Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enpä olisi uskonut löytäväni itseäni tällaisesta tilanteesta.

Vierailija
17.06.2014 |

Olen nimittäin pienessä pulassa. Makaan alasti sängyssä yksin kotona enkä pääse ylös, koska selkään on iskenyt yön aikana astetta pahempi "noidannuoli" vai mikä lieneekään. Olen maannut tabletilla nettiä selaillen kohta kaksi tuntia, eikä ole helpottanut. Aluksi ketutti, nyt huvittaa jo.

Miten olette selvinneet vastaavasta tilanteesta? Enkä tosiaan ole Porvoosta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina mennyt parissa tunnissa ohi sen verran että olen päässyt särkylääkepurkille rämpimään ja siitä on helpottanut. Kerran tämä kävi pelottavasti ulkomaanlomalla jossa olin yksin, ja jäi retkikin välistä kun en päässyt sängystä ylös...

Mutta jos oikeasti ei mene ohi kohta niin tarvitset sitten ulkopuolista apua...

Vierailija
2/11 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuole vaikka nouset ylös. Sinusta vain tuntuu siltä. Eli kierähdä lattialle, konttaa viinakaapille, juo kaksi paukkua peräkkäin ja nouse ylös ja pysy liikkeessä. Alkoholi rentouttaa jumissa olevan lihaksen ja kun pysyt liikkeessä, se vertyy edelleen. Huomenaamulla on sama edessä mutta nyt jo tiedät kuinka toimia. Kestää viikon tuo pahin vaihe mutta voit auttaa asiaa venyttelemällä sellään maaten pakara-ja reisilihaksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt varovasti venytellä ja kokeillut hivuttautua pois sängystä. Aivan järkyttävän kipeä vihlaisu sitten katkaisee nekin yritykset. Kyllä voi ihminen tuntea itsensä avuttomaksi! Ap

Vierailija
4/11 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipauta itsesi sängystä lattialle.

Sattuu aivan sairaasti, tiedän, mutta kunhan pääset sinne, pystyt hilautumaan sängystä tukea ottaen sen verran liikkeelle, että saat haettua lääkkeitä ja vedettyä edes jotain päällesi --> jos ei helpota ja joudut oikeasti soittamaan itsellesi apua.

Vierailija
5/11 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei voi käydä noin, koska aamupissahätä kyllä pakottaa kierimään tuskankin uhalla sängystä lattialle ja lattialtahan pääsee sit jo ylöskin. Lisäksi mä olen tajunnut hankkia kovemman patjan, suosittelen sullekin.

Vierailija
6/11 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yritä vielä ylös. Yritä jännittää ja rentouttaa yksittäisiä lihaksia. Tutki koko kehosi näin lävitse. Kokeile työntää esim tyynyä tueksi kipeään kohtaan ja kääntyä sen avulla hitaasti. Jalkoja voi yrittää siirrellä käsien avulla jne. Varaa seuraavaksi yöksi tarpeellsia juttuja lähellesi niin, että olisi mukavampaa olla taas jumissa. Joko on tullut vessahätä?

Vierailija
7/11 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle iski kerran lattialla maatessa noidan nuoli selkää. Puolituntia itkin ja manasin ja sain itteni konttausasentoon jonka jälkeen hätyytin ukon sängystä tuomaan särkylääkkeitä. Toinen puoli tuntia meni sitten kontaten lattialla jonka jälkeen varovasti vihlaisujen ja järkyttävän kivun kanssa pääsin ylös.

Yö meni sohvalla nukkuen niin että tumppasin itseni puoli-istuvaan asentoon ja koitin nukkua.

Aamusta pyysin kaverilta pari nappia vahvempaa lääkettä ja sain itteni kuntoon.

Ylös kun pääset niin älä jää paikoillesi. Kävele, venyttele ja jumppaile.

Vierailija
8/11 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiku, liiku, liiku hyvä ihminen! Juo ittes känniin ja lähe tanssimaan. Sillä se lähtee. Sattuu saatanasti mutta seuraavana päivänä selkä on taas kunnossa. Usko mua!

Vierailija
9/11 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita joku tuomaan sulle särkylääkettä, tai siis lähetä tabletilla viesti jollekulle.

Vierailija
10/11 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konttasin varovasti hakemaan silmälasit eteisestä, buranan vessasta ja vettä keittiöstä. Oikeassa olitte, että liikkuminen auttaa. Nousin varovasti seisomaan, mutta seisaallaan en pystynyt olemaan, vaan kävely etukumarassa tukea ottaen tuntui ihan siedettävältä, paremmalta kuin makaaminen sängyssä. Kävin vessassa jo aamuyöstä, jolloin liikuin ihan normaalisti, eli selkä jumittui muutaman tunnin unien aikana. Onkohan sisällä niin viileää, että olisi "paleltunut" ilman peittoa? Toivottavasti burana auttaa nopeasti! Nyt yritän etsiä mahdollisimman pitkän paidan päälle, housuja en pysty vielä pukemaan. Kiitos hyvistä neuvoistanne! Ap

Vierailija
11/11 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 11:27"]

Eli kierähdä lattialle, konttaa viinakaapille, juo kaksi paukkua peräkkäin ja nouse ylös ja pysy liikkeessä.

[/quote]

:D Hitsi, pitää siirtää viinakaappi katonrajasta jonnekin muualle. Jos vaikka sattuis noidannuoli iskemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä