Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihdoin raskaana ja mies meni pettämään nuoruudenrakkautensa kanssa

Vierailija
19.08.2014 |

Yritettiin pitkään lasta, vähän yli 1,5 vuotta. Miehellä oli vauvakuume ennen minua, minulla kun oli opiskelut vielä kesken.

Plussasin kuukausi sitten ja olimme molemmat hyvin onnellisia. Suhdettakin takana yli viisi vuotta. Nyt minulle sitten paljastui että mies on pettänyt pari viikkoa sitten. Kysyin mieheltä ja vähän ajan kieryelyjen ja kaartelujen jälkeen hän myönsi panneensa toista naista. Tunnen itseni petetyksi ja paskaksi. Tuntuu kuin koko elämä olusi romahtanut. Voiko tästä päästä yli? Mies hokee että rakastaa ja haluaa vain minut ja vauvan, mutta en siedä häntä silmissäni.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs vittua. Mä en kyllä pystyisi jatkamaan.

Vierailija
2/27 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, kyllähän tuollainen teko tappaa fiiliksiä tehokkaasti. Yritä kuitenkin rauhassa miettiä, josko voisit antaa anteeksi. Jutelkaa kunnolla. Voimia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
4/27 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tekisin abortin ja eroasin miehestä. Lapsi ansaitsee ehjän ja rakastavan perheen.

Oletteko naimisissa ap?

Vierailija
5/27 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ällötys mikä temppu. Näin ulkopuolisena sitä ois helppo huudella sitä sun tätä ohjeita, mutta vain sinä itse tiedät mitä teet, voitko jatkaa vai et. Ajattelisin että omalla kohdallani riippuisi hyvin, HYVIN paljon miehen käytöksestä. Jos hän yhtään vähättelisi tekoaan, tai vielä pahempaa, mun tuntemuksiani sen suhteen, niin vaikea olisi löytää kyllä yhtään hyvää tahtoa miestä kohtaan. Jos katumus olisi aitoa, välit jäihin tämän eksän kanssa yms. parikytä avemariaa ja muut temput, niin ihan mukavuudenhalussani saattaisin jättää sen siihen anelemaan ja odottamaan sitä hetkeä, kun olen päässyt asian ja raivoni kanssa edes jotenkuten sinuiksi. Jos pääsisin sittenkään. Kovasti voimia sulle, en osaa kuin kuvitella tuntojasi nyt, mutta koita jaksaa. =( Halaukset!!

Vierailija
6/27 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saitko jotain syytä että miksi mies oli mennyt näin tekemään? Oliko hänellä joku alkukantainen fiilis että yksi nainen on siitetty tiineeksi niin sitten siirrytään seuraavaan? Idiootti äijä...

Vierailija
7/27 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä juttu kuin itseni kirjoittama,näköjään niitä sikoja on muuallakin..

Vierailija
8/27 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi jatkamaan tuollaisen jälkeen. Oppisi mies siitä, että yhden panon takia suhteen ja tulevan lapsen riskeeraaminen ei kannata.

Vierailija
9/27 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halusi lapsen mutta ei halua sitoutua sinuun. Hyvin yksinkertaista.

Vierailija
10/27 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 11:23"]Minä tekisin abortin ja eroasin miehestä. Lapsi ansaitsee ehjän ja rakastavan perheen.

Oletteko naimisissa ap?

[/quote]

Onko yksi pano yhden elämän veroinen, kun aborttia ehdotat?

Vierailija
11/27 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin varmaan aikalisän ja ajattelisin kunnolla. Ehkä säikähti tulevaa vastuuta ja siksi petti? No eipä sekään kiva, seuraavaksi ajautuu pettämään kun olet synnyttämässä, kun kotoa ei saa seksiä koska äiti vielä parantuu ym. Motiivin koittaisin selvittää. Harmittaa puolestasi! Mutta onnea vauvasta! :) iloitse hänestä !

Vierailija
12/27 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yritettiin n4vuotta,ennenkuin menimme hoitoihin,josta raskaaksi tulin,mies vähän plussauksen jälkeen lähti juhlimaan ja sillä reissulla petti,en edes tiedä kuin monesti ja miten..mutta parin päivän päästä pakkasin miehen tavarat ja käskin lähteä..hänen mielestä kun ei suuteleminen yms ole pettämistä jos ei ole tunteita mukana..oonko itse niin tyhmä etten moista käsitä vai onko se nykyaikana todella näin?

Vierailija
13/27 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinulle! Uskon, että olisit onnellisempi yksin vauvan kanssa. Ei tarvitsisi huolehtia miehen tekosista. Se jos mikä on raskasta, että synnytyksen ja imetyksen aikana, joutuisit murehtimaan kestääkö mies vähentyneen seksin vai paineleeko hoitamaan hommansa muualle.

Jotta itse pystyisin jatkaamaan petturin kanssa, olisi tämän osoitettavaa erittäin syvää katumusta.

Vierailija
14/27 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Miehesi siis oli valmis yhden panon takia menettämään sinut ja vauvan. Ihan osottaisin ovea, eikä miehellä olisi mitään mahdollisuuksia olla minun kanssani tekemisisssä. Mieti nyt todell atarkasti mitä haluat? Haluatko elää jatkuvassa pettämisen pelossa, pelätä saatko jonkun sukupuolitaudin? Voisitko oikeasti luottaa pettäjään?

Jos päädyt eroon, niin jaksatko lapsen yksin?

Voimia! Ota omaa aikaa ja tulleta ajatuksia tai varaa aikaa neuvolan kautta johonkin, jossa voit keskustella.

Vierailija
15/27 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä se teidän vauvanteko meni niin työlääksi että mies kaipasi vähän intohimoisempaa sponttaania seksiä.

Tuskin siinä mitään sen syvällisempää...

Vierailija
16/27 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli vaan lihallisten himojen tyydytystä, kannattaako kaikki heittää menemään sen takia?

Vierailija
17/27 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mieti tarkkaan... vaikea tilanne. Mutta sen sanon, että kun vauva on siinä, elämä ei helpotu ja parisuhde ei vauvan ansiosta ala kukoistaa, vaan useimmilla ne pikkulapsivuodet ovat raskaita, väsymystä ja riitaa ei voi välttää...  Ja nyt tärkein:

miehen on yllättävän helppoa vain lähteä ja ryhtyä ns. viikonloppuisäksi, monelle miehelle ei ole psyykkisesti temppu eikä mikään tällä tavalla hylätä lastaan ja tuoretta herkillä olevaa äitiä. Sen lisäksi sosiaalinen paine ei  mitenkään estä tällaista, koska se on ihan normaalia yleisellä mittapuulla... Sen sijaan äidille samanlainen vastuunpakoilu ei useimmiten ole psyykkisesti mahdollista, äiti ei halua hylätä näin lastaan ja myös sosiaalinen paine äitejä kohtaan on täysin toinen.

Miehesi on jo kerran näyttänyt epäluotettavuutensa. Toki voit antaa anteeksi (ja ehkä kannattaakin) ja yritätte rakentaa perheen ja huolehtia yhdessä toisistanne ja lapsesta, mutta tärkein asia sinulle: Viimekädessä varaudu siihen, että sinulle jää suurempi vastuu lapsesta! Koita toki vastuuttaa isä myös, mutta viimekädessä sinun pitää pystyä luottamaan itseesi ja omiin voimiisi, sinä selviät tapahtui mitä tahansa ja oli mies kuinka heikko tahansa... 

Jollet halua lasta lapsen itsensä takia, harkitsisin vielä aborttia, koska lapsi ei ole tae sinun ja miehen välille. Jollei mieheesi voi luottaa, lapsella on oltava täällä ainakin äiti, joka hoitaa 24h eikä juokse kul*** himossa turuilla ja toreilla.  Perusteellinen keskustelu näistä rehellisesti miehen kanssa, kaikki asiat ja tunteet pöydälle on tarpeen. Ja ihan jotkut kirjalliset sopimukset, että kun lapsi on täällä ja parkuu ja "vaatii" teidät kokonaan itselleen öin ja päivin, niin missä mies on silloin...?

Vierailija
18/27 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 11:57"]Se oli vaan lihallisten himojen tyydytystä, kannattaako kaikki heittää menemään sen takia?

[/quote]

Niinpä, mutta tää kysymys kuuluisi apeen miehelle.

Vierailija
19/27 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen mies menee ja pettää juuri puolison plussan jälkeen? Haluatko jatkaa tällaisen miehen kanssa yhteistä (perhe)elämää?

Vierailija
20/27 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä taisi tulla paniikkireaktio. Vaikka vauvakuumetta olikin, raskaus- uutinen pelästytti hänet "nyt se perhe-elämä sitten alkaa". Monet, varsinkin nuoret miehet käyttäytyy noin, valitettavasti.

Neuvoja en osaa antaa, itse en pystyisi elämään petturin kanssa, olipa vauva tulossa tai ei. Älä kuitenkaan tee hätiköityjä päätöksiä, mieti rauhassa, anna pahimman tunnekuohun mennä ensin ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi