Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämä on teille uusioperheiden vihaajille ja eroavia halveksuville

Vierailija
19.08.2014 |

Tänään sain taas äidiltä viestin, että isä oli käynyt häneen käsiksi viime yönä. Olen 30-vuotias ja sotku alkoi, kun olin muistaakseni 5-v. 

Rukoilin koko lapsuuteni, että he eroaisivat. Nyt tiedän jo että sitä on turha toivoa ja äiti leuhkii sillä että he ovat pysyneet yhdessä kaikki nämä vuodet. Totta, minulla on "ehjä" koti jonne mennä perheeni kanssa jouluksi, lapsillani on mummola jne. jne., mutta minulla on vaikea historia erilaisten mielenterveydellisten ongelmien mm. masennuksen kanssa. 

EHJÄ PERHE EI OLE MIKÄÄN ONNELA, se voi olla vuosikausien helvetti ja pilata lastenne elämän. Joten te kaikki uusioperheitä, äitipuolia, uusia isiä ja eroavia ihmisiä haukkuvat menkää itseenne ja pohtikaa onkohan se sittenkin hyvä juttu, että nykyään erotaan niin helposti. 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tavalliset perheet"? Mitä ne on????

Vierailija
22/23 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 22:33"]"Tavalliset perheet"? Mitä ne on????

[/quote]

Äiti + isä + lapsi/lapset =normiperhe

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 22:23"]Ja mikä ihme takaa, että uusperheessä ei ole väkivaltaa tai alkoholismia? Uusperheiden lapsia työnnetään sijaiskoteihin eli onko se todellista onnea, että lapset heivataan pois kodista, jotta uusperheessä puolisot voi omistautua toisilleen?

[/quote]

No nyt meni jo yleistyksen puolelle :D