Mitä veisin 28-v. miesystävälle tuliaisiksi, eka kertaa yökylään...
Siinäpä kysymys. Seurustelu on alussa, hän kyllä ollut mulla pari krt yötä ja mä menossa hänen luo yöksi eka kertaa. Hän toi mulle ekalla kerralla kukkasen ja tuoksukynttilöitä. Ideoita? Konkreettista tai aineetonta ylläriä, asiallisia vastauksia sit mammat :D
Kommentit (31)
Piirakkaa, ihan mitä tahansa piirakkaa.
Bravuuriruokasi tarveaineet ja kokkaat hänelle?
M43
Mietin kyllä tuota kokkailua jo aiemmin... Tiedän, että tykkää ainakin muutamasta mun tekemästä jutusta... Viinipulloa ei. Piirakka kulkee mukana jokatapauksessa. Se ei siltikään ole "se juttu" :) Ap.
Kuohuviinipullo yhdessä juotavaksi?
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 23:15"]
Mietin kyllä tuota kokkailua jo aiemmin... Tiedän, että tykkää ainakin muutamasta mun tekemästä jutusta... Viinipulloa ei. Piirakka kulkee mukana jokatapauksessa. Se ei siltikään ole "se juttu" :) Ap.
[/quote]
Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta, sanoo jo vanha sananlasku ja harvoin pettää :-) siksi kokkailuehdotus
M43
Kehui mun tekemän pitsan maasta taivaisiin, mietin tekisinkö jo kotona ja veisin valmista...säilyis lämpimänä, jos tekis just ennen lähtöä, matkaa on vain 30 kilsaa. Vielä kuitenkin ideoita?
Makukortsuja :D montaa sorttia niin on mistä valita...
CD, jota kuuntelette kun syötte kynttilänvalossa ja elokuinen ilta alkaa hämärtää.
Vie mielimusaasi niin muistaa sut sitten aina, kun se kappale soi.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 23:38"]Pumpattavan barbaran.
[/quote]
Tämä!!! :D Sanoin et asiallisia....... Ap.
Hierontaöljyä, kortsuja, jotain leivoksia, uudet alusvaatteet sulle (seksikkäät)...
Monet miehet tykkää kuulemma posliinista.
..eikö tuollainen tuliaislahja ole jotenkin kökkö?
no, vaikka Nilsun valmistama nirha.
Jos kyseessä on Mies28v, niin neitsyytesi.