Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemusta Snuza-kätkythälyttimistä?

Vierailija
12.09.2014 |

Onko kellään ollut tollasta: 

http://vauvaturva.mycashflow.fi/product/2/snuza-go

synnytys lähestyy, hysteria lisääntyy...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskollani oli joku kätkythälytin hysteriaan kun on taipuvainen.. antoi vääriä hälytyksiä. Itse olen jättänyt kauppaan toistaiseksi. Mikähän käytännössä noiden hyöty on?

Vierailija
2/14 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin myös, että miten tuo estää kätkytkuoleman, sillehän ei mahda mitään? Joten kun hälytin hälyttää, mitä siinä vaiheessa voi tehdä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta. Luulen että tuo on vihoviimeinen mööpeli hysteeriselle äidille! Mitä jos vauva vaikka kääntää päätään niin että laite ei löydä hengitystä ja hälyyttelee koko ajan? Eihän siinä kukaan pysty nukkumaan. 

Tuo toimii pattereilla, sitten äippä hätäilee että jos siitä onkin patterit loppu jne jne.

Vierailija
4/14 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan se, jos lapsella on jotain hengitysvaikeuksia, niin siihen saattaa havahtua aiemmin ja laspen henki voi pelastua. Varsinaisella kätkytkuolemalla (jossa syy ei ole selvä) on tosi huono pelastusvaste, mutta jotenkin ajattelin jos on hengitysongelmia tms. 

Mä en yleensä ole edes hysteriaan taipuvainen eikä vauvakaan ole eka, olen vaan nyt niin väsynyt, että kaikki möröt nousee pintaan. Toisaalta ajattelin, että reilu satanen on pieni hinta, vaikka lumeesta, jos vain saisi nukkua. 

Vierailija
5/14 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI TUOTA.

Babysense toimii.

Jos ei löydy lähikaupasta niin babysense.fi sivulta voi tilata.

Sekä uuden että vanhan mallin.

Ainakaan vanha malli ei anna vääriä hälytyksiä.

Uudemmasta ei vielä kokemusta.

Mutta unohda tuo linkittämäsi laite.

Vierailija
6/14 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli snuza, lapsella syntymän jälkeen, apneoita, sykkeenlaskuja ym. Ja vaikka sairaalasta vannottiin ettei lapsi pääse kotiin ennen kuin kaikki on kunnossa, ostin tuon laitteen ja itse ainakin nukuin paremmin sitten.
Oli lähellä etten tilannut ulkomailta ihan sellaista monitoria mihin saturaatiot, sykkeet ym.
Voitte uskoa että ihminen voi herätä nopeasti kun snuza alkoi ekan kerran yöllä huutamaan? No lapsi makasi sängyssä silmät auki ja ihmetteli mikä siellä vaipassa pörisee ja huutaa?? Kun alkoi enemmän liikkumaan unissaan tuli hälytyksiä jatkuvasti kun ei pysynyt paikallaan ja hukkasi iho kosketuksen.
Taitaa olla varömin keino kätkyt kuoleman välttämiseksi, selällään nukuttaminen viileässä, jossain on ollut että liian lämpimässä luulee olevansa kohdussa ja lopettaa hengittämästä.

Vierailija
7/14 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/14 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä  saan snuzan ens viikolla :3

Vierailija
9/14 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia? Voiko käyttää vaikka vauva nukkuu vatsallaan?

Vierailija
10/14 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut kahdella lapsella babysense. Loistohankinta, on saanut itse nukkua rauhassa, kun ei ole tarvinnut käydä tarkistelemassa hengittääkö vauva.

Vierailija
11/14 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/14 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyi siis vanha ketju aiheesta mutta nostan. Joo ikävä kyllä Snuza tekee todella helposti "vääriä" hälytyksiä. Mikä tietysti on parempi vaihtoehto kuin että hälytys olisi oikea ja aiheellinen. Mutta meillä ollut epävarmaa onko uniapnea vai ihan vaan vauvan jalkojen liike tms. liikehdintä saanut Snuzan hälyttämään. Vauva nyt 2 kuukautta ja liikehtii jo unissaankin. Olen unisena pimeässä rynnistänyt heti paikalle vauvaa herättelemään ehtimättä edes katsoa mistä on kyse, ja kun vauva herännyt niin mahdollisimman nopeasti sammuttanut hälyttimen. Että sellaista :/ En suosittele ainakaan tätä hälytintä muille hysteerisille äideille.

Vierailija
13/14 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lisää kokemuksia?

Vierailija
14/14 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii hyvin, kunhan on hyvin kiinnitetty. Esim leveähkö kuminauha voisi olla parempi kuin kiinnittää vaippaan taikka housuihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä