Mitä veisin 28-v. miesystävälle tuliaisiksi, eka kertaa yökylään...
Siinäpä kysymys. Seurustelu on alussa, hän kyllä ollut mulla pari krt yötä ja mä menossa hänen luo yöksi eka kertaa. Hän toi mulle ekalla kerralla kukkasen ja tuoksukynttilöitä. Ideoita? Konkreettista tai aineetonta ylläriä, asiallisia vastauksia sit mammat :D
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 00:10"]
..eikö tuollainen tuliaislahja ole jotenkin kökkö?
[/quote]
Mitä kökköä siinä on? Mä vien silloin tällöin jotain, usein jotain omia leipomuksia. Olen yönseudun kumminki siellä ja sen eväissä joten on vähän niinkun tasoitusta tilanteeseen ja sillä on usein vähän heikosti ns. kahvileipää (mun pitää saada kahvin kanssa vähän jotain hyvää)... Eilen vein mustikoita pikkurasiallisen.
Kannabista niin ainakin se rentouttaa miehen. Eikä mies joudu kuuntelemaan nalkustasi.
Joku hassu viherkasvi, jonka kuulumisia voit sitten kysellä.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 23:52"]
Hierontaöljyä, kortsuja, jotain leivoksia, uudet alusvaatteet sulle (seksikkäät)...
[/quote]
En tiennytkään, että voin viedä miehelle lahjaksi itseäni varten uudet kivat alusvaatteet. Tämähän on näppärää, hyvä että sain tietää ennen joulua. Toivottavasti mieheni ei sitten osta minua varten itselleen kallista autoa lahjaksi.
Pääsääntöisesti me miehet emme halua saada lahjoja. En panostaisi sinuna siihen puoleen.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 23:17"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 23:15"]
Mietin kyllä tuota kokkailua jo aiemmin... Tiedän, että tykkää ainakin muutamasta mun tekemästä jutusta... Viinipulloa ei. Piirakka kulkee mukana jokatapauksessa. Se ei siltikään ole "se juttu" :) Ap.
[/quote]
Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta, sanoo jo vanha sananlasku ja harvoin pettää :-) siksi kokkailuehdotus
M43
[/quote]
Yyh