Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi petät etkä ensin jätä ja jatka elämääsi sitten?

Vierailija
19.08.2014 |

En ymmärrä, miksi ei voi ensin jättää nykyistä ja vasta sitten siirtyä seuraavaan? Vaikka uusi olisi siis jo katsottuna.

Mielestäni toista ihmistä vois sen verran kunnioittaa, että ei pitäis valheessa ja loukkais noin.

Kommentit (348)

Vierailija
121/348 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 13:08"]

Eniten huvittaa ne naiset, jotka vaahtoavat, kuinka pettäminen on kamalaa ja se on kerrasta poikki. Ja samaan aikaan kaikki tietää, että ukkonsa panee jossain pikkujouluissa vieraita naisia.

Voi kuinka paljon tiedänkään juttuja, joissa mies on käynyt vieraissa ja vaimo ei tiedä mitään.

[/quote]

Ei AV-mammojen herkkä mieli voi tällaista sulattaa. Valitettava faktahan on se, että useat miehet pettävät tilaisuuden tullen ja vaimot ovat autuaan tietämättömiä asiasta. Huojentava tieto on kuitenkin se, että tällainen seksi on lähinnä mekaaninen suoritus ilman tunteita.

Vierailija
122/348 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 12:58"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 12:50"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 11:24"]

En ymmärrä, miksi ei voi ensin jättää nykyistä ja vasta sitten siirtyä seuraavaan? Vaikka uusi olisi siis jo katsottuna.

Mielestäni toista ihmistä vois sen verran kunnioittaa, että ei pitäis valheessa ja loukkais noin.

[/quote]

minä ajauduin pettämään. Ajaudutumiseen johti mieheni harjoittama vuosien henkinen ja fyysinen alistaminen. Tuntui hyvältä pitkästä aikaa saada ihailua ja rakkautta. En eronnut, koska meillä on lapset. Ajattelin, että siedän viimeiseen saakka huonoa kohtelua lasten vuoksi. Ajattelin, että pettäminen on pienempi paha kuin lasten perheen hajoittaminen. Ennen omakohtaista kokemusta ajattelin kuten te muut. Pettäminen on sikamaista ja törkeää yms. yms. Sivusuhteen tuoma hyvä olo sai minut taas arvostamaan itseäni ihmisenä, enkä enää suostunut mieheni poljettavaksi. Suhteeni mieheen on sittemmin parantunut huomattavasti, eikä tarvetta sivusuhteelle ole.

[/quote]

Niin, lisään vielä tähän, että te jotka yksisilmäisesti paheksutte pettämistä vaikutatte kovin naiveilta ja yksisilmäisiltä. Ettehän te sille mitään tietenkään voi. Toivottavasti yksisilmäisyytenne ei haittaa omia parisuhteitanne siinä määrin, että oma puolisonne kokee elämän kanssanne niin vaikeaksi, että ajautuu pettämään teitä. Noh, sittenhän te periaatteen naisina tietysti päätätte parisuhteenne niks naks. Vaikka olis ne lapset. Tärkeintä on periaate, eiks niin?

[/quote]

Voi herranjumala mitä ylimaallista sontaa! Sinä siis jäit miehen elämään miehen kanssa joka oli vuosia alistanut sinua, ja lapset vielä kasvoivat todistaen sitä murhenäytelmää??? Kyllä lapset ovat mielummin rikkinäisestä perheestä, kuin elävät siinä, sanotaan eräässä ohjelmassa, ja se on niin totta. Luuletko että lapsistasi kasvaa nyt normaaleja aikuisia? Heistä tulee joko isänsä kaltaisia alistajia, tai sinun kaltaisisasi uhrautujia, tulevat varmasti tulevissa parisuhteissaan kiittämään teitä vanhempia hyvästä esimerkistä.

Kyllä minä olisin jättänyt alistavan miehen aikapäiviä sitten, juuri lasten takia, pettäminen on kaikista lapsellisin ja tyhmin "parannuskeino", olisit vain ihan itse kasvattanut selkärangan, lastesi vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/348 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten huvittaa ne naiset, jotka vaahtoavat, kuinka pettäminen on kamalaa ja se on kerrasta poikki. Ja samaan aikaan kaikki tietää, että ukkonsa panee jossain pikkujouluissa vieraita naisia.

Voi kuinka paljon tiedänkään juttuja, joissa mies on käynyt vieraissa ja vaimo ei tiedä mitään.

[/quote]

Kyllä ne vaimot tietää, mutta siinä menisi helppo elämä, jos eroaisi.

Vierailija
124/348 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 13:06"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 13:01"]

Näimpä! ihmiset jotka pettää, eikä jätä ensin, niin ovat heikkoluonteisia. Siinä vastaus siihen.

Kyllä ihminen pystyy halutessaan päättämään kenen kanssa se haluaa olla ja kenen kanssa ei (koska aivot.)! ja pystyy myös halutessaan toimimaan oikein ja jättämään toisen ja paneskelkoon vasta sitten vaikka 100 eri naisen tai miehen kanssa! Ja jos ei pysty, se on vain luonteen heikkoutta.

[/quote]  Ihmiset pysyvät huonoissa liitoissa paljon rahan, yhteisen asunnon ja lasten takia. Rakastuminen antaa pontta vihdoin lähteä huonosta liitosta ja alkaa ajattelemaan itseäkin.

[/quote]

Eli sä et pysty rakastamaan itse itseäsi, vaan tarviit siihen jonkun toisen apua? ja et kykene muuten lähtemään huonosta liitosta? tiedätkö mitä? oletpa heikko!

Raha on vaan järjestely kysymys, samoin oman asunnon hankkiminen ja tiesitkö, että ne lapset muuten yleensä vaistoaa ja kärsii vanhempien huonosta liitosta! sitähän sä halusit? eiks joo?

Annatko myös samalla lapsillesi mallin tästä elämästä, että pettäminen on ihan ok? :-) mieti kaks kertaa.

Vierailija
125/348 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 13:14"]

[/quote]

Ei AV-mammojen herkkä mieli voi tällaista sulattaa. Valitettava faktahan on se, että useat miehet pettävät tilaisuuden tullen ja vaimot ovat autuaan tietämättömiä asiasta. Huojentava tieto on kuitenkin se, että tällainen seksi on lähinnä mekaaninen suoritus ilman tunteita.

[/quote]

Näinhän se on. Mutta hyvää seksiä silti on ukkomiesten kanssa ollut. Sinkkuna tuli aina silloin tällöin paneskeltua jonkun ukkomiehen kanssa. Sitoutua ei onneksi tarvinnut. Ei siinä mitään tunteita tarvinnut matkassa olla.

Yksi taisi oikeasti ihastua ja oli työ ja tuska päästä siitä eroon.

Vierailija
126/348 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviorikos ja huorinteko on normaalin ja terveen moraalin omaavan mielestä aina luotaantyöntävä, alhainen ja paheksuttava teko. Vain ihminen jolla on sydämessään sairaus voi väittää muuta.

Vierailija
127/348 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 13:18"]

Aviorikos ja huorinteko on normaalin ja terveen moraalin omaavan mielestä aina luotaantyöntävä, alhainen ja paheksuttava teko. Vain ihminen jolla on sydämessään sairaus voi väittää muuta.

[/quote] Siksi juuri ei kannata mennä naimisiin, vaan pysyä avoliitossa. On vapaampi suhde, eikä avioliittoa kiviriippana.

Vierailija
128/348 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 13:05"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 12:46"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 12:31"]

Ryöstele sinä Siwoja, jos haluat. Itse en osaa sitä pettämiseen rinnastaa, mutta en olekkaan nainen. Seksi on vain seksiä - sitä sinä et voi koskaan ymmärtää.

[/quote]

Huomaa että et ole koskaan elämässäsi ollut rakastunut, kuin itseesi. Olet varmasti puolisollesi valehdellut härskisti päin naamaa että olet rakastunut, varmasti siihen on ollut joku hyvä syy, olet tarvinnut puolison jotain tarkoitusta varten, ja puoliso on pitänyt saada harhautettua tekemään sopimus, jota et ole koskaan aikonutkaan noudattaa. Sopimus on yksipuolinen, toisen osapuolen tietämättä.

[/quote]

Sinä se varsinainen asiantuntija olet, kun tuosta vain huomaat asioita ja teet analyysia. Kuten sanoin jo aiemmin, ei kaikki sitä voi ymmärtää. Jos on joku asia mitä et ymmärrä, niin onke se syy demonisoida kyseinen asia? Onko sinun näkemyksesi se ainoa oikea? Vaikka kyseessä olisi yleisen moraalikäsityksen mukaisesti väärinteko, niin onko ehdoton? Mitenkä toiset kulttuurit jossa on ok harrastaa suhteen ulkopuolisia suhteita? Miksi ne tekee niin - viedäänkö heidätkin saunan taakse?

[/quote]

Minä en ole puhunut mistään saunan taa viemisestä, mutta sun mielestä on ihan ok siis valehdella? Pettäminen on valehtelua, petos raha-asioissa on rikos. Mutta sun mielestä puolisolle kuuluvan seksin jakelu kenelle tahansa puolison tietämättä on ihan ok? Onko vaimolla myös sama oikeus? Tietääkö hän siitä, vai kärvisteleekö pitäen yksipuolisesta sopimuksesta kiinni kun luulee sinunkin pitävän?

Minä en tiedä mitään kulttuuria jossa pettäminen ja valehtelu on ihan ok ja hyväksyttävää, valista minua, mikä kulttuuri tai maa mahtaa olla kyseessä.

Vierailija
129/348 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 13:12"]

Pitäkää huolta liitoistanne ja älkää nalkuttako niille miehillenne joka asiasta, niin niiden ei tarvitse juosta vieraissa, kun kotona parisuhde kukoistaa. Monen miehen kohdalla en yhtään ihmettele vieraita naisia. Kun oma vaimo on kuin riivinrauta ja keskittyy sisustamiseen ja lasten vaatteisiin ja nalkuttaa koko ajan muidenkin kuullen.

[/quote]

Ero?

Vierailija
130/348 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 13:13"]

Voi vain kuvitella minkälaisia nämä pettäjät ovat talousasiossa, mitkään sopimukset eivät ole sitä varten että niistä pidettäisiin kiinni, vaan pettää saa niin paljon kun kerkiää, jos ei vaan jää kiinni. Oikein unelmatyöntekijä mihin tahansa firmaan...

[/quote]

Voi pyhä jeesus. Minä olen talousasioissa rautainen ammattilainen ja kaikki sopimuket on tehty lain puitteissa rikottavaksi, siksi menestyn liike-elämässä ja parisuhteissa. Jos aikuinen ihminen typistää itsensä lapsen tasolle, eikä tee omia valintojaan, arviota, eikä päätöksiä omasta elämästään vaan sulkee silmänsä toisen tekemisille, eikä arvosta itseään ja roikkuu tuossa rinnalla. Kyllä minä olen sen verran mukavuuden haluinen, että en mitää rupea eroamaan ja riitelemään rahasta, lasten tapaamisesista yms. koska se on jonkun tekopyhän hurskastelijan mielestä väärin. Puolisoni on ihan iso ihminen jo, eikä mikään viaton uhri.

[/quote]Näinhän se menee, juuri niin kuin sanot, omasta mukavuudenhalusta saa tehdä ihan mitä haluaa. :)

Luulen, että olet kaikessa muussakin elämässäsi mukavuudenhalun mukaan typeryydestä toiseen ajautuva ihminen, joka jättää jälkeensä savuavat rauniot.

Vierailija
131/348 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 13:14"]

[/quote]

[/quote]

Eli nyt vika on sun mielestä myös mun herkkyydessä? mitä vit.. onko se oikeasti noin huono puoli jos ihminen on herkkä!?

Minusta herkkyys on kaunista ja herkät ihmiset on monesti myös luovia, koska niillä on hyvä mielikuvitus. Tasaiset tönkkö ihmiset ei välttämättä sitä ymmärrä, koska eivät ole tunnetasoltaan niin tunteellisia ja herkkiä.

Vierailija
132/348 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 13:19"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 13:05"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 12:46"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 12:31"]

Ryöstele sinä Siwoja, jos haluat. Itse en osaa sitä pettämiseen rinnastaa, mutta en olekkaan nainen. Seksi on vain seksiä - sitä sinä et voi koskaan ymmärtää.

[/quote]

Huomaa että et ole koskaan elämässäsi ollut rakastunut, kuin itseesi. Olet varmasti puolisollesi valehdellut härskisti päin naamaa että olet rakastunut, varmasti siihen on ollut joku hyvä syy, olet tarvinnut puolison jotain tarkoitusta varten, ja puoliso on pitänyt saada harhautettua tekemään sopimus, jota et ole koskaan aikonutkaan noudattaa. Sopimus on yksipuolinen, toisen osapuolen tietämättä.

[/quote]

Sinä se varsinainen asiantuntija olet, kun tuosta vain huomaat asioita ja teet analyysia. Kuten sanoin jo aiemmin, ei kaikki sitä voi ymmärtää. Jos on joku asia mitä et ymmärrä, niin onke se syy demonisoida kyseinen asia? Onko sinun näkemyksesi se ainoa oikea? Vaikka kyseessä olisi yleisen moraalikäsityksen mukaisesti väärinteko, niin onko ehdoton? Mitenkä toiset kulttuurit jossa on ok harrastaa suhteen ulkopuolisia suhteita? Miksi ne tekee niin - viedäänkö heidätkin saunan taakse?

[/quote]

Minä en ole puhunut mistään saunan taa viemisestä, mutta sun mielestä on ihan ok siis valehdella? Pettäminen on valehtelua, petos raha-asioissa on rikos. Mutta sun mielestä puolisolle kuuluvan seksin jakelu kenelle tahansa puolison tietämättä on ihan ok? Onko vaimolla myös sama oikeus? Tietääkö hän siitä, vai kärvisteleekö pitäen yksipuolisesta sopimuksesta kiinni kun luulee sinunkin pitävän?

Minä en tiedä mitään kulttuuria jossa pettäminen ja valehtelu on ihan ok ja hyväksyttävää, valista minua, mikä kulttuuri tai maa mahtaa olla kyseessä.

[/quote] Esim. Ranskassa ja Italiassa on ihan tavallista, että miehellä on rakastajatar ja se sopii vaimolle. Siellä ei ole yhtä hysteerisia naisia vouhottamassa tällaisten asioiden kanssa.

Vierailija
133/348 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on hirveen hyvä että te pettäjät pystytte olemaan noin suoraselkäisiä teoistanne, vaikka itsekin käytätte sanaa "petin". Sanalla on selvästi eri tarkoitus teidän puheessa eikä sillä tarkoiteta luottamuksen laiminlyöntiä.

Mutta paha uskoo aina televänsä oikein, minkäs teet. Hyvä että itse kunnioitatte sentään ITSEÄNNE, kun muita ette. Itseänne kohtaan oleva kunnioitus onkin ainoa mitä ansaitsette.

Vierailija
134/348 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 13:23"]

Voi vain kuvitella minkälaisia nämä pettäjät ovat talousasiossa, mitkään sopimukset eivät ole sitä varten että niistä pidettäisiin kiinni, vaan pettää saa niin paljon kun kerkiää, jos ei vaan jää kiinni. Oikein unelmatyöntekijä mihin tahansa firmaan...

[/quote]

Voi pyhä jeesus. Minä olen talousasioissa rautainen ammattilainen ja kaikki sopimuket on tehty lain puitteissa rikottavaksi, siksi menestyn liike-elämässä ja parisuhteissa. Jos aikuinen ihminen typistää itsensä lapsen tasolle, eikä tee omia valintojaan, arviota, eikä päätöksiä omasta elämästään vaan sulkee silmänsä toisen tekemisille, eikä arvosta itseään ja roikkuu tuossa rinnalla. Kyllä minä olen sen verran mukavuuden haluinen, että en mitää rupea eroamaan ja riitelemään rahasta, lasten tapaamisesista yms. koska se on jonkun tekopyhän hurskastelijan mielestä väärin. Puolisoni on ihan iso ihminen jo, eikä mikään viaton uhri.

[/quote]Näinhän se menee, juuri niin kuin sanot, omasta mukavuudenhalusta saa tehdä ihan mitä haluaa. :)

Luulen, että olet kaikessa muussakin elämässäsi mukavuudenhalun mukaan typeryydestä toiseen ajautuva ihminen, joka jättää jälkeensä savuavat rauniot.

[/quote]Lapsetkin on varmasti kasvatettu mukavuudenhalun ehdoilla. Rautainen mukavuudenhalun ammattilainen tietää jutut kyllä.

Vierailija
135/348 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvään ja tiiviiseen suhteeseen ei pääse kolmatta osapuolta.

Vierailija
136/348 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näimpä! ihmiset jotka pettää, eikä jätä ensin, niin ovat heikkoluonteisia. Siinä vastaus siihen.

Kyllä ihminen pystyy halutessaan päättämään kenen kanssa se haluaa olla ja kenen kanssa ei (koska aivot.)! ja pystyy myös halutessaan toimimaan oikein ja jättämään toisen ja paneskelkoon vasta sitten vaikka 100 eri naisen tai miehen kanssa! Ja jos ei pysty, se on vain luonteen heikkoutta.

[/quote]  Ihmiset pysyvät huonoissa liitoissa paljon rahan, yhteisen asunnon ja lasten takia. Rakastuminen antaa pontta vihdoin lähteä huonosta liitosta ja alkaa ajattelemaan itseäkin.

[/quote]

Luuletko tosiaan, että lapsille on parempi olla perheessä jossa vanhemmat eivät rakasta toisiaan? Lapset oppivat vanhemmiltaan mallin parisuhteelle, jota noudattavat helposti myös omassa parisuhteessaan. Lapsista tulee tunnevammaisia pettäjiä ja uhreja. Ei lapset ole tyhmiä, vaan imevät itseensä kaikein kuin pesusieni. 

Ja mitä tulee yhteiseen omaisuuteen ja rahaan, se on vain rahaa, elämä on liian lyhyt siihen että elää henkisessä helvetissä rahan takia. Kuinka moni miettii vanhana kuolinvuoteellaan, että olipa hyvä elämä, mulla oli talo ja rahaa, vaikka rakkautta ei ollut, ja elin elämäni ihmisen kanssa jota en voinut sietää? Kyllä minä ainakin eläisin vaikka veneen alla mielummin kuin huonossa parisuhteessa.

Vierailija
137/348 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 13:25"]

Musta on hirveen hyvä että te pettäjät pystytte olemaan noin suoraselkäisiä teoistanne, vaikka itsekin käytätte sanaa "petin". Sanalla on selvästi eri tarkoitus teidän puheessa eikä sillä tarkoiteta luottamuksen laiminlyöntiä.

Mutta paha uskoo aina televänsä oikein, minkäs teet. Hyvä että itse kunnioitatte sentään ITSEÄNNE, kun muita ette. Itseänne kohtaan oleva kunnioitus onkin ainoa mitä ansaitsette.

[/quote]  Voi ressukkaa, kun sinä olet naivi :D

Vierailija
138/348 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Vaimosi kuulostaa suorastaan kehitysvammaiselta, miten päädyit aikoinaan hänen kanssaan yhteen?

Vierailija
139/348 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 11:54"]pettäjät haluavat olla rakastettuina moneen suuntaan. jatkuvia valheita ja ehkä mitä imelämpiä i love you lauseita, sitä tod näköisemmin äijä huseeraa monella rintamalla. vaikka netissä sata eri tyttö ''ystävää''..

[/quote]

Rakastan vaimoani ja myös toista naista. Tarkoitan aina mitä sanon. Vaikka panisin jotain muuta en hokisi juttuja jota en tarkoita.

Olen moraali-pettäjä. En olisi uskonut että vielä muutama vuosi sitten olisin ollut tässä tilanteessa ehdottomine mielipiteineni. Elämä on välillä yllättävää.

Vierailija
140/348 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 13:26"]

[/quote]

Luuletko tosiaan, että lapsille on parempi olla perheessä jossa vanhemmat eivät rakasta toisiaan? Lapset oppivat vanhemmiltaan mallin parisuhteelle, jota noudattavat helposti myös omassa parisuhteessaan. Lapsista tulee tunnevammaisia pettäjiä ja uhreja. Ei lapset ole tyhmiä, vaan imevät itseensä kaikein kuin pesusieni. 

Ja mitä tulee yhteiseen omaisuuteen ja rahaan, se on vain rahaa, elämä on liian lyhyt siihen että elää henkisessä helvetissä rahan takia. Kuinka moni miettii vanhana kuolinvuoteellaan, että olipa hyvä elämä, mulla oli talo ja rahaa, vaikka rakkautta ei ollut, ja elin elämäni ihmisen kanssa jota en voinut sietää? Kyllä minä ainakin eläisin vaikka veneen alla mielummin kuin huonossa parisuhteessa.

[/quote]  No onneksi moni uskaltaa lähteä sen oikean rakkauden matkaan, että voi kuolinvuoteellaan ajatella, että sai vielä vanhoilla päivillä elää hyvää elämää.