Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jee, nyt on kaksi koronarokotetta saatu

Vierailija
03.08.2021 |

ja just vilkasin Kannasta, niin on se eurooppalainen koronatodistukin jo valmis.
Mutta sitä vaan ihmettelen, kun siinä todistuksessa on QR-koodi, ja siitä koodista sanotaan, että se toimii eli on luettavissa vuoden siitä päivästä kun todistus on haettu - siis ilmeisesti tästä kannasta.
No, nyt kun avasin sen todistuksen niin, alkoiko aika juosta...
Höh.
Ja siis tää on siis niinkuin tulostettava vai... sillä en kai nyt missään maahantulotarkastuksessa ala Kannasta todistusta esiin kaivamaan, vai voisko sen tallentaa esim. pdf:nä puhelimeen.... No, ei tullut kokeiltua...

Eikä muuten tästä toisesta rokotteesta tullut minkäänlaisia tuntemuksia, käsivarsi tosin vähän kosketusarka siitä pistokohdan alapuolelta, muttei tullut samanlaista tykyttelyä ja ahdistavaa oloa heti pistoksen jälkeen kuin ensimmäisellä kerralla.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataa se PDF-muodossa. Niin mulle sanottiin kun eilen sain tokan rokotteen.

Vierailija
2/5 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! 😊 Vielä kolme viikko odottamista minulla.

Saas nähdä kuinka monta minuuttia menee, kun joku amerikkalaisia koronankieltäjä-tubettajia seuraava tulee tähän aloitukseen uhkailemaan kuinka kuolet nyt, haukkuu lampaaksi tai jotain muuta yhtä idioottimaista😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Itse sain 2. rokotteen 3 viikkoa sitten. Voi olla vähän rauhallisemmin mielin, toki täytyy varoa, koska delta.

Vierailija
4/5 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sairastin jo koronan. Sain immuniteetin. en kyllä passia saanut kuntoon.

Vierailija
5/5 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataa puhelimeen tai tulosta paperille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän