Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vittuunnuinko turhasta?

Vierailija
12.09.2014 |

Lyhyesti; miehen suvun puolella tulossa juhlat - joihin ainoastaan mies on kutsuttu. Musta vaan tosi tökeröä ja epäkohteliasta jättää mut kutsumatta, ollaan kuitenkin naimisissa ja lapsiakin löytyy, että tilanne ei nyt ole sellainen, että oltais vasta seurusteltu pari viikkoa tms. (jolloin ymmärtäisin hyvin että ei kutsuttais)

Mieskään ei aio kyllä lähteä ja en osaa sanoa olisko menty vaikka molemmat ois pyydetty, mutta tää nyt oli vaan taas ihan käsittämätön veto mun mielestä sieltä suunnalta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella uskomatonta mun mielestä! Miksi sua ei kutsuttu? Tiedätkö syyn vain onko miehesi suku muuten vain vittumaista sakkia?

Vierailija
2/7 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tökeröä on, varsinkin jos sinne on kutsuttu pariskuntia noin muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä huonotapaista!! Mahdotonta olla kutsumatta.

Vierailija
4/7 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa kyllä on.

Vierailija
5/7 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla kai tekee rahasta sen verran tiukkaa että pitää rajoittaa kutsuttuja tai sitten juhlapaikka rajoittaa. Nää nyt on syitä jotka tulee mieleen.

Itse en ilkeäisi kyllä pyytää vain yhtä henkilöä perheestä, mutta lapsettomat juhlat kyllä ymmärrän ja voisin itsekkin pitää.

Ja vastaus kysymykseen, kyllä mäkin kettuuntuisin

Vierailija
6/7 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että meillä on lapsia ei voi olla syy miksi mua ei ole kutsuttu, koska vallan hyvin on tiedossa että meillä lapsenlikkoja riittää ja tasan päästäis yhdessä kahdestaan juhlimaan jos niin haluttais. Ap

Vierailija
7/7 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

katso peiliin. sinussa ei vikaaa????