Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moumoun uusin postaus

Vierailija
19.08.2014 |

Mitä tarkoittaa? Oman tulevaisuuden petaamissella? Maaliviiva häämöttää? Jotain isompaakin? Eroaakohan se vai onko tämä taas sitä sen ylidramaattisuutta niinkuin synnytyskertomuksessakin. Huoh, huomio.....

Kommentit (565)

Vierailija
481/565 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 21:42"]

Onkohan aika selvää, että Mou itse taas linjoilla? :)

[/quote]

ou jeah, tyydytelkää

Vierailija
482/565 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 21:42"]

[/quote]

No ei, silloinhan ketju lähtisi samantien teidän logiikallanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/565 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 01:12"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 16:10"]

Ja varmasti sitä se moukkukin tarkoitti, ei mitään tukia. Vaan "työtä" bloginsa parissa. Älkää saivarrelko!

[/quote]

Silloin kuin Moukku kirjoitti tekevänsä yötä päivää töitä elantonsa eteen hän oli jo lopettanut bloggaajan ammatin. Silloin hän teki sitä jo harrastuspohjalta vain.

[/quote]

edelleen on fashion magsin päätoimittaja ynnä sen mainostoimistonsa.

Vierailija
484/565 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 10:08"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 01:12"]

Ja varmasti sitä se moukkukin tarkoitti, ei mitään tukia. Vaan "työtä" bloginsa parissa. Älkää saivarrelko!

[/quote]

Silloin kuin Moukku kirjoitti tekevänsä yötä päivää töitä elantonsa eteen hän oli jo lopettanut bloggaajan ammatin. Silloin hän teki sitä jo harrastuspohjalta vain.

[/quote]

edelleen on fashion magsin päätoimittaja ynnä sen mainostoimistonsa.

[/quote]

Korjaan: fashion magsin päätuottaja

Vierailija
485/565 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 21:52"]Mä ajattelen kyllä tuosta bloggaajien vauvojen salailusta, että haluavat lähinnä suojella vauvojaan / lapsiaan julkisuudelta, johon joutumisesta lapset eivät voi itse päättää. Jos mulla olisi suosittu tai vähemmänkin suosittu blogi, niin en missään nimessä laittaisi sinne lapsistani kasvokuvia. En laita lapsistani kuvia mihinkään sos. mediaan. Mun mielestä ei ole oikein lapsia kohtaan laittaa kuvia nettiin, vaikka ei mun lapset toki pussi päässä muuten kulje :D
[/quote]

Minustakin on ihan fiksua pitää lapsi poissa julkisuudesta. Silti, aika usea lähtee siltä pohjalta että ei näytä mitään. Sitten tuleekin takaraivo, sitten sivuprofiili, sitten suoraan kuvatut kasvot jollain haalealla suttauksella ja sitten, oho, saadaan ilmanen haalari joka sitten esitellään koko lapsen mitalla. Koska kaikki muutkin. Säälittävää.

Vierailija
486/565 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 21:45"]

On xD noi viestit niin paljastaa itse itsensä! Söpöä!

[/quote]

http://www.terveyskirjasto.fi/terveysportti/tk.koti?p_artikkeli=dlk00373

Kirjoitin viestin 477 eikä minulla ole "Moun" kanssa  mitään tekemistä. Teiltä on kuitenkin todellisuustaju niin kateissa, että kannattaa tutustua tuohon terveyskirjaston sivuun. Erityisen huolestuttavaa on, että pidätte jokaisen poikkipuolisen sanan esittäjää Mouna, pyritte häätämään kaikki eri mieltä olevat ja todistelette omaa paremmuuttanne. Mähän vain autoin teitä 477 kommentilla pukemaan sanoiksi sen, mitä tässä ketjussa saa kirjoittaa, etteivät vaivaudu. Joten jatkakaa, maanikot.

Vierailija
487/565 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 19:11"]

[/quote]

No eikö tässä ketjussa juuri referoitu jotain Moukun re:fa- postausta, jossa kirjoitti, ettei enää bloggaa työkseen vaan ainoastaan harrastuksena...

Onko muuten kukaan entinen re:fashion bloggari kommentoinut Bellaan siirtymistä? Luin vähän aikaa Veeran blogia, mutta en huomannut edes mitään mainintaa.

[/quote]

Noora on tämän verran: http://curiousnoora.refashion.fi/2014/09/05/perjantaipirkko-51/

Vierailija
488/565 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noora ei olekaan Re:fan Indiedaysiltä lähtenyttä poppoota jota tässä nyt on ikään kuin viilattu linssiin. 

Vierailija
489/565 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 10:23"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 21:45"]

On xD noi viestit niin paljastaa itse itsensä! Söpöä!

[/quote]

http://www.terveyskirjasto.fi/terveysportti/tk.koti?p_artikkeli=dlk00373

Kirjoitin viestin 477 eikä minulla ole "Moun" kanssa  mitään tekemistä. Teiltä on kuitenkin todellisuustaju niin kateissa, että kannattaa tutustua tuohon terveyskirjaston sivuun. Erityisen huolestuttavaa on, että pidätte jokaisen poikkipuolisen sanan esittäjää Mouna, pyritte häätämään kaikki eri mieltä olevat ja todistelette omaa paremmuuttanne. Mähän vain autoin teitä 477 kommentilla pukemaan sanoiksi sen, mitä tässä ketjussa saa kirjoittaa, etteivät vaivaudu. Joten jatkakaa, maanikot.

[/quote]

Taidat itse ollakin aika persoonallisuushäiriöinen.

Vierailija
490/565 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 10:40"]

Noora ei olekaan Re:fan Indiedaysiltä lähtenyttä poppoota jota tässä nyt on ikään kuin viilattu linssiin. 

[/quote]

Millä tavalla viilattu linssiin? Tarkoitatko, että mou ja yhtiökumppanit eivät olisi halunneet portaalin menestyvän. Eiköhän jokainen Indiedaysilta lähtenyt tiedostanut riskit.

Vierailija
491/565 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti moukku muuttamassa pois, kun oli jotain mainintaa viimeisessä postauksessa. Kyllä nyt on taas moukan rukouksiin ja itkuihin vastattu kun ei kädet meinaa riittää postissa odottavien pakettien kantamiseen. Oksettavaa!

Vierailija
492/565 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 10:08"][quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 21:42"]

[/quote]

No ei, silloinhan ketju lähtisi samantien teidän logiikallanne.
[/quote]

Ei, kyllähän se on selvää että moukku tämän ketjun olemassaolosta on tietoinen, on vihjannut siitä kommenteissa ja ig:ssa useasti. Ehkä hän vaan nauttii puhua itsestään myös av:lla ;)

Vierailija
493/565 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki palstamammat raivostuu, mutta en vaan voi olla kauhistelematta millainen röllykkä tuo moukun maha on! AIVAN KAUHEA. Miten tuollaista voi olla! Miten se on ikinä voinut syödä itsensä raskausaikana tuohon kuntoon? Lihoin itsekin raskausaikana 10kg mutta nyt 3kk kohdalla jäljellä on 2-3kg ja nekin muualla kuin mahassa. Hyih! 

Ihmetyttää muutenkin se että moukku jatkuvasti näyttää lapselle piirrettyjä/tietokoneelta jotain. Eihän tuollainen parin kk ikäinen sellaisesta tajua, varmasti olisi ennemmin vuorovaikutuksessa vanhempiensa kanssa.. :(

Vierailija
494/565 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän noi varmistelut siitä että blogi EI OLE TYÖ johdu verottajasta. Duunia sais tehdä vain sunnuntaisin tms. äitiyslomalla. Mutta vaikka blogista ei nostaisikaan palkkaa rahana, eikö noin arvokkaiden tavaroiden saaminen lasketa "palkaksi"? Kuinka monelle blogiharrastelijalle sataa postissa "lahjoja"?

En ole koskaa seurannut tätä blogia, mutta ilmiönä kiinnostaa. Näin tienaat vauvallasi.

Vierailija
495/565 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju on muuten hyvä, mutta voisko jättää nuo keskinäiset kahinoinnit pois (niille voi perustaa oman ketjun) ja keskittyä itse asiaan eli moumou- ja bebe au lait -blogeihin, kiitos. :)

Vierailija
496/565 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se toi kirppis on, mistä Moukku kirjoittaa että "Löysin aivan tuhottoman hyvin myyvän kirpputorin, jonne aarteeni nyt kannan." ?

Vierailija
497/565 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä veikkaatte beben nimeksi? Onko joku kansainvälinen Samuel/Oscar/Daniel/Anton-tyylinen vai perisuomalainen Paavo/Tahvo/Leevi/Otso/Aappo/Iiro/tms. Vai kenties Rainer jr?

Vierailija
498/565 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti se on Kaivarin kanuuna

Vierailija
499/565 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 18:00"]

Mitä veikkaatte beben nimeksi? Onko joku kansainvälinen Samuel/Oscar/Daniel/Anton-tyylinen vai perisuomalainen Paavo/Tahvo/Leevi/Otso/Aappo/Iiro/tms. Vai kenties Rainer jr?

[/quote]

Siitä tulee Reiska. 

Vierailija
500/565 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 17:42"]

Nyt moukku posettaa raikun vaatteissa. Huvittavaa, että mou itse kulkee nuhjuisissa ryysyissä ja raikku merkkivaatteissa. Ovat jotenkin niin epäsuhta pariskunta kaikkineen.

[/quote]

Minusta ovat jotenkin samiksia ulkonäön suhteen ja tämä siis hyvällä tarkoitettu.

Se tepi-vaihtoehto oli jotenkin epäuskottava, vaikka pitkään luulin, että tepi se pöllis on.

Ketju on lukittu.