Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Minähän en miehiä miellytä" asenne - mitä kaikkia seikkoja löytyy?

Vierailija
04.08.2021 |

- Ei voi miehen toiveesta huolimatta pukeutua joskus seksikkäästi vaan käyttää esim. vanhoja mummomallin alushousuja

- Karvapuskat kainaloissa ja alapäässä

- Hiusten leikkaaminen lyhyeksi/kananpersetukka ja väriksi jotain "räväkkää"

- Voimaannuttavien tatuointien ja lävistysten ottaminen, pahimpana sonninrengas

- Kiroillaan, käyttäydytään ja pukeudutaan miesmäisesti

Moni nainen tekee itsensä tahallaan vastenmieliseksi miesten silmissä, miksi?

Kommentit (172)

Vierailija
121/172 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin haluan miellyttää mun miestä, koska rakastan häntä ja hän on mulle tärkeä. En tietenkään tee mitään mitä en itse halua, mutta haluni onkin miellyttää <3 

Myös mieheni halu on miellyttää minua! Siksi olemmekin onnellisia. 

Vierailija
122/172 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas kun miehen ei tarvitse tehdä noista mitään.

Se taas on ihan oma vikasi, jos hyväksyt törpön miehen.

On siis aloittajan ja muiden miesten vika, jos he hyväksyvät törpön naisen.

Kyllä, vika on aina miehessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/172 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkähän takia näitä naisten haukkumisketjuja ei koskaan poisteta? Jokaikinen kerta kun avaan palstan, etusivulla on näitä samoja ketjuja. Jos miehistä aloittaa vastaavanlaisen ketjun, se poistetaan heti.

Kyllä tässä ketjussa oli huomattavasti enemmän miesten haukkumista kuin naisten...lukaiseppa läpi

Se ei ole miesten haukkumista, jos nainen sanoo, että häntä ei kiinnosta pukeutua seksikkäisiin alusasuihin miehen mieliksi. Minulla niitä ei ole, joten ne pitäisi ensin ostaa.

Vierailija
124/172 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko myös sitä mieltä että miehet tekevät tahallaan itsensä epämiellyttäväksi naisten silmissä?

- kaljamaha

- nuhjuiset alemarkettivaatteet ja kengät

- hoitamaton iho

- karvat rehottavat

- hiki haisee

- kaljuuntuu mutta silti leikkaamaton kauhea hiusmalli

- töhnää kynsien alla ja liian pitkät kynnet

- huonot hampaat ja hygienia

- epäkohtelias käytös, junttimaisuus

Mutta

-haisee se naisenkin hiki

-karvat ovat usein naiseltakin ajamatta

-perse haisee monilla kun takaapäin panee

-läskit hyllyy

-laihaläskeillä roikkuu varatissit oikeiden alapuolella.

Mutta, ei me miehet valiteta.

Minä taas pidän posliinia miehen mieliksi vaikka tykkäisin pitää pientä tupsua.

Miehesi on itsekäs paska! Ja sinä olet uhrautuva aseksuaali. Tutkitusti naisen sukuelinten karvat lisäävät naisen seksuaalista nautintoa. Nyt sinä uhraudut miehesi takia. Itse en suostuisi tuollaiseen ikinä!

Ei helevetti, enpä ole hetkeen näin kovasti nauranut millekään kommentille :D :D KARVAHULLU!!!!

Vierailija
125/172 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkähän takia näitä naisten haukkumisketjuja ei koskaan poisteta? Jokaikinen kerta kun avaan palstan, etusivulla on näitä samoja ketjuja. Jos miehistä aloittaa vastaavanlaisen ketjun, se poistetaan heti.

Kyllä tässä ketjussa oli huomattavasti enemmän miesten haukkumista kuin naisten...lukaiseppa läpi

Se ei ole miesten haukkumista, jos nainen sanoo, että häntä ei kiinnosta pukeutua seksikkäisiin alusasuihin miehen mieliksi. Minulla niitä ei ole, joten ne pitäisi ensin ostaa.

Et sitten jaksanut lukea koko ketjua, kyllä täällä ihan sitä miesten haukkumistakin oli, siinä missä naistenkin. ELi aloituksen kanssa vastaavia listoja mutta toistepäin. 

Vierailija
126/172 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko myös sitä mieltä että miehet tekevät tahallaan itsensä epämiellyttäväksi naisten silmissä?

- kaljamaha

- nuhjuiset alemarkettivaatteet ja kengät

- hoitamaton iho

- karvat rehottavat

- hiki haisee

- kaljuuntuu mutta silti leikkaamaton kauhea hiusmalli

- töhnää kynsien alla ja liian pitkät kynnet

- huonot hampaat ja hygienia

- epäkohtelias käytös, junttimaisuus

Mutta

-haisee se naisenkin hiki

-karvat ovat usein naiseltakin ajamatta

-perse haisee monilla kun takaapäin panee

-läskit hyllyy

-laihaläskeillä roikkuu varatissit oikeiden alapuolella.

Mutta, ei me miehet valiteta.

Minä taas pidän posliinia miehen mieliksi vaikka tykkäisin pitää pientä tupsua.

Miehesi on itsekäs paska! Ja sinä olet uhrautuva aseksuaali. Tutkitusti naisen sukuelinten karvat lisäävät naisen seksuaalista nautintoa. Nyt sinä uhraudut miehesi takia. Itse en suostuisi tuollaiseen ikinä!

Ei helevetti, enpä ole hetkeen näin kovasti nauranut millekään kommentille :D :D KARVAHULLU!!!!

Joo täällä on siis selvästi joku äärifeministi tyttönen jakamassa ohjeita naisen seksuaalisesta nautinnosta karvojen kanssa...tuskin itse edes koskaan hommiin vielä päässyt

Vierailija
127/172 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta ruoanlaitosta vain itselleen..

Mun mies ei ikinä tee ruokaa. Ei ikinä. Miksi mun pitäis tehdä ruokaa meille molemmille, kun se ei koskaan ole vastavuoroista? Jos jotain kastiketta jää yli, mies pyytää minua keittämään itselleen makaronia kun hän tulee lounaalle kotiin ja aikoo syödä sen minun tekemän kastikkeen. Mutta tekisikö mies minulle ikinä mitään vastaavaa? No ei. En tee enää ruokaa kuin itselleni. Mies syököön voileipiä tai mikroruokia.

Vierailija
128/172 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ainakin haluan miellyttää omaa miestäni. Ja toivon tottakai, että hän miellyttää myös minua. Olisi aika typerää olla parisuhteessa jos yrittäisi vaan elää "minä itse" asenteella. Minä haluan, että miehestäni on kiva olla kanssani. Että hän viihtyy seurassani ja pitää minua viehättävänä. Yhtälailla mieheni toivoo, että hän on minun mielestäni viehättävä ja minä viihdyn hänen kanssaan. 

Kyllä parisuhteessa tulee toista ajatella myös, eikä elää vain -minä itse- asenteella. Sitten ei tule olla parisuhteessa jos asenne on se. 

Eiköhän kaikissa normaaleissa parisuhteissa ole näin. Eihän sellaisesta suhteesta mitään tule, missä toista ei huomioida mitenkään.

Se sama pätee moneen eri osa-alueeseen. Kun käyt kaupassa niin ostatko sieltä vain niitä tuotteita mistä itse pidät ja mitä haluat, vai ajatteletko kumppaniasi ja tuot myös asioita mistä hän tykkää. 

Sama pätee kaikkeen muuhunkin. Parisuhteessa on ihan tervettä ajatella myös toista. Tietenkään mitään ei pidä tehdä vastenhakoisesti, mutta esimerkiksi toisen mieliksi voi välillä pukeutua seksikkäästi tai toisen mieliksi voi välillä tehdä toiselle yllättäen ruokaa tai vaihtaa toisen autoon renkaat... jne 

Muunlaisella asenteella ei kyllä tarvitse onnellista parisuhdetta odotella. 

MIKSI miehiä sitten ei vaadita pukeutumaan seksikkäästi? MIKSI tämäkin vaatimus kohdistuu vain ja ainoastaan naisiin?

MISSÄ luki, että seksikkäästi pukeutuva on tässä nainen? 

ÄLÄ VIITSI ESITTÄÄ TYHMÄÄ! Ihan samalla tavallaan puheissa vaaditaan isovanhempia hoitamaan lastenlapsia. Oikeasti tuolla isovanhemmilla tarkoitetaan vain isoäitejä. Tälläkin palstalla on ollut ketjuja, joissa isoisä on saatu lastenhoitajaksi, mutta se ei ole kelvannut, vaan on itketty isoäitien itsekkyyttä!

Näille seksikkäitten vaatteiden vaatijoille ei riitä, vaikka kaikki maailman miehet pukeutuisivat seksikkäisiin vaatteisiin. He haluavat alistaa nimenomaan kaikki naiset!

Vierailija
129/172 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten mieskeskeinen ajattelutapa jaksaa kerta toisensa jälkeen yllättää. Ehkä eniten siksi, kun miettii miten noin putkiaivoisesti ajattelevat voivat olla täysvaltaisia jäseniä yhteiskunnassamme ja miten me naiset ollaan suostuttu alistumaan miesten valtaan koko maailman historian ajan. 

Miehille tuntuu olevan täysin mahdoton ajatus se, että vaikka heidän elämänsä pyörii seksin saannin ja sen myötä sellaisen toiminnan ympärillä, että koko elämä on yhtä soidintanssia ja naaraan liehittelyä, niin ei naiset todellakaan ajattele samoin.

Niin kummalta kun se miehistä kuulostaakin, niin ensisijassa naiset yleensä muutamia poikkeuksia lukuunottamatta ajattelevat asioita sitä kautta, mikä heitä itseään miellyttää. Onko se sitten lyhyt vai pitkä tukka, tatuoimaton tai tatuoitu iho. Koulutus, työt, kulttuuri. Mikä kehittää ja sivistää itseään.

Kun on saanut elämänsä ja ulkomuotonsa siihen malliin, että naisella itsellään on siinä elää 247, niin voi käydä niinkin mukavasti että kohtaa vastaavanlaisen ihmisen. 

Onnettomia ovat he, jotka tekevät päätökset itseään koskien sen mukaan, että sillä olisi ns. "markkina-arvoa". Sitten kun itse ei osaa ylläpitää mitään standardeja yllä (seksi)kumppaninsa suhteen, niin on kovin helppoa uhriutua niitä kohtaan, ketkä eivät ketä tahansa kelpuutakaan. Huudellaan, että turha itkeä sitten kun jää yksin ja joutuu turvautumaan spermapankkiin, vaikka nainen on tuhat kertaa mieluummin yksin ja turvautuu sitten vaikka siihen spermapankkiin, kun pariutuu jonkun onton kuoren kanssa, joka ei vastaa millään muotoa naisen mieltymyksiä.

Vierailija
130/172 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ainakin haluan miellyttää omaa miestäni. Ja toivon tottakai, että hän miellyttää myös minua. Olisi aika typerää olla parisuhteessa jos yrittäisi vaan elää "minä itse" asenteella. Minä haluan, että miehestäni on kiva olla kanssani. Että hän viihtyy seurassani ja pitää minua viehättävänä. Yhtälailla mieheni toivoo, että hän on minun mielestäni viehättävä ja minä viihdyn hänen kanssaan. 

Kyllä parisuhteessa tulee toista ajatella myös, eikä elää vain -minä itse- asenteella. Sitten ei tule olla parisuhteessa jos asenne on se. 

Eiköhän kaikissa normaaleissa parisuhteissa ole näin. Eihän sellaisesta suhteesta mitään tule, missä toista ei huomioida mitenkään.

Se sama pätee moneen eri osa-alueeseen. Kun käyt kaupassa niin ostatko sieltä vain niitä tuotteita mistä itse pidät ja mitä haluat, vai ajatteletko kumppaniasi ja tuot myös asioita mistä hän tykkää. 

Sama pätee kaikkeen muuhunkin. Parisuhteessa on ihan tervettä ajatella myös toista. Tietenkään mitään ei pidä tehdä vastenhakoisesti, mutta esimerkiksi toisen mieliksi voi välillä pukeutua seksikkäästi tai toisen mieliksi voi välillä tehdä toiselle yllättäen ruokaa tai vaihtaa toisen autoon renkaat... jne 

MIKSI miehiä sitten ei vaadita pukeutumaan seksikkäästi? MIKSI tämäkin vaatimus kohdistuu vain ja ainoastaan naisiin?

Kuolen nauruun :D :D tämä kompastui omaan ansaansa. Kukaan ei kirjoittanut, että naisen tulisi olla seksikkäissä vaatteissa, tässähän saatettiin puhua vaikka homosuhteesta.... :D Eli ainoa joka esineellisti nyt naisia onkin tämä MIKSI jankkaaja :D 

ÄLÄ VIITSI ESITTÄÄ TYHMÄÄ! Ihan samalla tavallaan puheissa vaaditaan isovanhempia hoitamaan lastenlapsia. Oikeasti tuolla isovanhemmilla tarkoitetaan vain isoäitejä. Tälläkin palstalla on ollut ketjuja, joissa isoisä on saatu lastenhoitajaksi, mutta se ei ole kelvannut, vaan on itketty isoäitien itsekkyyttä!

Näille seksikkäitten vaatteiden vaatijoille ei riitä, vaikka kaikki maailman miehet pukeutuisivat seksikkäisiin vaatteisiin. He haluavat alistaa nimenomaan kaikki naiset!

Vierailija
131/172 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää miellyttäkö, hyvin se on tähänkin asti onnistunut.

Vierailija
132/172 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu etten ole koskaan ajatellut pukeutuvani tai käyttäytyväni miesten tai.

Miksi ap luulee että naiset tekee niin?

(Huomaa monikko, oma parisuhde on eri asia)

Vierailija
133/172 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä asiasta valittajat ovat hyvin usein niitä miehiä, jotka eivät vastavuoroisesti tee kyllä yhtään mitään sitä naista miellyttääkseen. 

Tämän kommentin kirjoittajalla ei ole pienintäkään aavistusta siitä miten paljon ja minkä suuruusluokan asioita miehet tekevät naista miellyttääkseen. Erästä maaseudun miestä lainatakseni "pillun vuoksi ne talot ja autot laitetaan", ja tämä on vasta alkua.

Ei voi olla totta. Tai tietysti voi. Suurella määrällä materiaa voi saada jonkin verran seksiä. Mutta riittääkö se elämän sisällöksi. Ja entä sitten rakkaus.

Rakkautta ei ole ilman seksiä, miehen ja naisen välistä rakkautta. Vaikka seksiä voi olla ilman rakkautta, kun seksi loppuu, rakkaus on loppunut, ja suhde on laskenut pelkälle kaveritasolle.

Tilastot puhuvat hyvin selkeää kieltä, naiset juoksevat rahan perässä avioituessaan.

134/172 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minähän en naisia miellytä asenne ->

- annan paskavattan kasvaa

- ei kiinnosta jarrujäljet pytyssä

- piereskelen estoitta missä vaan

- pyykit ja kokkaus naisten hommia

- mitä sitten jos parta on ruokoton karvapesä jossa on ruokaa

Kuulostaa ihan mun mieheltä! Tosin hän on erittäin miellyttävä ihminen, ja hän miellyttää minua suuresti. Suorastaan hykerryttää. Pierut on hauskoja.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
135/172 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen miellyttäjä luonne, saan hyvän mielen siitä kun teen toiselle hyvän mielen. Eli vähän win win tilanne, mies saa ruuat naaman eteen ja ei tarvitse paljoa siivota tms. Mutta joutuu se sitten antaa läheisyyttä ja seksiä säännöllisesti että pysyn hyvällä tuulella 😉

Vierailija
136/172 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät taida kommentoijat juurikaan käsittää mitä miellyttäminen tarkoittaa.

#pieneteleet

Vierailija
137/172 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään ei ole pakko yrittää miellyttää toista, ei miehen naista eikä naisen miestä. Puolison voi sitten vapaasti valita omien mieltymystensä mukaan joko miellyttämään pyrkivien tai sitten siitä viis veisaavien joukosta. Lähtökohtaisesti miellyttämään pyrkivät lienevät kuitenkin paremmissa asemissa parisuhdemarkkinoilla.

Parisuhteessa miellyttäminen tai ainakin sen yrittäminen voi tuottaa arvaamattoman hyviä seurauksia, varsinkin jos molemmat osapuolet ymmärtävät jotakin vastavuoroisuuden päälle. Jos toinen ei ymmärrä tai on herkkä "unohtamaan" oman vastavuoroisuutensa, tästä voi ystävällisesti vihjata. Jos epäsuhta tuntuu itsestä oikein pahalta, täytyy pyrkiä puhumalla selvittämään omia tuntoja.

Miten tässä keskustelussa on saatu asia tuntumaan jotenkin monimutkaiselta? :D

Aviomies

Kyllä minun parisuhteeni lähtee siitä että mieheni tietää tasan tarkkaan millainen olen ja häntä mielyttääkseen ei tarvitse tehdä temppuja. Samoin mieheni riittää minulle sellaisena kuin hän on.

Mielenkiintoista kyllä olisi, että joku vihdoinkin kertoo nämä mielyttämisen yllättävät hyödyt.

Vierailija
138/172 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät taida kommentoijat juurikaan käsittää mitä miellyttäminen tarkoittaa.

#pieneteleet

Kommentoijat vai ap? Itse näkisin ettei ap ymmärrä miellyttämistä vaan ajattelee että ihmisten pitäisi muuttaa itseään ulkoisesti ollakseen miellyttäviä. Ja olettaa että kaikki miehet haluaa saman näköisen naisen.

Vierailija
139/172 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan onnellisesti tässä on 35 vuotta yhdessä pärjätty. Eikä ole tarvinnut kummankaan " miellyttää" riittää että hyväksyy kumppaninsa sellaisena kun hän on. Jos ei kelpaa niin voi lähteä menemään.

Vierailija
140/172 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Koska naiset ovat kyllästyneet rsikauksiin ja muuhun seksuaaliseen hyväksikäyttöön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi