Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiseni ♥ ei halua minulta muuta kuin olla kainalossani.

Vierailija
19.08.2014 |

Mä olen tapaillut yhtä naista jo pari vuotta. Tapaamme lähes päivittäin. Nainen haluaa maata kainalossani joka ilta ja katselee samalla telkkua. Ihan kivaa se on joskus, mutta en itse saa siitä mitään, enkä normaallisti juuri koskaan edes katso telkkaria. Kaikkea mukavaa tuossa kyllä jutellaan mutta itse itse kiihotun seksuaalisesti naisen läheisyydestä. Tuossa tilanteessa haluaisin itse hiplailla ja haluaisin että minua kosketeltaisiin. Minulla on aina täysi erektio tuossa tilanteessa. Yritän itse hyväillä naista samalla kun siinä olemme. Naiselle tuo kainalossaolo ei sisällä muuta kuin kainalossaolon.

Minulle se tuntuu hiukan tylsältä ja joskus jopa ajan haaskaukselta ja siitä sitten usein lähden ennenpitkää melkolailla pettyneenä kotiini. Tuntuu lähes kidutukselta maata kaunis nainen kainalossa eikä seksiä saa edes ajatella.

Seksiin kun yritän edetä, niin onnistuu korkeintaan kerran viikossa. Seksiin tuleekin sitten jonkinverran suorituspaineita. Toisinaan seksi on ollut hyvääkin, mutta ei koskaan mitään tajunnan räjäyttävää. Suuseksiä ja kädellä tuotetun orgasmin olen saanut tasan yhden kerran. Itse olen nuollut ainakin sata kertaa koska naiseni pitää siitä.

Olenko löytänyt poikkeuksellisen epäseksikkään ihmisen vai onko tuollainen kainalossaolo jollekin täydellinen yhdessäolon muoto?

Mietin tässä naisen vaihtoa, kun alkaa pikkuhiljaa tuntumaan että parisuhteeni hänen kanssaan olisi tulevaisuudessa pelkkää puutetta.

Onko tuollaiseen mitään konstia jolla asiaa voisi muuttaa?

Tässä haittaa sekin että olen ollut suhteessa sellaistenkin naisten kanssa jotka hiplaavat ihan koko ajan. Se tuntuu mukavalta vaikka ei läheskään aina johda seksiin. Ilman näitä ihania suhteita arvelisin että itsessäni on jotain vikaa.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuvailet yhdessäoloa sanalla "kidutus" ja itseäsi seksiaddiktiksi, niin ole rehellinen itsellesi ja jätä se nainen. Voit kertoa suoraan mistä kiikstaa. Vaikka hän raivostuu heti, luultavasti kuitenkin arvostaa rehellisyyyttäsi tunteiden rauhoituttua ja ymmärtää itsekin, että niin on paras.

Vierailija
22/51 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 12:27"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 11:58"]

Ap:n olisi kannattanut alunperin mieluummin keskustella asiasta naisensa kanssa. Täällä ollaan ihan sitä mieltä että pitää heti vaihtaa kumppani jos seksijutut ei suju. Paskat rakkaudesta yms. ja eihän sellaiset jutut mitään todellisuutta olekaan, pelkkää satujen aiheuttamaa lässyn lässyä. Kun se nussiminen on niin tärkeä asia, ettei ihmisellä itsellään mitään väliä ole. Naisella on vain pillu, perse ja suu ja miehellä vain penis. Kaikki muut ruumiinosat ovat ihan turhaa, mitä lie mutaation aiheuttamia luonnonoikkuja.[/Quote]

Ihmisten seksuaalisuus on erilaista. Olen itsekin ollut samantapaisessa tilanteessa, keskustellut, käynyt pariterapiassa jne. Mutta seksihalujen ero ei muutu siitä mihinkään. Voi olla, että se muuttuu joskus, mutta sitä on turha odottaa. Tuossa tilanteessa miehen on tehtävä valinta, että onko suhde muilta osin sen arvoinen, että on valmis kestämään mielestään huonoa seksielämää seuraavat vuosikymmenet. Minusta hyvä suhde on, ja valitsin itse sen, mutta ymmärrän, että seksuaalisesti halukkaampi ihminen tekee toisen valinnan eikä siihen pitäisi olla kenellekään nokan koputtamista. Jotkut ovat sellaisia, että huono seksielämä on sama kuin huono elämä ja silloin kannattaa tinkiä jostain muusta.

"Itse olisin varmasti vain niitä naisia, jotka jätetään siksi ettei mies saa tarpeeksi usein tai olen huono."

Ihan samasta syystä jätetään miehiä ja naisia. Ja mikä pahempaa, myös petetään. Eikö se ole lopulta hyvä, että yhteensopimattomat ottavat jä lähtevät ja tekevät tilaa sellaiselle, jonka seksimieltymykset ovat sinun kanssa yhteensopivat? Ainakin parempi kuin että jäisivät pelkästä velvollisuudentunnosta katkeroitumaan kanssasi.

[/quote]

No onneksi näytän juuri siltä mikä olenkin eli pihtari. Ns. yli-ikäinen neitsyt kun olen. Tuskinpa heti kukaan treffeille pyytää. Jos pyytä, niin vastaus: "Mitäs pihtarii häiriköit, kun kiimaista akkaa etsit."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä. Ei tuo ole mikään poikkeuksellisen epähalukas nainen. Varmaan jokseenkin keskitasoa. Minä en ole koskaan säätänyt edes noin halukkaan kanssa. Ehkä olet seksikeskeisenä onnistunut tähän asti houkuttelemaan puoleesi niitä halukkaampia. Mutta kun kerran haluat halukkaan, niin ota halukas ja sopeudu itsellesi pienempiin ongelmiin. Kaikkea ei voi saada.

Vierailija
24/51 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se käyttää sua ap vain pehmonallena.

Vierailija
25/51 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä nukkuminen on yhtä tärkeää miehillekin mutta seksikin on oleellinen osa fyysistä läheisyyttä ja rakkautta.

Vierailija
26/51 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 22:47"]Se käyttää sua ap vain pehmonallena.

[/quote]

No juuri tuo on mulle itsellenikin tullut mieleen. Kun pari vuotta on harjoiteltu, niin mahtaako se miksikään enää muuttua.

Naiseni viereen menen ainoastaan olemaan. Olen siitä monta kertaa lähtenyt kotiini kun en ole saanut nukuttua. Varmaan tuolle naiselle se kainalo on ihaninta, mitä voi kuvitella, mutta minulle tuo tilanne on vähintään ahdistava.

Vähän kuin paistaisin itselleni herkullisen pihvin, mutta en sitä sitten saisikaan syödä vaan haistelisin vaan tuoksua. Tämä sitten toistetaan melkein joka päivä.

ap,

Vierailija
27/51 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena mulla sama tilanne, mutta tapailua pari kk. Tekisi mieli miestä ihan hirveästi mutta kun en tiedä haluaako hän vaikka kyhnätäänkin koko ajan. Sano ja tee selväksi naiselle, että NYT naidaan eikä meinata. Kun näette niin käy heti halatessa kimpouin ja suutele ahnaasti ja purista pepusta rinnoista ettei jää epäselväksi. Ja jos jää epäselväksi, niin sano suoraan, että haluan sua niin paljon. Mä tulen jo hulluksi kun Mies suutelee kaulaan, että tekis mieli repiä vaattet pois heti .

Vierailija
28/51 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena mulla sama tilanne, mutta tapailua pari kk. Tekisi mieli miestä ihan hirveästi mutta kun en tiedä haluaako hän vaikka kyhnätäänkin koko ajan. Sano ja tee selväksi naiselle, että NYT naidaan eikä meinata. Kun näette niin käy heti halatessa kimpouin ja suutele ahnaasti ja purista pepusta rinnoista ettei jää epäselväksi. Ja jos jää epäselväksi, niin sano suoraan, että haluan sua niin paljon. Mä tulen jo hulluksi kun Mies suutelee kaulaan, että tekis mieli repiä vaattet pois heti .

Vierailija
29/51 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kommentoida mut mulla ja mun miehel on samanlainen tilanne. Ennen seksi toimi todella hyvin mut sitte ku mul alko lääkitys niin mun seksuaalisuus muuttu. Musta seksi ei oikeestaa tunnu enää juuri miltää ja tuntuu etten ees haluu enää seksiä . Meki maataan usein noin et oon kainalossa. Ollaa puhuttu jonkun verran tästä ongelmasta ja harmittaa et toine haluaa päivittäin ja itelle riittäs vaik kerta viikkoo. Oon yrittäny muuttaa itteäni samanlaiseks ku ennen lääkkeitä ettei mun miehen tarvis ns. Kärsiä. Ei oo helppoo mut ei me haluta eroakaan joten pakko toimia edes hieman miestäkin tyydyttävällä tavalla.

Sun ois varmaa hyvä puhua naiseskaa tosta asiasta ja voitte sit yhes koittaa muuttaa asiaa tai vaan erota.

Vierailija
30/51 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen sanoo miehelle, että haluan häntä ihan tolkuttomasti ja mies on vähän ujo seksissä, niin onko se turn off vai on? Tapailtu ollaan, mutta seksiä ei ole vielä ollut ja mä tuun hulluksi kohta.

Vierailija
31/51 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja ymmärrän sinua täysin.Itsellä vastaava tilanne eli mies haluaa olla vain kainalossa.Itse olen erittäin kokeilunhaluinen,spontaani,hauska ja mikä vain uusi asia hienoa.Myös tämä romanttisen tavallinen arki juhlaa.Oma persoona vain kärsii ja lamantuu.Keskusteltu on.Jos ei hyvä olla satuttaa enemmän.Eteenpäin vain.Elämä on kirjan lukuja ja elämisen arvoista.Ei kannata muistella ja jäädä makaamaan vaan olla onnellinen siitä mitä oli.Ja jatkaa.

Vierailija
32/51 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
33/51 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 10:36"]Mene naisen luokse. Halaa ovella jännittyneellä vartalolla. Kiedo kätesi naisen ympärille. Hiplaa. Kerro rakastavasi. Ala riisumaan itseäsi ja sitten naista. Kanna nainen sänkyyn. Lähesty lempeästi, mutta apinan raivolla. Pidä katsekontakti. Hiplaa niskaa huulillasi ja sisäreittä. Alla kielareita suulle. Suraa punastuuko nainen kun teet jotain. Pidä kontakti. Nussi. Vedä nainen aina oikeisiin asentoihin. Nussimisen jälkeen kysy naiselta mitä hän haluaisi seuraavaksi. Suostu vaikka istumaan sohvalla.

nainen
[/quote]

Mä niin järkyttyisin/ ärsyyntyisin tällaisesta! Juurikin siksi kun olen täysin ap:n kuvaileman kumppanin kaltainen. Tai olisi voinut luulla että minun mies täällä kirjoittelee...

Vierailija
34/51 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se emakko!

Se käyttää sua vain hyväkseen hellyydenkipeyteensä. Vaikuttaa siltä, että sillä on pahoja ongelmia itsensä kanssa ja vaatisi vuosien terapian. Sitä ei kannata odottaa. Löydät parempiakin.

Vierailija
35/51 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantyyppinen tilanne täälläkin. Itse nautin seksistä suuresti, en ehkä ihan joka päivä tarvitse, mutta joka toinen päivä olisi ihan mukava rakastella. Mies on aina väsynyt, tai haluaa pelata tai katsella televisiota... Voi olla ettei päivän aikana vihjaile minulle ollenkaan, ja sit PAM, ennen nukkumaanmenoa yhtäkkiä tekeekin mieli. Itse kaipaisin vihjailuja. Itse en uskalla tehdä aloitetta enää silloin kun minua suoranaisesti panettaa, koska mies on minut niin monta kertaa torjunut. Joten nykyään harrastamme seksiä vain silloin kun hän haluaa. Ei ole reilua, ei. Eikä hän ole valmis tekemään mitään erikoista seksin suhteen... suuseksi ei edes ole mitenkään erityinen asia, mutta hän on nuollut minua viime vuoden aikana ehkä kaksi kertaa, ja monesti olen sanonut hänelle, että useamminkin olisi mukava saada suuseksiä. Eikä tässäkään tapauksessa hänen innostumattomuutensa suuseksin antamiseen johdu mausta, hajusta tai karvoista, jopa alapääni ulkonäöstä olen tullut epävarmaksi, vaikka ihan normivärkiltähän tuo näyttää. Hän on kuulemma vaan laiska, ja minua loukkaa se, ettei ole valmis näkemään minun suhteeni vaivaa. 

Vierailija
36/51 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, mitä tuollaisesta suhteesta voi tulla? Jos toinen haluaa joka päivä ja toinen vain kerran viikossa?

Vierailija
37/51 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 13:05"]No onneksi näytän juuri siltä mikä olenkin eli pihtari. Ns. yli-ikäinen neitsyt kun olen. Tuskinpa heti kukaan treffeille pyytää. Jos pyytä, niin vastaus: "Mitäs pihtarii häiriköit, kun kiimaista akkaa etsit."[/quote]

Liekö tuo loppuun asti harkittu elämänvalinta, kun ainakin näistä kommenteista huokuu jonkinlainen katkeruus elämää kohtaan. Vai sittenkin pelokkaan ihmisen todellisuuspakoa.

Vierailija
38/51 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 12:50"]

Lisään vielä episodin vieressä nukkumisesta: Se on sitten nukkumista vierekkäin eikä mitään muuta. Alastomat vartalot vierekkäin kiinni toisissaan tunnen olevani kidutuskammiossa. Minulla on valtava himo, mutta nainen suuttuu jos teen jotain muuta kuin olen kainalona ja uninallena siinä.

Pari kertaa olen himossani runkannut. Siitä on tullut kauhea kriisi eikä tilanne takuulla toistu.

Koska mulla on omakin koti (vielä), olen nykyään lähtenyt yöksi kotiin. vieressänukkuminen on alkanut em. syistä tuntumaan epämiellyttävältä.

ap,

[/quote]

Ei muuta kuin hynttyyt yhteen. Runkkaat salaa kymmenen vuotta kunnes kyllästyt ja lopetat. Näin jatkuu tovin kunnes naisesi kokee seksuaalisen herätyksen. Sen jälkeen sinun väkisin kuihdutettu lipido ei riitä. Pian hän ilmoittaa seksin olevan perusoikeus, joten hän hakee muualta, kun ei kerran sinulta riittävästi saa.

Vierailija
39/51 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit, että sulle hyvä seksi aiheuttaa seksin tarvetta jo viimeistään seuraavana päivänä. Kuinka usein näette kun ette kerran yhdessä asu? Jos näette joka päivä niin on ihan normaalia, että naista ei joka päivä huvita. Itseäni ahdistaisi jos näkisin miestäni päivittäin ja se joka päivä yrittäisi tehdä aloitetta seksiin, vaikka juuri edellisenä päivänä olisi saanut. Kyllä minäkin seksiä tarvitsen ja siitä pidän, mutta ei kiitos joka päivä. Mies sen tietää, joten tulisi vähän sellainen olo, että onko seurani arvokasta ollenkaan jos ei harrasteta seksiä. Ei koko ajan tarvitse olla ehdottelemassa ja tekemässä aloitetta! Tulisi vähän sellainen olo, että mies on tosiaankin vain seksin perässä ja ilta on automaattisesti sen mielestä pilalla jos ei saa... Ehdotteletko joka päivä naisellesi seksiä? Jos nainen ei tarvitse niin paljon seksiä niin varmasti turhauttaa olla koko ajan sanomassa ei, ja sinä vaikutat sitten kinuavalta. Jonkinlainen kompromissi seksin määrässä pitää toki löytyä, eihän suhde muuten toimi.

Ootko varma, että naisella ei oo jotain fyysisiä ongelmia? Mulla itselläni on hyvin "nolo" ongelma, jonka olen kertonut miehelleni. Ymmärtää toki, mutta ärsyttäähän se. Meillä seksiä on ehkä paristi viikossa, useamminkin vois olla jos pystyisin. Kesti jonkin aikaa ja sitten vasta uskalsin kertoa miehelle. Mulla on siis erittäin hauraat ja herkät limakalvot, ilmeisesti johtuu pillereiden lopettamisesta ja hormonitasapainon heittelyistä. Liukkarin kanssakin on mennyt limakalvot ihan verille ja huomaan sen vasta jälkeenpäin. Kamala kutina monta päivää yhdynnän jälkeen, joten ei todellakaan huvita mitkään sekstailut kovinkaan useasti. Onneksi tilanne on nyt lähtenyt vähän tasoittumaan.. Naisellasi voisi olla taustalla jotain tämmöistäkin?

Vierailija
40/51 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 11:14"]Voi, olisitpa minun mieheni.. Minä en kiinnosta minun miestäni yhtään. Ulkonäköön kyllä panostan ja monesti kehuukin, mutta eipä tule kosketteluja tai himokkaita katseita :/

[/quote]

Niin sitä vaan huomaa tehneensä vääriä valintoja. Itse pidän kroppani kunnossa enkä ole rakentanut mitään kaljamahaa. En tupakoi ja kännäänkin suht harvoin. Pari kertaa trimmeröin karvanikin, mutta minulle naurettiin.

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi