Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatko miehesi tanssia hitaita muitten naisten kanssa?

Vierailija
20.08.2014 |

.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo?

Vierailija
2/67 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tanssisi, pitäisi sopimattomana. Eikä varmasti antaisi mun tanssia. Mitään kenenkään muun kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se uskaltaisi :D Ei ole mikään nössö, mutta tossun alla on hyvä olla. Enkä minä edes kieltäisi hitaiden tanssimista tältä.

Vierailija
4/67 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on itse sanonut, että hitaiden tanssiminen tai muuten tosi lähekkäin tanssiminen muiden kanssa ei kuulu parisuhteeseen. Ja en tykkäisi minäkään siitä.

Vierailija
5/67 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tanssia, kunhan pitää kätensä kurissa ja ei pussaile. Aika monet naiset yrittävät iskeä mieheni ja enemmän ne naiset työntävät itseään liian liki.

Vierailija
6/67 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Sehän on yhtä vitsin kihnuttamista ja hinkkaamista. Valssia tai muuta OIKEAA tanssia voi ihan hyvin tanssia, esim häissä.

Vierailija
7/67 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hitaiden tanssiminen muiden kanssa on sopimatonta, kun on parisuhteessa. Sehän on vähän kuin halailua. Valotkin himmennetään ja tehdään läheistä tunnelmaa. Emme kumpikaan tanssi hitaita muiden kanssa kuin toistemme.

Vierailija
8/67 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti saa. Onko siinäkin jotain pahaa, jos tanssii hitaita muun kuin minun kanssani? Tanssin itsekin hitaita, mutta vain tuttavien kanssa. No, onhan se nähty, että osa miesten vaimoista ei tuosta pidä. Mutta tanssi on tanssia.

Vierailija
9/67 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme harrasta yhdessä tai erikseen tanssimista, mutta jos tähän nyt joku tilanne tulisi, niin saa mun puolesta tanssia miten vaan ja kenen kanssa parhaaksi katsoo.

Vierailija
10/67 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 07:07"]

Minusta hitaiden tanssiminen muiden kanssa on sopimatonta, kun on parisuhteessa. Sehän on vähän kuin halailua. Valotkin himmennetään ja tehdään läheistä tunnelmaa. Emme kumpikaan tanssi hitaita muiden kanssa kuin toistemme.

[/quote]

Tarkoittaako hämärä valaistus ja hidas tanssi automaattisesti eroottista tunnelmaa? Voi apua. Eikö ihmisillä ole enää mitään hallintaa itsensä tai ajatustensa suhteen.

Vierailija
11/67 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, on joskus kertonut kuinka on jöpöttänyt vierasta reittä vasten. Kyyti kotona onkin ollut sen jälkeen .....

Vierailija
12/67 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin tietenkin mutta hän ei tykkää tanssia lainkaan. Sitäpaitsi ollaan päälle nelikymppisiä, ei käydä missään discoissa eikä tanssi kuulu muutenkaan harrastuksiin.

Vierailija
13/67 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 07:07"]Tietysti saa. Onko siinäkin jotain pahaa, jos tanssii hitaita muun kuin minun kanssani? Tanssin itsekin hitaita, mutta vain tuttavien kanssa. No, onhan se nähty, että osa miesten vaimoista ei tuosta pidä. Mutta tanssi on tanssia.

[/quote]

Osa vaimoista ei pidä, mutta änkeet sitten kuitenkin tahallasi aiheuttamaan riitaa aviopuolisoiden välille? Taas näitä ihkuja naisia siis<3

Oma suhteeni on kunnossa, eikä tulisi mieleenikään mennä tahallani muiden suhteeseen kylvämään riitaa.

Vierailija
14/67 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 07:15"]

Antaisin tietenkin mutta hän ei tykkää tanssia lainkaan. Sitäpaitsi ollaan päälle nelikymppisiä, ei käydä missään discoissa eikä tanssi kuulu muutenkaan harrastuksiin.

[/quote]Sama täällä. En osaisi kuvitella meitä mihinkään tanssipaikoille.

Vierailija
15/67 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajoittuneita naisia maa täynnä

Vierailija
16/67 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaat on pussailua ja kiehnäämistä varten. Eri asia jos puhutaan oikeista tansseista, ne ei mua haittaa.

Vierailija
17/67 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 07:19"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 07:07"]Tietysti saa. Onko siinäkin jotain pahaa, jos tanssii hitaita muun kuin minun kanssani? Tanssin itsekin hitaita, mutta vain tuttavien kanssa. No, onhan se nähty, että osa miesten vaimoista ei tuosta pidä. Mutta tanssi on tanssia.

[/quote]

Osa vaimoista ei pidä, mutta änkeet sitten kuitenkin tahallasi aiheuttamaan riitaa aviopuolisoiden välille? Taas näitä ihkuja naisia siis<3

Oma suhteeni on kunnossa, eikä tulisi mieleenikään mennä tahallani muiden suhteeseen kylvämään riitaa.

[/quote]

Jos tuttavapariskunnan mies hakee tanssimaan, miksi kieltäytyisin. Jos parisuhde on niin heikoilla antimilla, että aiheutuu ihan riitaa tuosta, niin voi todeta, että harmi juttu.

Vierailija
18/67 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 07:25"]

Hitaat on pussailua ja kiehnäämistä varten. Eri asia jos puhutaan oikeista tansseista, ne ei mua haittaa.

[/quote]

Minustakaan hitaat ei ole mitään tanssimista. Hitaat on musiikin tahdissa huojumista halausotteessa vartalot painautuneina toista vasten. Ei todellakaan kuulu varatuille hitaiden tanssiminen muiden kuin oman kumppanin kanssa. Joka pitää hitaita tanssimisena on vain typerä.

Vierailija
19/67 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kieltänyt, mutta en usko että lähtisi hitaita vetää kenenkään muun kuin mun kanssa.

Vierailija
20/67 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 07:10"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 07:07"]

[/quote]

Tarkoittaako hämärä valaistus ja hidas tanssi automaattisesti eroottista tunnelmaa? Voi apua. Eikö ihmisillä ole enää mitään hallintaa itsensä tai ajatustensa suhteen.

[/quote]

Kerropa meille, miksi valot himmennetään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi