"Minähän en miehiä miellytä" asenne - mitä kaikkia seikkoja löytyy?
- Ei voi miehen toiveesta huolimatta pukeutua joskus seksikkäästi vaan käyttää esim. vanhoja mummomallin alushousuja
- Karvapuskat kainaloissa ja alapäässä
- Hiusten leikkaaminen lyhyeksi/kananpersetukka ja väriksi jotain "räväkkää"
- Voimaannuttavien tatuointien ja lävistysten ottaminen, pahimpana sonninrengas
- Kiroillaan, käyttäydytään ja pukeudutaan miesmäisesti
Moni nainen tekee itsensä tahallaan vastenmieliseksi miesten silmissä, miksi?
Kommentit (172)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on muotia olla nykyään feministi. Feministin kuuluu tehdä miehen elämästä epämiellyttävää
Mies voi aivan vapaasti jäädä sinkuksi. Kukaan ei pakota suhteeseen, mikäli se on niin vastenmielistä.
Ehei, me haetaan naisellinen nainen ulkomailta.
Toivottavasti sulla on varaa elättää se eukko, Kelan elättejä on täällä jo liikaa.
Ahkera ja normaalipainoinen nainen jaksaa tehdä töitä ja tuoda perheeseen rahaa toisin kuin plösö suomiakka.
Ai se ulkkari vielä elättääkin sut? Dream on. Ne perinteiset naiset tarkoittaa sitä, että kaiken rahan tuot sinä, piste.
Jotenkin minusta tuntuu että tuo termi miellyttäminen ymmärretään erilailla riippuen lukijasta. Itse miellän miellyttämisen sellaiseksi että tekee pieniä tekoja toisen hyvän olon eteen. Vaikkapa tarjoilee toiselle kahvit samalla kun itsekin ottaa, hieroo toisen niskaa kun sillä on pääkipeä, kysyy kauppaan mennessä että mitä sinä toivoisit kaupasta tai että mitä ruokaa tänään haluaisit. Sellaisia pieniä juttuja, toiselle tulee hyvä mieli ja itselle myös.
Kyllä silti voi olla ihan oma itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin minusta tuntuu että tuo termi miellyttäminen ymmärretään erilailla riippuen lukijasta. Itse miellän miellyttämisen sellaiseksi että tekee pieniä tekoja toisen hyvän olon eteen. Vaikkapa tarjoilee toiselle kahvit samalla kun itsekin ottaa, hieroo toisen niskaa kun sillä on pääkipeä, kysyy kauppaan mennessä että mitä sinä toivoisit kaupasta tai että mitä ruokaa tänään haluaisit. Sellaisia pieniä juttuja, toiselle tulee hyvä mieli ja itselle myös.
Aloittajallakin on oletus, että toisen miellyttäminen tarkoittaa sellaisten asioiden tekemistä, jotka ovat tekijälle vastenmielisiä.
Vierailija kirjoitti:
Miellyttäminen on sitä, että tekee(tai on tekemättä) asioita, joista tietää toisen saavan hyvän mielen.
Vierailija kirjoitti:
Toi seksikkäästi pukeutumisen kieltäytyminen petipuuhiin tuntuu olevan yleistä, ainakin mitä kavereiden kesken ollaan juteltu. Jotenkin se tuntuu oudolta, ettei halua omaa miestään miellyttää tässä asiassa. Etenkin, kun siitä hyvästä toinen olisi kiitollinen ja nainen itsekin hyötyisi siitä.
Miehet noin lähtökohtaisesti pukeutuisivat ihan mihin vaan naista miellyttääkseen, jos sen seurauksena olisi seksiä.
REPS... ihanko mihin vaan?
Niimpä. Itse olen aikalailla erilainen kuin aloituksen listassa ja miten on käynyt... miehet kostaa sitä, että en ole ns. miesnainen kanantukka, johon ovat tottuneet. He pitävät minua naisellisena ja feminiinä, joka on heistä halveksuttavaa. No, olen mikä olen enkä rupea itseäni muiden takia muuttamaan ulkoisesti. Suomalaiset naiset rakastaa salaa noita ojankaivaja-pesumuija-karjakko-betoniraudoittaja-naisia, sillä heistä ne ovat kunnon ihmisiä, kun taas jos jollain on pitkät, siistit hiukset, pitää itsestään huolta ja pukeutuu nätisti on h"ora automaattisesti, vaikka ei olisi ikinä miehen kanssa ollut. Sellaisia nämä surulliset miehet Suomessa ovat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Koska naiset ovat kyllästyneet rsikauksiin ja muuhun seksuaaliseen hyväksikäyttöön.
Näin naisena pidän aika härskinä tuota väitettä että joku olisi epämiellyttävän näköinen ettei tule hyväksikäytetyksi. Eli hyvännäköinen nainen kerjää sitä? Aika sovinistinen väite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi seksikkäästi pukeutumisen kieltäytyminen petipuuhiin tuntuu olevan yleistä, ainakin mitä kavereiden kesken ollaan juteltu. Jotenkin se tuntuu oudolta, ettei halua omaa miestään miellyttää tässä asiassa. Etenkin, kun siitä hyvästä toinen olisi kiitollinen ja nainen itsekin hyötyisi siitä.
Miehet noin lähtökohtaisesti pukeutuisivat ihan mihin vaan naista miellyttääkseen, jos sen seurauksena olisi seksiä.
Otan tästä miehenä kopin ja vastaan: kyllä, mikäli asu ei aiheuta kovaa fyysistä kipua tai tee erektiota mahdottomaksi. Pukeutuisin niin kuin nainen haluaa lemmen leikkeihin. No problem at All.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on muotia olla nykyään feministi. Feministin kuuluu tehdä miehen elämästä epämiellyttävää
Mies voi aivan vapaasti jäädä sinkuksi. Kukaan ei pakota suhteeseen, mikäli se on niin vastenmielistä.
Ilman kielitaitoa, hyvää ammattia, rahaa ja kunnollista asuntoa tuo on mahdotonta. Jatkakaa vain thaitytöistä haaveilemista ja tumputtamista siellä lahoissa tölleissänne siellä jumalan selän takana. Kukaan normaali nainen ei teihinpäin vilkaisekaan.
Kukaan ei pakota ketään miellyttämään. Jos haluat olla kusipää, niin ole kusipää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa. Koska tämä tapahtuu, jotta tiedettäisiin milloin voimme odottaa tämän jatkuvan ulinan ja valituksen loppuvan.?
Koko ajan, Suomeen tuli viime vuonnakin tuhansia ulkomaalaisia naisia vaimoksi suomalaisille miehille.
Olen nuorempana seurustellut ns. miestenmiellyttäjän kanssa. Ei KOSKAAN enää, kiitos! Nyt jo 20 v. naimisissa hyvällä itsetunnolla varustetun feministin kanssa ja takaisin en vaihda!
No pointtihan on että naiset ei tee mitään miestään varten. Kaikki tehdään muita naisia varten tai perhettä varten.
Aika harva nainen pysähtyy asiaa miettimään mutta naiset ei enää nykymaailmassa miehiä tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan tästä miehenä kopin ja vastaan: kyllä, mikäli asu ei aiheuta kovaa fyysistä kipua tai tee erektiota mahdottomaksi. Pukeutuisin niin kuin nainen haluaa lemmen leikkeihin. No problem at All.
Jatkan täältä sivusta, jos naiset saisivat päähänsä että p*ska olisi paras parfyymi, ei kovin kauaa veisi kun huomattava osa miehistä alkaisi pitää sen 'tuoksua' kiihottavana.
Vierailija kirjoitti:
No pointtihan on että naiset ei tee mitään miestään varten. Kaikki tehdään muita naisia varten tai perhettä varten.
Aika harva nainen pysähtyy asiaa miettimään mutta naiset ei enää nykymaailmassa miehiä tarvitse.
Eikö perhettä varten tehdyt jutut hyödytä myös miestä?
Ööö...Minulla ei kyllä ole mitään listaltasi. En tee valintojani ulkonäköni suhteen miettien miehiä tai sitä näytänkö riittävän naiselliselta ja/tai seksikkäältä miesten mielestä. Vain se on tärkeää, että oma peilikuva on itselleni mahdollisimman mieluinen.
En elä elämääni siten että pyrkisin joka teollani prioriteetinomaisesti miellyttämää joitain random miehiä, saati naisia, tai ylipäätään ihmisiä. Lähipiiriini seuloutuneet ystävät ja kumppani nyt oletusarvoisesti pitävät minua miellyttävänä ihan "perusasetuksillani". Mutta tietenkin niiden ihmisten eteen, joista pidän, olen valmis näkemään hieman vaivaa heitä miellyttääkseni, ja sehän on vain ihanaa! Myös he tekevät joitain asioita asioita (ja tietyllä tavalla) ihan vain minun mielikseni, etenkin tietty mieheni.
Viimeksi puin päälleni juurikin ne seksihepeneet, ihan vaan miehen toiveesta. Mutta sehän olikin oikeastaan aika hauskaa, ja palkintona oli miehen ilo ja kiitollisuus, jota toi esiin vielä monta päivää tapahtuman jälkeenkin. Jos suhde on hyvä, en ymmärrä miksei voisi pyrkiä pienillä mutta merkityksellisillä teoilla toista miellyttämään. Jos taas ajatus toisen ilahduttamisesta ilman suoraa hyötyä itselle tuntuu vastenmieliseltä, kannattaa ehkä pysähtyä miettimään suhteen tilaa...
1. Mies kustantaa hepeneet.
2. Jos haluaa pitkät hiukset, maksaa niistä koituvat kustannukset. Pitkien hiusten leikkaaminen on aina vähintään satasen. Ei enää puhuta mistään miesten 25e leikkauksista.
Lisäksi ei voi valittaa, jos juhliin lähteminen kestää, kun pitkiä hiuksia on laitettava pidempään. Ehkä jopa kampaajalla, jotta siitä tulee hyvä, taas menee yli satanen.
Eli miehen pitäisi maksaa vuodessa n. 1000e hiusten ylläpidosta. Toki jos mies kokee sen rahan arvoiseksi, niin sitä vaan.
3. Korkokengissä sama. Hyvät korkokengät lähtee yleensä 200e ylöspäin. Jos mies haluaa näitä käytettävän, niin maksaa.
Ja sitten on turha valittaa, että nainen tulee kalliiksi. Tässä on vain kyse miehen kalliista mieltymyksistä.
Vierailija kirjoitti:
1. Mies kustantaa hepeneet.
2. Jos haluaa pitkät hiukset, maksaa niistä koituvat kustannukset. Pitkien hiusten leikkaaminen on aina vähintään satasen. Ei enää puhuta mistään miesten 25e leikkauksista.
Lisäksi ei voi valittaa, jos juhliin lähteminen kestää, kun pitkiä hiuksia on laitettava pidempään. Ehkä jopa kampaajalla, jotta siitä tulee hyvä, taas menee yli satanen.
Eli miehen pitäisi maksaa vuodessa n. 1000e hiusten ylläpidosta. Toki jos mies kokee sen rahan arvoiseksi, niin sitä vaan.
3. Korkokengissä sama. Hyvät korkokengät lähtee yleensä 200e ylöspäin. Jos mies haluaa näitä käytettävän, niin maksaa.Ja sitten on turha valittaa, että nainen tulee kalliiksi. Tässä on vain kyse miehen kalliista mieltymyksistä.
No olipahan vuodatus. Kai tajuat että pitkien hiusten leikkaaminen on huomattavasti havempaa kun lyhyiden, kun niitä ei leikata malliin vaan pelkästään tasataan latvat? Tamariksen korkkarit esimerkiksi maksavat kalliimmillaan satasen, kannattaisi sunkin hankkia kunnon työ ettei tarvitse miehellä tuollaisia pikku ostoksia maksattaa.
t. pitkähiuksinen korkkarinainen, ihan itse maksan eikä itketä
Hienoa. Koska tämä tapahtuu, jotta tiedettäisiin milloin voimme odottaa tämän jatkuvan ulinan ja valituksen loppuvan.?