Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moumoun uusin postaus

Vierailija
19.08.2014 |

Mitä tarkoittaa? Oman tulevaisuuden petaamissella? Maaliviiva häämöttää? Jotain isompaakin? Eroaakohan se vai onko tämä taas sitä sen ylidramaattisuutta niinkuin synnytyskertomuksessakin. Huoh, huomio.....

Kommentit (565)

Vierailija
361/565 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän moukun dietti etenee, pyynikin munkeilla..

Vierailija
362/565 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:50"]

Taas tosi järkevä postaus, ton tekemiseen mennyt ehkä 5min ja kauhea tarve korostaa että miten menee rakkaan viereen nukkumaan. Hei pliis. Moukun palstavierailuja puolustaa taannoinen ig-kommentti ja taas tämä "oman rakkaan" korostus heti kun täällä epäillään suhdetta. Mou onkin av-mamma!

[/quote]

Ja mitä töitä se muka tekee? Postauksiin ei aikaa ainakaan mene ja viettää kaiken aikansa äitinsä kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/565 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:50"]

Taas tosi järkevä postaus, ton tekemiseen mennyt ehkä 5min ja kauhea tarve korostaa että miten menee rakkaan viereen nukkumaan. Hei pliis. Moukun palstavierailuja puolustaa taannoinen ig-kommentti ja taas tämä "oman rakkaan" korostus heti kun täällä epäillään suhdetta. Mou onkin av-mamma!

[/quote]

Ja mitä töitä se muka tekee? Postauksiin ei aikaa ainakaan mene ja viettää kaiken aikansa äitinsä kanssa?

[/quote]

Sehän on äitiyslomalla eli hoitaa lastaan.

Vierailija
364/565 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Moumoun tyyli ole koskaan ollut samalla tapaa skarppi kuin vaikka Xenian, joten olisi mun mielestä vähän hassua, että synnytyksen jälkeen yhtäkkiä olisi. Ainahan hänellä on ollut vähän ns. "homssuinen" pukeutumistyyli, mutten nyt menisi huonoksi asiaksi sanomaan - se on hänen juttunsa ja piste. Eivätkä nuo maksimekot nyt mielestäni edes mitenkään siivottomia olleet. 

Vaikka Moukosta keskustelu onkin, niin saanko hehkuttaa Nelliinan pukeutumista? Heti synnytyksen jälkeen palasi ihaniin mekkoihinsa ja asuleikittelyihinsä, vaikka ei niitä raskausaikanakaan unohtanut. Kumpa itse osaisi sitten yhtä luovasti pukea vauvamahaa ja pitää tyylistään kiinni raskaankin vauva-arjen keskellä. 

Vierailija
365/565 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta moukun blogien postausten hmm... taso johtuu pitkälti Moukusta itsestään. Vauvan tulon myötä jokainen ymmärtäisi esim. joka toinen päivä postaamisen. Nyt tuntuu että hänellä ei tahdo aika riittää täysipainoiseen bloggaamiseen ja vauva-aika tuntuu varmasti suht raskaalta. Kuitenkin vauvat on vain kerran pieniä eikä sitä aikaa saa enää koskaan takaisin. Minusta lapsen pitäisi mennä äidin työn edelle.

Vierailija
366/565 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siis mun mielestä Moukku jatkaa ihan sillä samalla tyylillä, kuin ennen lasta/raskautta. Mun mielestä sen tyyli on aina ollut vähän hukassa. Kuka muistaa mm.pukeutumiset yhtä kokoa liian pieniin vaatteisiin, järjetön jumpsuit hehkutus tai tuubitopit paukkupakkasella. Mä olen aina ihmetellyt, että miten se voi pitää TYYLIblogia ja käydä stailaamassa, kun oma tyyli on hyvin pissismäinen.

Vierailija
367/565 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyliltään hän on aina tuonut mulle mieleen Spice Girlsit.

Vierailija
368/565 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siellä Iinan Bebe-blogin puolella tuntuu, että vähintään joka toinen postaus on jonkun ilmaiseksi saadun tuotteen esittelyä, eli se on mielestäni vielä kaupallisempi kuin MouMou-blogi.

Vierailija
369/565 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 14:54"]Moukku ei tunnu olevan onnellinen. Valittaa vaan. Musta pienen vauvan kanssa oli ihanaa käydä kaupungilla, kahvilla, lounaalla, kaupoilla.. Kun vauva vaan syö ja nukkuu niin on vielä helppoa ja tälläinen lämmin syksy! Mou vaan negaa sisätiloissa äidillään, veikkaan että siksi kun ei ole sinut äitiyden kanssa tai ei vaan pärjää lapsen kanssa.
[/quote]

Samaa mietin - musta on ihana vauvan kanssa kärrytellä kahvilla ja lounaalla kavereiden kanssa, mutta M vain painelee tuolla pitkin metsiä. Tai ainakaan ei kerro muunlaisesta vauva-arjesta. Kyllä mäkin omaani imetän, muttei se meitä kotiin ole sitonut. Välillä huonompien öiden jälkeen pötkötellään kotona torkkumassa, mutta onhan yhden vauvan kanssa arki melko helppoa ja ihanaa <3

Vierailija
370/565 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 12:00"]

Jos oikeasti on niin rahapulassa, että pienen vauvan äiti joutuu tekemään töitä yötä päivää, silloin karsitaan elinkuluista eikä makseta 2000e vuokraa. Kyllä pääkaupunkiseudulla halvemmallakin pääsee.

[/quote]

Mä käsitin, että vuokrasopimus oli vuoden määräaikanen eli Moukko on sidottu tuohon kämppään vielä hetkeksi.

Vierailija
371/565 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 21:36"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 21:23"]

Ja jos Moumoun kuvaus taloudellisesta tilanteesta on todellinen, ei heillä ole mitään asiaa pankkiin lainaa hakemaan.

[/quote]

onko joku postaus, jossa on tätä taloudellista tilannetta selvittänyt? vai kommenteissa?

[/quote]

Silloin tällöin siellä täällä rahapulaa valitellut ainakin noin vuoden ajan. Joutui myymään sen varjolla omaisuuttaan ja muuttamaan "halvempaan" kämppään (jonka vuokran vauva-av salamana selvitti). Vuokra-asiaa muistaakseni on kommentoinut, että maksaa poikaystävän kanssa puoliksi (puolikaskin lienee korkeampi, kuin entisen kämpän vuokra).

Vierailija
372/565 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 20:52"]

miksei iina ja raikku osta omaa asuntoa? esim. vaikka jostain pk-seudulta, mutta kuitenkin läheltä luontoa ja lenkkeilyalueita (joita iina aina vanhempiensa luona käydessään hehkuttaa). vai onko niillä jotain häikkää luottotiedoissa, etteivät saa lainaa..?

[/quote]

Tällä hetkellä pankit vaatii 30% omaa rahaa/takausta. Pk-seudulla kerrostalokolmioonkin tarvii lainaa sen 200 000 €. Nyt ei vaan ole kovin helppo marssia pankkiin sanelemaan että mitäs sitä ottaisikaan. Plus ihmisillä on monia muitakin syitä asua vuokralla.

Vierailija
373/565 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 21:52"]

Suurin syy on varmaan Raikku, ei se halua sitoutua asuntolainaan. Sitäpaitsi pk-seudulla ne tarvis ison lainan eikä noilla tuloilla.. Ellei joku yhteistyötaho sit jeesis, esim pankki? Moukkuhan vois kysyy..

millon se ei ole kehdannut kulkea käsikädessä? Huhhuh. En tajuu miksi ne on hankkineet lapsen, jos isä on tommonen hunsvontti.

tuohon lapsen kanssa ulos lähtöön täytyy kyllä sanoa, että se on vain itsestä kiinni. Mulla ei ole paljon kavereita joilla lapsia, mutta silti oon onnistunut näkemään kavereita lapsen kanssa. Ovat ihan itsekkin pyytäneet että lähtekää vauvan kanssa kahville yms. Voikohan moukku olla masentunut? Se on jotenkin tosi avuttoman ja vetelän oloinen, vai onko se ollut semmoinen aina..?

[/quote]

Mielestäni on aika selkeää, että lapsi oli vahinko. Tai Moukun surkea yritys sitouttaa mies parisuhteeseen..

Vierailija
374/565 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkö on esimerkki "asiallisista" blogikeskusteluista, joiden poistamista aina niiiiiin kovasti ihmetellään? Ruoditaan ettei pariskunta ole sitoutunut kun ei kulje käsi kädessä tai marssi ottamaan asuntolainaa (niin helppoahan se on), leimataan masentuneeksi kun blogissa ei näy todisteita että tapaisi ystäviään tai kun ei kuskaile pikkuvauvaansa lounaalle, haukutaan ulkonäkö kun ei ole vaatteet teidän silmää miellyttäviä ja kun kehtaa julkaista itsestään epäimartelevia kuvia. Blogin kaupallisuudesta olen samaa mieltä täällä "keskustelevien" kanssa, mutta menkää nyt itseenne noiddn lapsellisten ininöidenne kanssa.

Vierailija
375/565 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän pankki katsoo bloggaajan tulot? Vaikka saisi yhteistyölahjoina kaikenlaista talouspaperista ja kosteusvoiteista alkaen ei se kuitenkaan ole palkkatuloa, jota voisi laittaa säästöön asuntoa varten. Nykyään edellytetään 10 % asunnon hinnasta ja tätäkin ajatellen 2000 e vuokra kuukaudessa on aika huono veto - etenkin jos valittaa rahattomuuttaan.

Myöskään monien ostamat merkkilaukut ja - kengät, ja joita kutsuvat sijoituksiksi, eivät ehkä pankkia kamalasti kiinnosta lainaneuvotteluissa...

Vierailija
376/565 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankista saa asuntolainan, vaikkei ole omalla tilillä säästettynä 30% asunnon hinnasta. Riittää, kun on vakituinen työ ja suht ok tulot.

Vierailija
377/565 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko bloggaus "vakituista" työtä, ehkä, muttei kovin hyvässä asemassa pankin silmin. Itse olen saanut asuntolainan ilman vakituista työtäkin, mutta teenkin oikeita töitä :) Rahapulainen moukku tuskin loistaa jättituloillaan.

onko se muuten jo toista viikkoa äidillään? Tsiisus.

Vierailija
378/565 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 12:55"]

Onko bloggaus "vakituista" työtä, ehkä, muttei kovin hyvässä asemassa pankin silmin. Itse olen saanut asuntolainan ilman vakituista työtäkin, mutta teenkin oikeita töitä :) Rahapulainen moukku tuskin loistaa jättituloillaan.

onko se muuten jo toista viikkoa äidillään? Tsiisus.

[/quote]

Hih, muka tosi ovela itsensä paremmuuden korostaminen. 

Vierailija
379/565 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 19:44"]Kyllähän se mies oli ainakin tampereella mukana. En usko, että moukku veisi noin pienen vauvan yli viikoksi pois isän luota.

Mutta kyllä rivien välistä voi lukea, että aika yksinäistä ja tukiverkotonta elämä Helsingissä tällä hetkellä on, kun on noin paljon ja pitkiäkin jaksoja kylmäkoskella.
[/quote]

Mulla ihan sama fiilis, että on Helsingissä yksinäinen :(

Vierailija
380/565 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 19:19"]

:( Hyvä että on äitinsä luona, jos saa siellä apua. Onko ilman miestään? Kuka mies voi olla erossa vauvastaan useita päiviä?

[/quote]

tai viikkoja...

Ketju on lukittu.