Mistä löytäisin friends with benefits kaverisuhteen
Olisi mukavaa jos löytäisi sellaisen naisen kenen kanssa voitaisiin aina silloin tällöin keskustella kaikesta, käydä ravintoloissa tai tapahtumissa, retkeillä, matkailla, viettää leffailtoja sekä harrastaa hyvää seksiä ja olla lähekkäin. Mistä tällaisiä suhteita löydetään kun ainakin Tinderissä niin monet naiset tuntuvat haluavan vain vakavaa parisuhdetta?
M30
Kommentit (8)
Baarista. Ekaks pannaan kännissä ja sen jälkeen katsotaan jos haluttais muutenkin viettää aikaa yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä hienoa tuossa on? Tehdään kaikkea sitä mitä pariskunnatkin tekee, mutta ilman tunteita?
Saa panna muita.
Tjaa, tuuripeliä. Itse löysin sattumalta naapurista pariksi vuodeksi, sitten hän muutti ulkomaille.
Jos aloittaja olisi niin kova panomies kuin antaa tuossa hienovaraisesti ymmärtää, niin sinulla olisi jo useampi etkä täällä virittelisi mitään Tali-Ihantalaa.
Onko kotikaupungissasi ulkomaalaisia opiskelijoita? Itse ainakin olen seurustellut sellaisen miehen kanssa pari vuotta. Pari, kolme samanlaista suhdetta on ollut myös suomalaisten miesten kanssa eli ihan normaaleja seurustelusuhteita.
Mä en nyt oikein tiedä mikä on nykyään näitä sugarbeibi juttuja mikä sitten tuota fwb sarjaa, mutta kaksi vuotta ollaan yhden reilun parikymppisen opiskelijan kanssa tehty noin. Autetaan toisiamme ja kummallakin on hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Baarista. Ekaks pannaan kännissä ja sen jälkeen katsotaan jos haluttais muutenkin viettää aikaa yhdessä.
Joku tietämätön näytti alapeukuttaneen, mutta noin omat FWB-juttuni ovat alkaneet. Yhden yön jutun kanssa on ollut sen verran kivaa, että on alettu viettää aikaa muutenkin yhdessä. Kuitenkin niin, ettei olla parisuhteessa eikä muutenkaan luvattu toisillemme mitään.
eri
Siis mitä hienoa tuossa on? Tehdään kaikkea sitä mitä pariskunnatkin tekee, mutta ilman tunteita?