Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuivat silmät, vihdoin tajusin mistä tämä vaiva oikein tuli.

Vierailija
19.08.2014 |

Epäilen syyksi hormonikierukkaa. Alkoi nimittäin aika pian sen laittamisen jälkeen. Imetyksen jälkeen mulla kuivui nenän limakalvot, nyt sitten hormonikierukalla silmät. Alapää, johon tuo kuivuus yleensä iskee on ollut aina ok. Olen siis jotenkin poikkeava kun mulla kuivuu hormonien takia yläpää eikä alapää kuten yleensä :)

Onko muilla kuivat silmät mirenan takia? Vai kuvittelenko vaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Itsellä silmät kuivuivat kilpirauhasen vajaatoiminnan ja tulehduksen takia. Jokapäiväiset silmätipat käytössä.

Vierailija
2/6 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja silmissä tota samaa,mainitsit kilpirauhasen vajaa toimintaa,tuntuuko se myös jossain muualla.??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 17:58"]

Mulla ja silmissä tota samaa,mainitsit kilpirauhasen vajaa toimintaa,tuntuuko se myös jossain muualla.??

[/quote]

Olihan siinä vaikka mitä vaivaa mm. reumaoireet, lihominen, alakuloisuus, vetämättömyys, apatia, seksihalujen katoaminen, kuivuus silläkin saralla, vatsan löysyys, sumuisuus, pää ei toiminut.

Nyt 1,5 thyrosiiin aloittamisesta onneksi suurin osa oireista on kadonnut. Seksikin on ihan uusissa ulottuvuuksissa. Ainoa harmi on tuo vatsan löysyys että sekin poistui. Silmien kuivuus on tallella, tosin ei niin pahana.

Vierailija
4/6 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon,ei ihan noin paha taida olla mut nyt on kyllä käytävä tutkittava ;-)

Vierailija
5/6 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin juuri, että minulla loppui kuivien silmien oireilu muuttamisen jälkeen. Luulen, että edellisessä asunnossa (kerrostaloasunto) oli muutenkin sisäilmaongelmia vaikka isännöitsijä olikin erimieltä.

Vierailija
6/6 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kolmas mirena, ja hieman kuivat silmät. Aina ollut, myös ennen mirenaa, En voi pitää piilolinssejä. Ja muuten, syön myös thyroxinia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä