Voinko sanoa työhaastattelussa, että... Ov
Olen työttömänä työnhakijana ja valmistunut täysin väärälle alalle. Voinko sanoa työhaastattelussa, esim: Olen kova stressaamaan ja keskittymiskyky vaikeaa, kiire ahdistaa ja vie voimavaroja... tms.. Olisin siis rehellinen, mutta menetänkö rehellisyydelläni työttömyysrahani?
Kommentit (14)
Lähihoitaja siis olen... ja sanonut työkkärissä, että olisiko mahdollista päästä työkkärin kautta opiskeleman muuta alaa, ku. tämä työ ei ole minua varten, jos vain itsestä ois kyse, niin mikäs siinä, mutta tässä työssä täytyy ottaa vastuu muistakin. Mulle sanottiin, että täytyy olla kyllä todella pätevä syy että pääsisin uudestaan kouluttautumaan.. kun ammattini on niin tuore.
Ap, ehkä sitten laiska vajakki jne jne..
Joko meet töihin tai sitten työharjoitteluun vuodeksi
Joo taitavat laittaa nykyään enemmänkin opiskelemaan lähihoitajaksi kuin antavat lähoitajan opiskella uutta ammattia. Voithan sä siellä haastattelussa sanoa mitä vaan, mutta mahdollisesti siitä karenssi tulee jos se vaikuttaa siltä ettet ole edes yrittänyt paikkaa itsellesi saada.
Minusta ihan ymmärrettävää, jos tuntuu siltä ettei pysty/ei ole motivaatiota esim. vanhustenhoitotyöhön. En itsekään pystyisi siihen. Mutta ap, voihan lähihoitaja suuntautua vaikka hammashoitopuolelle tai lastenhoitoon, niihin sinun ei tarvitsisi paljoa lisää opiskella.
Mille alalle valmistuit? Mutta joo, et voi sanoa.
Voithan sä noin sanoa, mutta mitä järkeä on mennä sinne työhaastatteluun tuhlaamaan kummankin aikaa? Miksi sinut edes kutsutaan haastatteluun? Onko sinulla loistava osaaminen ja huippuhakemus, mutta työtä et kuitenkaan halua?
osoitetaanko sinulle paikkoja joissa et pärjäisi? Minusta noin suoraan sanominen ei ole hyvä juttu.
Olet vaan lyhytsanainen, innoton ja nihkeä, katsele kelloasi koko ajan, kysy sama kysymys kahdesti peräkkäin ja ole hämmästynyt kun sinulle selitetään työn kuvaa ja sano luulleesi olevasi ihan eri haastattelussa
Työpaikat ovat nykyään kiven alla...
Haastatteluun on pakko mennä jos se on työkkärin välittämä. Ei nyt iihan raadollisen rehellinen tarvitse olla, eiköhän se rekry huomaa, ettet ole heitä varten.
Ei hitto. Miten täällä laiskat paskat pääsee haastatteluun kun just Hesarissa oli juttu etyä osaava, innokas korkeastikoulutettu oli lähettänyt 700!! hakemusta pääsemättä edes haastatteluun. Mikä v***u tätä maata vaivaa?!? Alkaa usko loppumaan.
joo vika on vaan tässä maassa.