Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

opiskelijat, kuinka paljon teette töitä opiskeluiden ohella?

Vierailija
19.08.2014 |

Montako tuntia viikossa/kuukaudessa ja onko tunnit arki-iltoina vai viikonloppuna?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ope/koulunkäynninohjaaja/päiväkotisijaisuuksia sen verran mitä on tarjolla (kaupungin sijaisrekisterin kautta). Välillä on useampi täysi päivä viikossa, välillä hiljaisempaa. Olen yrittänyt saada iltatöitä mutta aika vähän tarjolla :/

Vierailija
42/44 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon kuin vain Kelan tulorajojen puitteissa pystyn. Alkuvuoden tein noin 20h/vk ja kesällä 30h/vk, laskeskelin että elokuun vikan päivän jälkeen täytyy olla loppuvuosi kotona ettei aleta perimään opintotukia takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt nyt reilu pari vuotta oman alan töitä opiskeluiden ohella, keskimäärin 15 h/vko. Olen töissä konsulttitoimistossa, eikä minulla ole mitään määriteltyjä työtunteja tai -aikoja. Voin siis tehdä niin vähän tai paljon töitä kuin haluan, ja käytännössä mihin vuorokauden aikaan tahansa. :) yleensä kuitenkin toimistotyöaikoina, kun osa töistä on tiimityöluontoista. Ikä 22 v. 

Vierailija
44/44 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen amiksen toisen vuoden opiskelija (17v) ja teen keskimäärin 1-3 työvuoroa viikossa (viikonloppuisin 8h, arkisin 6h) ja lisäksi olen lastenvahtina 3-5 kertaa viikossa. Loma-ajat teen täysiä tunteja töitä ja lapsenlikkana oleminen lisäksi. Opiskelen lähihoitajaksi, joten töitä riittää enemmän kuin voi tehdä. Tuntipalkka alan töissä reilu 12e/h tällä hetkellä kun nimikkeeni on hoivatyöntekijä ja lastenvahtimisesta 10e/h. Ensimmäisen vuoden aikana tein muutaman vuoron viikossa myyntihommia ensimmäisen puolen vuoden aikana ja sitten pääsi alan töihin, saman 1-3 vuoroa viikossa tein silloinkin + loma-ajat. Pian jo kymmenen vuotta ollut myös diagnoosina vaikea masennus, ahdistus ja lievä autismi, aika ylpeä saan itsestäni olla