotka elävät sitä nyt? Loogista. Ja kuka sinä oikeastaan olet sanomaan mitä vapaus kenellekin merkitsee?

[/quote]

Hohhoijaa... Vähän nyt pilkettä silmakulmaan! Haluat vaan haastaa riitaa. Mukavaa päivän jatkoa sinulle!

Vierailija
58/75 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 13:46"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ja ikä oli?! 

Vierailija
59/75 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 13:46"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Hohhoijaa... Vähän nyt pilkettä silmakulmaan! Haluat vaan haastaa riitaa. Mukavaa päivän jatkoa sinulle!

[/quote]

Kyllä se taidat olla sinä joka haastaa riitaa. Tulit tähän ketjuun saarnaamaan kuinka ap on kevytkenkäinen ja saa traumoja, mutta kaikki eri mieltä kanssasi olevat ovat liian nuoria ja tyhmiä. Selostat kirkkain silmin mikä on toiselle parasta koska se on sitä sinulle. Jännä, ettei tuohon ikään mennessä ole oppinut loogista ajattelua.

Vierailija
60/75 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 13:15"]

[/quote]

Yhdenkään naisen on turha tulla tuollaisesta sontaa jauhamaan. Kokokylän polkupyörä on kokokylän polkupyörä oli vuosituhat mikä tahansa! Nuoret naiset on niin helppoja, että ne puhuu pökeryksiin hetkessä ja siinä on turha yrittää käpertyä lusikkaan panon jälkeen. Se pisto, ravistus ja ULOS!

[/quote]

Hauki on kala, hauki on kala!

Vielä jos viitsisit selventää pari seikkaa, niin viestistäsi saisi jotain selvääkin:

A) miten määritellään "koko kylän polkupyörä"?

B) mitä haittaa tästä on, kenelle ja miksi?

C) voiko miestä käyttää masturbaatioon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän