Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan kilttejä tossukka miehiä

Vierailija
19.08.2014 |

Ja mulla on sellainen!!! Hitto.

Mä inhoan sitä lässyttävää puhetta ja sitä imelää hymyä halatessa. Ennen kaikkea inhoan sitä, kun persepitkällä tehdään kotitöitä, että illalla irtoaisi! AAARRGHHHH!!

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisiko syytä erota jos noin ottaa pannuun?

Vierailija
2/40 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa.. Sun pitää sitten vissiin erota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän se sinä olet, kun roikut suhteessa jossa et halua olla, ja tuhlaat miehesi elämää, hänen parhaita vuosiaan, antamalla ymmärtää että haluat olla suhteessa vaikka et halua....niin milläs nimellä me sua sitten kutsuttais?  

Vierailija
4/40 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiko olet?!

Vierailija
5/40 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 10:42"]

Mikähän se sinä olet, kun roikut suhteessa jossa et halua olla, ja tuhlaat miehesi elämää, hänen parhaita vuosiaan, antamalla ymmärtää että haluat olla suhteessa vaikka et halua....niin milläs nimellä me sua sitten kutsuttais?  

[/quote]

En tiedä, keksipä joku?

ap.

Vierailija
6/40 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy suhteessa ettei ton tyyppiset miehet päädy vapaille markkinoille.

Vierailija
7/40 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ilkeä teräskärkikenkämies, lähde kanssani karkuun ja lupaan vetää sinua turpaan joka ikinen päivä.

Vierailija
8/40 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 10:44"]

Minä olen ilkeä teräskärkikenkämies, lähde kanssani karkuun ja lupaan vetää sinua turpaan joka ikinen päivä.

[/quote]

Inhoan myös kaltaisiasi. Eikö ole mitään siinä välillä?

ap.

Vierailija
9/40 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan nappaa tollaset tossukkamiehet, eivät vaan ole miehekkäitä riittävästi minulle. En koe itseni naiseksi jos minulla olisi sellainen mies (oli ja otin eron).

Vierailija
10/40 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletpas nirso!

Vierailija
11/40 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Täällä joku, joka ei ymmärrä aloittajan pointtia.

Mua ällöttää, miten jotkut tekee asioita vaan sen takia että heruis jotain naiselta. Ja sellanen, on muka jotain mitä "kunnollinen ja mukava" mies tekee. 

Olisko mitään sellanen mahdollisuus, että mies tekee asioita ihan oman mielensä mukaan vapaasta tahdosta, ei minkään palkkion takia.

Vierailija
12/40 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, irtoaako illalla? Jos ei, toivon että miehesi jättää sinut. Miehet inhoaa pihtariakkoja

Vierailija
13/40 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 10:46"]

[/quote]

ap.

[/quote]

Kelpaisko että on "siviilissä" kiltti mutta panohommissa rynkyttää sua niin että perseesi paukahtelee onnesta?

Vierailija
14/40 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 10:49"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 10:46"]

[/quote]

ap.

[/quote]

Kelpaisko että on "siviilissä" kiltti mutta panohommissa rynkyttää sua niin että perseesi paukahtelee onnesta?

[/quote]

:D Ai helevetti teitä...

Vierailija
15/40 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 10:48"]

Mua ällöttää, miten jotkut tekee asioita vaan sen takia että heruis jotain naiselta. Ja sellanen, on muka jotain mitä "kunnollinen ja mukava" mies tekee. 

Olisko mitään sellanen mahdollisuus, että mies tekee asioita ihan oman mielensä mukaan vapaasta tahdosta, ei minkään palkkion takia.

[/quote]

Amen ja halleluja! Juuri näin.

Vierailija
16/40 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoatko myös ystävällisiä mummoja?

Vierailija
17/40 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No tuota.. en minäkään tee kotitöitä omasta vapaasta tahdostani vaan siksi, että haluan että kämppä pysyy kunnossa. Eli siinä se "palkinto" mulle. Voisko olla että nämä "tossukkamiehet" haluavat tehdä kotitöitä joko em. syystä tai sitten esim siksi, että vaikka heitä ei itseään sotku ärsyttäisikään he ymmärtävät että toisen harteille ei voi koko show'ta jättää, ja siivoavat koska välittävät vaimoistaan. Ap: JSSAP!

Vierailija
18/40 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 10:57"]

Inhoatko myös ystävällisiä mummoja?

[/quote]

Mummot on ihania.

ap.

Vierailija
19/40 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielistelijäpersoonat, joiden kaikki toiminta tähtää vastapuolen miellyttämiseen ja oman asemansa "lunastamiseen" lipovalla käytöksellään ovat vastenmielisiä. En aloittaisi suhdetta sellaisen miehen kanssa, miksi sinä Ap. aloitit?

Vierailija
20/40 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 11:01"]

[/quote]

No tuota.. en minäkään tee kotitöitä omasta vapaasta tahdostani vaan siksi, että haluan että kämppä pysyy kunnossa. Eli siinä se "palkinto" mulle. Voisko olla että nämä "tossukkamiehet" haluavat tehdä kotitöitä joko em. syystä tai sitten esim siksi, että vaikka heitä ei itseään sotku ärsyttäisikään he ymmärtävät että toisen harteille ei voi koko show'ta jättää, ja siivoavat koska välittävät vaimoistaan. Ap: JSSAP!

[/quote]

"Tossukkuus" on sitä, että pillunhimo silmissä myötäillään, ollaan kilttejä ja tehdään mitä vaan, kunhan seksiä tulee. Juuri sellainen lammasmaisuus, mikä ei lähde siitä, että haluaisi olla oikeasti mukava vaan se on vain väline millä saadaan mitä halutaan.

Ei täällä kukaan nyt väitä, että kaikki kotitöitä tai naisia auttavat ja huolehtivat miehet ole tossukoita, vaan se tossukkuus se on sellainen yleiskuva miehestä, joka ei osaa olla mies. Itse en ole jatkanut kyllä tapailuvaihetta pidemmälle tuontyyppisten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi