G: elämäsi romanttisin hetki?
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 15:57"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 12:15"]
Uusivuosi 98-99, keskiyö. Tuleva mieheni sanoi, että anna minulle yksi hymy niin minä annan sinulle koko maailman. Ja niinhän tuo teki ja tekee edelleen <3
[/quote]
Ja taivaalta sateli sydämen muotoisia karamelleja ja sokerihilettä päällenne. Ällöromanttista.
[/quote]
Kateus paistaa niin läpi tästäkin viestistä =)
Oltiin yhtenä iltana läheisellä järvellä iltauinnilla tänä kesänä mieheni kanssa. Järvelle lensi samaan aikaan joutsenpariskunta ja ne jäivät uimaan myös järvelle vähäksi aikaa. Katseltiin niitä kainalokkain hetki rannalta kun oltiin käyty jo pulahtamassa. Oli kovin romanttinen tunnelma ja rakkautta ilmassa.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 16:08"]
Uusivuosi 98-99, keskiyö. Tuleva mieheni sanoi, että anna minulle yksi hymy niin minä annan sinulle koko maailman. Ja niinhän tuo teki ja tekee edelleen <3
[/quote]
Ja taivaalta sateli sydämen muotoisia karamelleja ja sokerihilettä päällenne. Ällöromanttista.
[/quote]
[/quote]
Kaikki eivät välitä siirappisuudesta, välittäminen arjessa voittaa mennen tullen.
Kuten joku kirjoitti aiemmin, itsekin nauraisin ja pitäisin miestä outona jos sanoisi jotakin tuollaista.
Kateuskortin käyttö joka asiayhteydessä, jossa ei olla samaa mieltä kanssanne, antaa teistä hyvin yksinkertaisen kuvan.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 16:18"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 16:08"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kaikki eivät välitä siirappisuudesta, välittäminen arjessa voittaa mennen tullen.
Kuten joku kirjoitti aiemmin, itsekin nauraisin ja pitäisin miestä outona jos sanoisi jotakin tuollaista.
Kateuskortin käyttö joka asiayhteydessä, jossa ei olla samaa mieltä kanssanne, antaa teistä hyvin yksinkertaisen kuvan.
[/quote] Viestissä 14 tuo siirappisuus oli aika hyvin suolattu, jos maltoit lukea ja pariskuntahan oli edelleen yhdesdä, joten arkikin oli jo tuttua. Tuskin se nyt jokapäiväistä on.
Mies oli matkalla Jenkeissä (ei oltu vielä naimisissa). Vietti siellä vissiin 2 kuukautta ja lähetteli käsinkirjoitettuja kirjeitä :) mulle mun kesätyöpaikalle Ruotsiin. Se oli jotenkin aivan ihana kesä. Ne kirjeet oli ihan tavallisia ja ihan tavallisista asioista se niissä kertoi. Ei mitään siirappisia. Mutta ne oli ihania.
Oli ihana nähdä miestä sitten kun se lensi suoraan mun tykö sieltä, vaikka ois voinu jatkaa vaan suoraan Suomeenkin. Ja sillä oli matkalaukkukin kadonnut lentokentällä. Joten se joutui leikkaamaan farkkunsa saksilla lyhyiksi ja ostamaan kaupasta t-paitoja. Oli nimittäin niin kuuma ja me oltiin Etelä-Ruotissa. Pyöräiltiin ympäri sitä saarta ja käytiin rannalla etsimässä simpukoita ja fossiileja. :)
Ihania muistoja. Noin yli 11 vuoden yhdessä olon jälkeen, arjen keskellä ja lapsiperheen hulinassa näitä on ihan hyvä joskus muistella. Kiitos ap :) Muistan taas miksi menin tuon kanssa naimisiin!
[/quote]
[/quote] Hitto että jaksa naurattaa tää suomalaisten... niin mikä... pessimismi? Jos ei kateuskorttia saa käyttää.
Ehkä se on se kun lapsemme sai alkunsa hiekkarannalla. ;)
p.s. rikos on vanhentunut ;))
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 16:36"]
[/quote]
[/quote] Hitto että jaksa naurattaa tää suomalaisten... niin mikä... pessimismi? Jos ei kateuskorttia saa käyttää.
[/quote]
Minuakin naurattaa. Miksi niin monet suomalaiset naiset ihannoivat arkisuutta ja tasapaksuutta, miksi pakonomaisesti vältetään suuria elämyksiä ja tunnekuohuja? Tai ainakin siitä puhumista.
Elämäni romanttisin hetki: Olin ollut sinnkuna kuusi vuotta ja kuvittelin, etten ikinä kelpaisi kenellekään.
Sitten tapasin nykyisen mieheni. Emme olleet vielä edes deittailleet, mutta liikuimme samassa porukassa työpaikan ruokalassa. Ehkä taisin mainita jotain sen illan ylitöistä tms...en muista...Mies sanoi voivansa heittää minut kotiin (kuvittelin siis hänellä olevan auton).
Olin illalla jo unohtanut koko asian, kun lukitsin työpaikan oven. Ulkona satoi kaatamalla ja oli pimeää. Yhtäkkiä katulamppujen valossa näkyi tuttu hahmo läpimärkänä, ilman sateenvarjoa. Olen vieläkin, vuosikymmenen avioliiton jälkeen pakahtua onnesta kun ajattelen sitä hetkeä. Miehellä ei ollut vielä omaa autoa, eikä hän edes tiennyt missä asuin, mutta saattoi minut kävellen n. kuuden km:n päähän kotiovelleni (olisimme voineet ottaa myös ratikan).
En muista edes suutelimmeko vielä sinä iltana tai kävelimmekö käsi kädessä, mutta ONNELLINEN olin :-)
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 12:34"]Mieheni esimerkiksi lähtee vaikka kaatosateeseen hakemaan minulle suklaata lähikaupasta varttia vaille kymmenen jos toivon niin. Joskus on ollut viikkoja, että on käynyt joka ilta.
[/quote]
Miehesi kannattaisi piilottaa kotiin suklaavarasto, ettei sentään joka ilta tarvitse viimetipassa lähteä kauppaan :). Vai eikö se sitten olisikaan yhtä romanttista, jos hän kävisi vain sukkalaatikollaan?
PALJON! En tiedä, mistä aloittaisin. Koko elämä on romanttista, kun niin on yhdessä eletty!
Autoajelut kuutamoöinä pysähtyen johonkin paikkaan kuuta katselemaan ja suutelemaan.
Käsikkäin vaeltelut milloin joen rantoja, milloin metsäpolkuja, milloin vanhoja autoja katsellen, välillä halaten ja suudellen.
Autiolla rannalla kahdestaan uiden.
Kynttilänvalossa saunoen.
Exän kanssa; höpöteltiin mökin parvekkeella vanhan patjan päällä lämpimässa syysillassa. Juotiin skumppaa ja punkkua kirkkaan yötaivaan alla.