Miksi minulla on teini tissit :(
Vaikka olen 22 vuotias tissit on pienehköt teinitissit ja nännit myös :( kuinka viitsin olla sinut itsesi kanssa miesten seurassa :(
Kommentit (31)
Onneksi minä omistan 70D kuppikoon niin voin miellyttää näillä itseäni sekä miehiä ;-)
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 01:26"]Mulla sama ongelma. Oon muutenki tosi pienikokonen, monesti miehet luulee paljon nuoremmaks, ainaki siinä vaihees ku vaatteet on heitetty. Eräs mies ei suostunu harrastamaan kanssani seksiä kun luuli että olin valehdellu hänelle ikäni. :( Ällöttää ajatus että vaan pedofiilit pitää mua seksikkäänä.
[/quote]ihan oikeastikko luuli sua nuoremmaksi?
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 15:44"]
Vaikka olen 22 vuotias tissit on pienehköt teinitissit ja nännit myös :( kuinka viitsin olla sinut itsesi kanssa miesten seurassa :(
[/quote]
Hei ap, niin minullakin on vaikka olen jo yli 50v:)
Ole onnellinen, jonain päivänä miehet rakastavat sellaisia. Sitäpaitsi niihin tulee vähän täytettä kun vanhenet ja pyöristyt hieman, mutta parhaimmillaan tosiaan kuin kiinteät appelsiinin tai greipin puolikkaat vielä lasten jälkeenkin! 30++ tulet huomaamaan olevasi positiivinen poikkeus niiden joukossa joilla lihominen ja imetykset muuttaa rinnat koirankorviksi!
Minullakin, mutta minusta ne on ihan söpöt. Ei ainakaan roiku ja urheilu onnistuu ilman hölskymistä. Toivon kuitenkin että ne esim. lapsen saannin aikoihin pyöristyisivät :P
Mullakin on, ja ikää 27. Odottelin koko teini-iän niiden muuttuvan, mutta eivätpä ole vieläkään. 30-vuotislahjaksi ostan itselleni tissit.
Mulla sama ongelma. Oon muutenki tosi pienikokonen, monesti miehet luulee paljon nuoremmaks, ainaki siinä vaihees ku vaatteet on heitetty. Eräs mies ei suostunu harrastamaan kanssani seksiä kun luuli että olin valehdellu hänelle ikäni. :( Ällöttää ajatus että vaan pedofiilit pitää mua seksikkäänä.