Suositelkaa parhaat yhdistelmävaunut.
Sellaisen käytännölliset reippaampiinkin kävelylenkkeihin (pääosin asfaltilla), kestävät ja suht kevyet kasata ym. Ja myös sellaiset, joilla jälleenmyyntiarvoa yhden lapsen käytön jälkeen vielä olisi.
Aikaisemmasta vaunuhankinnasta jo aikaa yli 10 v, joten en ole ihan ajan hermolla asiassa.
Trendejä tärkeämpi tekijä minulle tosiaan on nuo em. seikat.
Kommentit (30)
Bugaboot ehdottomasti, jos jälleenmyyntiarvo, laadukkuus, kätevyys ja käytännöllisyys, keveys ja tyylikkyys ovat tärkeitä. Maksoin noin tonnin meidän yhdistelmistä ja myin ne 600 eurolla priimakunnossa. Ei moitittavaa, erittäin hyvät yhdistelmät! Myös erilaisia lisäosia saa runsaasti.
Millaiset olisivat parhaat monipuoliseen käyttöön, välillä lenkkiä hiekkatiellä, kuten myös kaupassa asiointia. Olen nähnyt joitakin malleja joissa on ikäänkuin 3 in 1. Koppa, ratas ja sitten vielä sen näköinen että saisi turvaistuimen runkoon kiinni? Näyttäisi kätevältä vaihtoehdolta tuollainen viimeinen vaihtoehto, autoiluakin tulee paljon esim isompaan kauppaan jne..
Vierailija kirjoitti:
Bugaboot ehdottomasti, jos jälleenmyyntiarvo, laadukkuus, kätevyys ja käytännöllisyys, keveys ja tyylikkyys ovat tärkeitä. Maksoin noin tonnin meidän yhdistelmistä ja myin ne 600 eurolla priimakunnossa. Ei moitittavaa, erittäin hyvät yhdistelmät! Myös erilaisia lisäosia saa runsaasti.
Bugaboot ei todella ole hintansa väärti vaikka joku Victoria Beckham niitä käyttää. Täysin ylihintaiset. Siitä kertoo jo hyvin kaikki kansainväliset arvostelut. Tässäkin taas maksetaan ilmaa siitä, että voi olla jotenkin "cool". Kannattaa mieluummin esim. katsoa jotain Made for Mums top 3:sta ja valkkailla niistä. BB saattaa toimia joissain malleissa, muttei kyllä toimi minään yleissuosituksena. Itse tykkäsin, että Mountain Buggy on hyvä hinta/laatusuhde, mutta siitä on jo muutama vuosi.
Näin kotimaisuutta arvostavana naisena minulle on tärkeää, että vaunut ovat mahdollisimman kotimaiset -- etenkin kun sellaisia ei liiakseen ole. Ora-vaunut on tuonut viime vuosina uudistetun vaunu- ja ratasmalliston ja ne ovat todella ihania kaikki :3
Etenkin Porissa ommellut Onni-lastenvaunut ovat todella ihanat kun saa vielä kotimaisia kankaista valita sisäkankaat! www.ora.fi löytyy lisää jos ketään kiinnostaa tutustua. Itse olen ainakin ollut tyytyväinen Onneihini... ehkä pientä miinusta tulee painosta, mutta ainakin on kestävä runko!
Mä olen nyt 2 vuotta ollut täydellisen tyytyväinen hartan topline s -malliin. Ostin käytettynä ja aion myydä vielä eteenpäin. Eli jälleenmyyntiarvoa todellakin on. Superlaadukkaat, kevyet, ketterät, kuitenkim vakaat, toimivat, paljon säätömahdollisuuksia, helpot säädöt. Ihan 10+.
Vierailija kirjoitti:
Millaiset olisivat parhaat monipuoliseen käyttöön, välillä lenkkiä hiekkatiellä, kuten myös kaupassa asiointia. Olen nähnyt joitakin malleja joissa on ikäänkuin 3 in 1. Koppa, ratas ja sitten vielä sen näköinen että saisi turvaistuimen runkoon kiinni? Näyttäisi kätevältä vaihtoehdolta tuollainen viimeinen vaihtoehto, autoiluakin tulee paljon esim isompaan kauppaan jne..
Britaxin Go Big yhdistelmät toimii meillä tuossa käytössä.Koira lenkit (hiekkatiet) ja runkoon saa autoistimen/turvakaukalon.Alakoriin mahtuu ostoksia hyvin.
Emmaljunga city cross!
Kulkee kaikkialla kevyesti, sopivan kokoiset ja kivan näköiset!
Suosittelen :)
Meille oli tärkeää löytää yhdistelmävaunut, jotka toimivat hyvin niin kaupungissa kuin pidemmillä kävelylenkeillä. Päädyimme lopulta Lionelo Amber 2 in 1 -vaunuihin (https:/tenavalinna.fi/kokemuksia/lionelo-yhdistelmavaunut-amber-2-in-1/), joissa on tosi hyvä hinta-laatusuhde ja monipuoliset ominaisuudet. Plussaa oli, että vaunukopan sai käännettyä kumpaankin suuntaan ja vaunujen kasaus oli helppoa.
Meille oli tärkeää löytää yhdistelmävaunut, jotka toimivat hyvin niin kaupungissa kuin pidemmillä kävelylenkeillä. Päädyimme lopulta Lionelo Amber 2 in 1 -vaunuihin (https://tenavalinna.fi/kokemuksia/lionelo-yhdistelmavaunut-amber-2-in-1/), joissa on tosi hyvä hinta-laatusuhde ja monipuoliset ominaisuudet. Plussaa oli, että vaunukopan sai käännettyä kumpaankin suuntaan ja vaunujen kasaus oli helppoa.
Bugaboot on sairaan hyvät, mutta myös kalliit. Toisaalta taas niitten jälleenmyyntiarvo taitaa olla kaikista paras.
Itse en enää muita vaunuja/rattaita huolisi.