Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihdoin raskaana ja mies meni pettämään nuoruudenrakkautensa kanssa

Vierailija
19.08.2014 |

Yritettiin pitkään lasta, vähän yli 1,5 vuotta. Miehellä oli vauvakuume ennen minua, minulla kun oli opiskelut vielä kesken.

Plussasin kuukausi sitten ja olimme molemmat hyvin onnellisia. Suhdettakin takana yli viisi vuotta. Nyt minulle sitten paljastui että mies on pettänyt pari viikkoa sitten. Kysyin mieheltä ja vähän ajan kieryelyjen ja kaartelujen jälkeen hän myönsi panneensa toista naista. Tunnen itseni petetyksi ja paskaksi. Tuntuu kuin koko elämä olusi romahtanut. Voiko tästä päästä yli? Mies hokee että rakastaa ja haluaa vain minut ja vauvan, mutta en siedä häntä silmissäni.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et todellakaan tee mitääm aborttia! Ei niitä uusia raskauksia tosta noin vaan väldeen tipahtele taivaasta. Jessus teitä.

Vierailija
22/27 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varautua, että olet yksin vauvan kanssa. Koska raskautuminen kesti noinkin pitkään, aborttia en edes harkitsisi. Vauvan tuloon on kuitenkin pitkä aika, aikaa on miettiä vaihtoehtoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaverilla samanlainen kokemus. Ei eronnut ja mies vaan jatkoi pettämistä. Loppujenlopuksi ero tuli ja jäi lapsen kanssa kahden ja on sitä mieltä että hyvä lun oli raskaana ja piti lapsen.

Vierailija
24/27 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet varma että kyseessä oli vain yksi erehdys, niin mieti voisitteko päästä yli siitä, jos mies on valmis tekemään kaikkensa että saa pitää perheensä. Mutta on mahdollista, että pettämiskertoja on enemmänkin, ja paljon sellaista mitä et tiedä, mistä mies ei ole vain vielä jäänyt kiinni.

Vierailija
25/27 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te jaksatte niitä ukkojanne aina ymmärtää. Mä varmaan kostaisin.

Vierailija
26/27 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap?

Vierailija
27/27 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse. Sano, että tuli keskenmeno, jos haluat pitää lapsen. Ihan puhdasta helvettiä alusta asti heitellä lasta äitiltä isälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi