Inhoan kilttejä tossukka miehiä
Ja mulla on sellainen!!! Hitto.
Mä inhoan sitä lässyttävää puhetta ja sitä imelää hymyä halatessa. Ennen kaikkea inhoan sitä, kun persepitkällä tehdään kotitöitä, että illalla irtoaisi! AAARRGHHHH!!
Kommentit (40)
Harvoin ne tossukkamiehet ovat mitään villipetoja myöskään sängyssä.
Käyttäisin miehestäsi sanaa "imelä", ehkä jopa "naismainen". Kyllä mies voi myös olla kiltti ja miehekäs.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 10:48"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 10:44"]
Minä olen ilkeä teräskärkikenkämies, lähde kanssani karkuun ja lupaan vetää sinua turpaan joka ikinen päivä.
[/quote]
Täällä joku, joka ei ymmärrä aloittajan pointtia.
Mua ällöttää, miten jotkut tekee asioita vaan sen takia että heruis jotain naiselta. Ja sellanen, on muka jotain mitä "kunnollinen ja mukava" mies tekee.
Olisko mitään sellanen mahdollisuus, että mies tekee asioita ihan oman mielensä mukaan vapaasta tahdosta, ei minkään palkkion takia.
[/quote]Kaikki mitä mihet tekee naiselle on taka-ajatusta siihen että irtoasi piparia, keinot vain vaihtelee. Toiset yrittää olla kilttejä ja toiset vetää turpiin, mutta pillun saanti siinä aina on mielessä.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 11:23"]
Minä olen ilkeä teräskärkikenkämies, lähde kanssani karkuun ja lupaan vetää sinua turpaan joka ikinen päivä.
[/quote]
Mua ällöttää, miten jotkut tekee asioita vaan sen takia että heruis jotain naiselta. Ja sellanen, on muka jotain mitä "kunnollinen ja mukava" mies tekee.
Olisko mitään sellanen mahdollisuus, että mies tekee asioita ihan oman mielensä mukaan vapaasta tahdosta, ei minkään palkkion takia.
[/quote]Kaikki mitä mihet tekee naiselle on taka-ajatusta siihen että irtoasi piparia, keinot vain vaihtelee. Toiset yrittää olla kilttejä ja toiset vetää turpiin, mutta pillun saanti siinä aina on mielessä.
[/quote]
Et säkään nyt vaan tajua.
Seksi mielessä, tietysti. Niin naisilla kuin miehillä. Mutta esittäminen sen saamiseksi, kaikenlainen mielistely sun muu ON ällöttävää. Valitsisin aina seksikumppaniksi sellaisen, joka sanoo suoraan että haluan seksiä sun kanssa, kuin sellaisen miehen, joka ei sano mutta olettaa niin, koska tekee x asioita mun puolesta.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 11:26"]
[/quote]
[/quote]
Seksi mielessä, tietysti. Niin naisilla kuin miehillä. Mutta esittäminen sen saamiseksi, kaikenlainen mielistely sun muu ON ällöttävää. Valitsisin aina seksikumppaniksi sellaisen, joka sanoo suoraan että haluan seksiä sun kanssa, kuin sellaisen miehen, joka ei sano mutta olettaa niin, koska tekee x asioita mun puolesta.
[/quote]
Eli kannattaa sanoa suoraan: "Anna pillua huora, mutta ensin mä tiskaan."
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 11:35"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 11:26"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Eli kannattaa sanoa suoraan: "Anna pillua huora, mutta ensin mä tiskaan."
[/quote]
Kun ei ymmärtämiskyky riitä, niin vedetäänpä ääripäähän nämä asiat, voi huokaus.
Mikä järki tässä ruikutuksessa on? Mikset pane tossukkaasi ulkoruokintaan? Jos kuuntelee naisten juttuja, niin kotityöt laiminlyöviä öykkäreitä on aivan liikaa ja osallistuvia tossukoita on liian vähän - ja varsinkin niitä, joille riittää palkinnoksi seksi. Tuskin se miehesi tarjoaa luksuselämääkään, jos on tossukka kotona niin melkein poikeuksetta on sitä myös töissä. Ero olisi pölyn laskeuduttua selvä win-win. Sinä pääsisit taistelemaan high-maintenance-öykkärien suosiosta ja tuntemaan itsesi naiseksi ja tossukkasi pariutuisi käytännöllisyyttä arvostavan naisen kanssa. Keski-iässä osallistumishaluiset tossukkamiehet viedään käsistä, joten ei tarvitse pelätä, että tossukkasi jäisi yksin.
[/quote]
[/quote]
Jos miehellä ei ole tarvetta miellyttää muita kuin itseään, se alkaa olla jo liikaakin naisten mieleen ja eihän sellaiseen voi luottaa?
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 11:08"]
Minä haluaisin JUST kiltin tossukkamiehen, joka tekee kotitöitä. Yksi syy on se, että olen itse todella huono tekemään niitä. Sängyssä mies olisi sitten toivottavasti tuhma ja dominoiva.
[/quote]
Yleensä jää toiveajatteluksi. Sängyssäkin kysyy mitä sinä haluat eikä halua tehdä päätöksiä ilman kunnon demokraattista äänestystä.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 11:01"]
[/quote]
No tuota.. en minäkään tee kotitöitä omasta vapaasta tahdostani vaan siksi, että haluan että kämppä pysyy kunnossa. Eli siinä se "palkinto" mulle. Voisko olla että nämä "tossukkamiehet" haluavat tehdä kotitöitä joko em. syystä tai sitten esim siksi, että vaikka heitä ei itseään sotku ärsyttäisikään he ymmärtävät että toisen harteille ei voi koko show'ta jättää, ja siivoavat koska välittävät vaimoistaan. Ap: JSSAP!
[/quote]
"Tossukkuus" on sitä, että pillunhimo silmissä myötäillään, ollaan kilttejä ja tehdään mitä vaan, kunhan seksiä tulee. Juuri sellainen lammasmaisuus, mikä ei lähde siitä, että haluaisi olla oikeasti mukava vaan se on vain väline millä saadaan mitä halutaan.
Ei täällä kukaan nyt väitä, että kaikki kotitöitä tai naisia auttavat ja huolehtivat miehet ole tossukoita, vaan se tossukkuus se on sellainen yleiskuva miehestä, joka ei osaa olla mies. Itse en ole jatkanut kyllä tapailuvaihetta pidemmälle tuontyyppisten kanssa.
[/quote]
Tää nyt on täyttä harhaa, että tossukkamies aina tekee asiat pillu mielessä. Väittääkö joku tosiaan, ettei erota mielistelevää limanuljaskaa normaalista jallitettavasta miehestä?
Mulla kiltti mies, joka silti saa suunsa auki ja pitää puolensa. Kohtelee minua hyvin. Ei ole silti tossukka.Tekee kotitöitä paljon. Sängyssä loistava. Pointtini on se, että se ei ole aina tossukkuutta, jos on kiltti. Ja kotitöiden tekeminen on miehekästä!
Inhoan valittavia ämmiä jotka ovat valinneet oman miehensä ja kitisevät siitä muille. Heitä miehesi helvettiin ja hanki joku vaimon hakkaaja.
Minulle olisi aivan sama, vaikka mies tekisi kotitöitä saadakseen seksiä. VIHAAN KOTITÖITÄ! Erityisesti imurointia. Jos mies imuroisi ja pesisi lattiat saadakseen multa uskomatonta suuseksiä ja tajunnan räjäyttävän orgasmin, se olis heti deal. Molemmat voittaa. Mun ei tartte imuttaa kuin miestä, ja kämppä on siisti. Lisäksi siivoava mies on seksikäs. Katselisin sen siivousta silmät hehkuen sohvalta.
t. pragmaatikko
Ihmiset, jotka haukkuvat kumppaneitaan ovat alinta pohjasakkaa. Jos et arvosta jotain ihmistä, älä ole hänen kanssaan.
Ite oon sellanen tyranni ja pirttihirmu, että miehen on pakko olla tossukka, että tullaan toimeen :)
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 11:01"]
[/quote]
No tuota.. en minäkään tee kotitöitä omasta vapaasta tahdostani vaan siksi, että haluan että kämppä pysyy kunnossa. Eli siinä se "palkinto" mulle. Voisko olla että nämä "tossukkamiehet" haluavat tehdä kotitöitä joko em. syystä tai sitten esim siksi, että vaikka heitä ei itseään sotku ärsyttäisikään he ymmärtävät että toisen harteille ei voi koko show'ta jättää, ja siivoavat koska välittävät vaimoistaan. Ap: JSSAP!
[/quote]
"Tossukkuus" on sitä, että pillunhimo silmissä myötäillään, ollaan kilttejä ja tehdään mitä vaan, kunhan seksiä tulee. Juuri sellainen lammasmaisuus, mikä ei lähde siitä, että haluaisi olla oikeasti mukava vaan se on vain väline millä saadaan mitä halutaan.
Ei täällä kukaan nyt väitä, että kaikki kotitöitä tai naisia auttavat ja huolehtivat miehet ole tossukoita, vaan se tossukkuus se on sellainen yleiskuva miehestä, joka ei osaa olla mies. Itse en ole jatkanut kyllä tapailuvaihetta pidemmälle tuontyyppisten kanssa.
[/quote]
saatko sä itsekään selvää mitä sä kirjoitit?
ämmät itkee kun mies ei tee kotitöitä, ja pihtaavat siksi.
sitten kun niitä tehdään, on miehellä vain pillu mielessä?
voin kerto että Pyhä Vulvanne ei ole maailman keskipiste. jos vaikka siivoaisitte sitä omaa "pesäänne" joskus,
sen verran kuvottavia alapäitä on tullut vastaan.
kotityöt kuuluvat ihan normaalin ihmisen normaaliin arkeen. seksin kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.
vai onanoitteko moppi kourassa?
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 12:11"]
Ihmiset, jotka haukkuvat kumppaneitaan ovat alinta pohjasakkaa. Jos et arvosta jotain ihmistä, älä ole hänen kanssaan.
[/quote]
mutta av-mamma on, miehen lompakolla on kiva ratsastaa. muuten sitä voikin sitten vihata ja haukkua.
[/quote]
Eiköhän meistä jokaista joskus oma puoliso ärsytä ja silloin kaikki hänen pienimmätkin viat tuntuu suurilta.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 12:48"]
[/quote]
Eiköhän meistä jokaista joskus oma puoliso ärsytä ja silloin kaikki hänen pienimmätkin viat tuntuu suurilta.
[/quote]
Ap:n tekstistä päätellen ei ollut tuollainen asia kyseessä. Vaan ihan totaalinen arvostuksen puute.
Minä haluaisin JUST kiltin tossukkamiehen, joka tekee kotitöitä. Yksi syy on se, että olen itse todella huono tekemään niitä. Sängyssä mies olisi sitten toivottavasti tuhma ja dominoiva.
Minuun vetoaa erityisesti miespuoliset sairaanhoitajat. Lääkärikin käy, jos on kiltti tossukka siviilissä.
Ap, jätä se, niin on meille tossukoista tykkäävillekin valikoimaa. Alfauroista olen saanut tarpeekseni jo kauan sitten.