Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatko miehesi tanssia hitaita muitten naisten kanssa?

Vierailija
20.08.2014 |

.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies viettää baari-iltaa kaveriporukalla, saattaa hän tanssia hitaita myös. Mikä ongelma siinä on. Vai eikö mammojen miehet saa vapaa-ajallaan koskaan käydä baarissa miesporukalla.

Vierailija
22/67 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraalin vartijat liikenteessä. Kun naisporukka tulee baariin , kyllä siinä avio- ja avomiehet muutaman siiderin jälkeen unohtuu kun vedetään letti pitkällä vierasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan toisinaan olla hiukan mustasukkainen (no asteikolla 1-5 siinä 2,5 verran, mies on ehkä 0,5 verran), mutta en kyllä hitaiden tanssimisessa minäkään näe mitään pahaa. Toki jos tunnelma menisi kovin intiimiksi ja olisi jotain vihjailevaa niskan hivelyä, niin saattaisin kyrvähtää asiasta, mutta toisaalta en osaa kuvitella miestäni moisissa tunnelmissa toisen naisen kanssa. Valssit sun muut varsinkin vetää ihan onnellisena toisten naisten kanssa, kun oma vaimo ei todellakaan niitä joraile. =) Samaten itse tanssin kyllä muiden miesten kanssa, jos haetaan, mutta ei sekään pidä sisällään mitään sopimatonta.

Vierailija
24/67 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että tanssis, vaikka ei olla asiasta puhuttu. Enkä kyllä ilahtus, jos tanssis. Ei vaan mun mielestä kuulu parisuhteeseen.

Vierailija
25/67 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 07:42"]

Moraalin vartijat liikenteessä. Kun naisporukka tulee baariin , kyllä siinä avio- ja avomiehet muutaman siiderin jälkeen unohtuu kun vedetään letti pitkällä vierasta

[/quote]

Juuri näin. Ja siinä tanssissa ei edelleenkään ole mitään väärää. Normaali aikuinen osaa vetää rajat, vaikka intiimisti kauniin musiikin tahdissa tanssisikin.

Vierailija
26/67 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä teknisesti mitään väärää ole, mutta itse miellän hitaat eli toisiaan vasten huojumisen kyllä enemmän läheisyydeksi kuin tanssimiseksi.

Vierailija
27/67 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 08:16"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 07:42"]

[/quote]

Juuri näin. Ja siinä tanssissa ei edelleenkään ole mitään väärää. Normaali aikuinen osaa vetää rajat, vaikka intiimisti kauniin musiikin tahdissa tanssisikin.

[/quote]

Avainsanana INTIIMISTI! Ei minun mieheni todella tarvitse olla intiimisti kenenkään muun kuin minun kanssani. En ole edes kovin mustasukkainen vaimo, mutta pidän kyllä omastani kiinni. Ei meillä mieskään tykkäisi minun hinkuttavan hitaita jonkun muun kanssa.

Vierailija
28/67 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisiko joku minulle lavatanssikansalaiselle, miksi hitaitten tanssimista ei voisi sallia?

Siinä on minun käsittääkseni kaksi ongelmaa:

- miksi elää sellaisen ihmisen kanssa, jolta yleensäkin ajattelee kieltävänsä jotain?

- mitä pahaa on tanssimisessa? Oletteko te hitaitten tanssien kieltäjät niitä samoja, jotka laittaisivat miehelleen laput silmille, jotta ei katso muita naisia?

Vierailija
29/67 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaa, lasken pettämiseksi kaiken ylimääräisen hinkkauksen muiden kanssa. Esim hitaat

Vierailija
30/67 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 09:11"]Kertoisiko joku minulle lavatanssikansalaiselle, miksi hitaitten tanssimista ei voisi sallia?

Siinä on minun käsittääkseni kaksi ongelmaa:

- miksi elää sellaisen ihmisen kanssa, jolta yleensäkin ajattelee kieltävänsä jotain?

- mitä pahaa on tanssimisessa? Oletteko te hitaitten tanssien kieltäjät niitä samoja, jotka laittaisivat miehelleen laput silmille, jotta ei katso muita naisia?

[/quote]

Ei olla. Lavatanssit on tanssia. Hitaita sanotaan tanssiksi, mutta eivät ne ole. Siinä ollaan ihan iholla ja hinkataan vartaloita yhteen ja hyväillään toista. Siis soidinmenot.

Jokainen vetäköön rajansa mihinkä haluaa, minä en salli miestäni kiehnäämään muita naisia. Olen itsekin ollut ihan tarpeeksi kiehnäämässä nuorempana ja siitä saatille pillu märkänä ja kyrpä pystyssä. Ei kiitos. Sinä voit antaa miehesi vampattavaksi, jos haluat.

Vierailija
31/67 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en. Eihän se ole mikään esileikki, vaan liikuntaa siinä missä muukin liikunta. Ei se mies siitä kulu jos toisen kanssa tanssii.

Vierailija
32/67 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin paikalla niin en. Ei olla keskusteltu onko se nyt ok vai ei. Ei se kyllä kivalta tuntuisi jos tanssii mutta en tiedä tuota kieltämään.

Vierailija
33/67 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän tyyppiset aloitukset ovat ihan pähkähulluja. Kuka edes kysyy tällaista? Kuka kieltää puolisolta tanssimisen? En voi ymmärtää koko probleemaa.

Vierailija
34/67 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tykkää tanssia, joten kyllä minä tanssin välillä muitten kanssa. Ei se sitä haittaa ja miksi haittaisi.

Vierailija
35/67 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka yleensä kieltää puolisoltaan jotain? Tai pidemmälle vietynä: kukaa pyytää lupaa puolisoltaan johonkin? Asetelmat on vinossa saman tien, jos parisuhteessa on luvan kysymistä tai kieltämistä olemassakaan.

Ja pilkkuun takertujille: kyllä, asioista sovitaan yhdessä. Tilanne, jossa kysytään onko ok, että itse lähtee jonnekin, kun tarvitaan esim. toinen kotiin lasten kanssa, ei ole luvan kysymistä, vaan asiasta sopimista. Tämä siis niille, jotka muuten tulisivat länkyttämään, että ei se ole luvan kysymistä, jos kysyy käykö toiselle jos minä menen...

Vierailija
36/67 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin, mutta mies ei antaisi minun tanssia muiden miesten kanssa, joten oikeus ja kohtuus ettei hänkään tanssi. Ei ole kyllä pyytänytkään. Mieheni vihaa tanssimista ja pari kertaa olen saanut maaniteltua tanssilattialle - toinen oli häävalssi.

Vierailija
37/67 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä sitä tanssilattialta pois lähtisi repimään, mutta luultavasti tulisi sanomista, tai sitten olisin viikkokaupalla hiljaa, koska mun mies ei tanssi ylipäätään ollenkaan. Että jos hitaille lähtee tanssimaan, silloin sen ykkösvaihtoehdon kyllä on oltava minä.

Vierailija
38/67 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 07:42"]

[/quote]En ymmärrä pointtiasi. Moraalinvartijat eivät hyväksy hitaita, mutta baareissa tanssivat silti. Mikä siitä tekee siis vähemmän moraalitonta?

Vierailija
39/67 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ap:lla provosoiva otsikko. Vastaan silti.

Mikäpä minä olen kieltämään sitä keltään. Lähinnä miettisin, että haluanko olla sellaisen ihmisen kanssa, joka haluaa halailla toisia naisia tanssilattian hämärissä, kun minäkin olen olemassa. Hyviä miehiä kuitenkin on niin mukavasti tarjolla, että en lähtisi itse ainakaan miehenä pelaamaan itseäni ulos, jos suhde on toimiva. :)

Vierailija
40/67 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on mun mielestä sellanen asia, joka pitää sopia jokaisessa parisuhteessa yhdessä. Jos se molemmista on ok, tai ei ole, niin sillä sitten hyvä, ja sillä mennään. Ei tarvitse muiden arvostella sitä moraalinvartioimiseksi tai kevytkenkäiseksi. Sopimuskysymys. Ja jos sitä sopimusta rikotaan, niin on ihan ok vetää herneet nenään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi