Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osaa jutella naisille. Iso penis löytyy. Mikä ratkasuksi.

Vierailija
19.08.2014 |

Tää on pitkä tarina mutta tämmöne oon naisten kanssa ja sit ne jättää mut eli tarviin neuvoja.

En osaa siis jostain syystä jutella naisille, ainakin jos siis koen tunteita häntä kohtaan. Jos mulla alkaa tulla yhtään tunteita naisille niin en enään koe oikeen pystyväni olla yhtään ns miehekäs tai semmonen" kova pelimies" koska koen että saan muuten huonon oman tunnon. Eli pelkään että tuo tyttö/nainen menee rikki. Hänen silmissä taas muutun nynnyksi ja naiset seuraa pitkälti geeneissä olevia sanomia ja jättävät minut sitten, ja osasin jo odottaa että näin käy kun se sitten käy. Sitten he menee jonkun juopon/väkivaltasen/pienen peniksen omaavan miehen luokse pahoinpideltäväksi (nähty on).

Ja jos en ala kokea yhtään tunteita naista kohtaan niin en oikeen mitenkään syty ja koska en ole hyväksikäyttäväpsykopaatti niin miksi yrittäisin viedä asiaa eteenpäin? Tosin sillon naiset osottaa intressin merkkejä itse jos en näytä syttyvän vaan olen ns cool. Mutta se on pitkälti vain koska itse olen siinä tilanteessa niin neutraali. Jos näille naisille näyttelisin vaikka jotain pieniä tunteita niin varmaan nekin lähtisi karkuun.

Se on osittain vulgaaria ja teinimäistä kirjoitella internettiin sukupuolielimen kokoa mutta jos minulla olisi edes 5 sekuntia vaatteet pois päältä kun juttelen näille naisille ja, nyt tulee vulgaari teksti, eli en ole mikään varsinaisesti iso mutta pituus on vähän yli 19cm ja ympärysmitta 16cm (kärjestä vähän vähemmän mutta 15cm täyttyy siinäkin käytännössä heti), ELI JOS SIIS NAISET TIETÄISI MITÄ MINULLA ON HOUSUISSA, UNOHTAISIVATKO HE MINUN HUONOT KESKUSTELULAHJAT JA RAAHAISIVAT SÄNKYYN?

ja te jotka sanotte ei koolla ole väliä niin sen verran tiedän oikeasta elämästä että tuo on ihan höpö puhetta. Mutta miten voisi hypätä keskusteluvaiheen ohi koska en osaa keskustella. (syyt mainittu ylempänä).

Tuo koko on tilastojen mukaan siellä että ehkä parikyt tuhannesta omaa, ainakin paksuuden puolesta. Käyn myös kuntosalia ja voin kertoa että vaikka lepotila ei monesti korreloi erektiotilan kanssa niin miehenä tiedän että jos mies tulee saunasta niin sillon näkee aika paljon oikeampaa kokoa ja aika paljon mikropeniksiä/prinssinakkeja on liikenteessä kun joskus vahingossa olen kuntosalin saunasta tulevia vilkassut. Kumminkin kuulen kun nämä kertoo että oli joku nainen jne edellisenä yönä.

Eli mitä helkkaria?

En voi kuin todeta että ei tainut nainen ollenkaan olla seksin takia tuon miehen kanssa, tai sitten olen vaan helkkarin pölvästi ja en juttelutaitojeni takia löydä ketään jonka kanssa pitää hauskaa.

Kuten näätte viestistä, viestikään ei ole mikään 2 rivin sepustus. Eli tämmöstä se juttelu on mulla sitten naisten kanssa (aihe ku aihe), ja sitten he tylsistyy jne. Vaikka he haluaisivat vain sitä paksua sukupuolielintä komealta mieheltä niin näin siinä käy.

Eli mikä olisi ratkasu? Voisinko riisuutua baarissa naisen edessä tai pyytää häntä vessaan ja otan vaatteet pois (seuraan vaikka naisen wessaan tai vien hänet miehen) ja kysyn että kelpaako tms? Olisiko tämä sivistynyt tapa, jos siis saa luvan?

Vai pitääkö pitää semmosia vaatteita että aivan helkkarin varmasti näkee mikä roikkuu lahkeessa? Pelkään osittain tommosten vaatteitten pitoa koska tämä maa on melko yliuskonnollinen. Monesti on esim sanottu että miksi kuljet julkisella alueella erektion kanssa kun se on vain lepotila. Olenkin vuosia nyt pitänyt useampaa kokoa isompia housuja jotka piilottaa kaiken mahdollisen.

Ja kyllä kysyn tosissaan tätä viestiä ja miettikää missä tuskassa elän. En ole mikään internet spede joka aamuyöllä tuhlaa nukkumisaikaansa tämmöseen). Tätä menoa kohtaan ehkä joskus kerran viidessä vuodessa naisen ja se on sitten se joku elämäni nainen jota ei haittaa että osotan tunteita. Kirjotan sen verran että aikoinaan ei asiat olleet vaikeita kun oli keskiverto kokonen ja keskivertoälykäs mutta kun henkiset ja fyysiset kasvut on tapahtuneet niin (no henkinen ei lakkaa koskaan), niin pelimiestaktiikat koen vaan liian hyväksikäyttäväksi naisia kohtaan ja voin kertoa että 99% miehistä käyttää niitä, enemmän tai vähemmä. Manipulaatitoa ja muuta siis. ne myös saa ne naiset. No ainakin omatuntoni on puhdas. Tosin penis yksinäinen.

Tiedän näitä perus iskujuttuja ja muita mutta kaiken takana on se että miehen pitää olla ns cool ja valehdella ja peitellä omat tunteet piiloon jotta nainen kiinnostuu eikä omatuntoni oikeen salli tuota. Syy on se että tuo tuntuu syövän sieluani ja koska olen myös nähnyt jonkun verran rikollisia elämän aikana aina tappajista muihin saakka ja kukaan niistä ei koskaan näytellyt kovaa, ainakin mitä kovempi rikos oli, niin mun on vaikea näytellä kovaa koska ne jotka näyttää kovilta ja muuta on monesti nynnyjä.

Semmonen joka oli puukottanut mutta ei tappanut auko aika paljon päätä (empiirinen tutkimus) mutta toinen joka istu 12v ja toinen joka 14v niin oli hiiren hiljaa aina jos tuli vastaan tai puhu asiallisesti eikä ollut vaikea kattoa ketkä näistä on kylmimpiä ja pahempaan kykeneviä/tekoja tehneet.

Eli jos pitäisi näytellä coolia ja kovaa naiselle, en edes voisi olla tämmönen pelle joka on olevinaan kovakin jätkä koska tiedän että nuo on niitä pelkkiä pellejä kun oikeasti kovat jätkät istuu nurkassa hiljaa. Tarpeen tullen ne tosin nousee sieltä ja sitten kaikki hiljenee. Useimmat baarissa käyvät teinit tosin eivät koskaan ole paljoa "elämässä paljon nähneitä" nähneet nähneet joten ei ne tiedä mikä on kovaa käyttäytymistä ja mikä leikkikovaa. Leveileekö 30 ihmistä tappanut sotaveteraani että on kova jätkä? No ei. Entä joku kung-fu teini joka löi jotain takaapäin kadulla? No kyllä. Ne omaksuu nää leikkikovis käyttäytymiset jostain räp videosta.

Mutta naisiin tuntuu vetoavan se kukkakeppi joka on olevinaan joku kung fu taistelija. Sen sijaan se vähän hiljasempi joka häntä tarpeen tullen voisi jopa puolustaa ja jolla on iso penis kanssa bonuksena niin hän jää sinne nurkkaan.Vai olenko vaan idiootti.

Tää näyttää vähän säälittävältä tekstiltä kun nyt luen tätä omaa sepitystäni joten kyselen naisilta että onko se iso rikos jos nyt alan vähän enemmän ottaa teitä ohjaksiin kun tulette vastaan, ihan vain siksi ettette juokse samantien sen säälittävän kukkakepin kainaloon joka näyttelee kovista mutta joka melkeen pissaa housuun kun narkkari tai muu tulee vastaan ja pummaa vaan esim puhelinta? Eli periaatteessa suojelen teitä olemalla vähän ronski ja näyttelemällä coolia ja saan teidät siten kainalooni, tuo ei sovi luonteeseeni oikeen mutta olen valmis näyttelemään tuota jos se on lopulta tilanteen parhaudeksi tehty. Kovempihan minä siis olen kuin se kukkakeppi mutta ette te sitä tajua kun räp videot väärentäneet todellisuuden tajun.

(nähty on kerran toi narkkarihomma. narkkari kysy kännykkää ratikassa ja ite sanoin ei ole ja se riitti (ei tarvinnut alkaa näyttää kaapin paikkaa..) mutta kun se siirty sitten tän miehen luo jolla oli nainen kainalossa niin mies oli ihan hiljaa paniikissa ja anto sen siinä seistä. Kaikki jäätii seuraavalla pysäkillä. Viimesin vilkasu parinsadan metrin päässä heistä kun olin jo menossa kadun kulmasta toiseen niin siellähän se narkkari seisoo vieläkiin tän miehen ja naisen edessä. Ihme mies, ei pääse eroon siitä. Ite vetäisin turpaan heti jos olisi nainen kainalossa ja joku ei älyäisi lähteä noin 2 sekunnissa kun alotin sanomaan ei "voinko saada londii puhelinta" kysymykseen. "et, smäks"

No joo, anteeksi avautuminen, jos edes johonkin kohtaan joku osaisi neuvoa niin kiitos.

Jos et jaksa mihinkään muuhun kommentoida niin kommentoi edes tähän, lainaus ylempää:

"ELI JOS SIIS NAISET TIETÄISI MITÄ MINULLA ON HOUSUISSA, UNOHTAISIVATKO HE MINUN HUONOT KESKUSTELULAHJAT JA RAAHAISIVAT SÄNKYYN?"

Ennenkuin päätän viestin niin luin äsken jotain aivan kauheata. Peniksen kokoa mittaavalla sivustolla (en mainitse ettei tätä viestiä tulkita mainokseksi) oli peniksen tilavuudesta testi niin keskivertopenis joka on 15.5cm pitkä ja melko ohut niin se on 46% pienempi tilavuudelta. Eli vaikka omassa peniksessäni pituutta on vain 4cm enemmän ja ympärysmittaa aika paljon enemmän, niin tilavuutena oma penikseni vastaa noin kahta peruspertin penistä.

ja täällä panttaan itteäni

Nyt kyllä olen aivan saamarin masentunut. Housuissa kahden peniksen veran tavaraa mutta ei näy naisia. Ei nyt on jotain vialla. Alan kävellä alasti kadulla tai jotain.......

t: epätoivoinen nuori-mies, kertokaa neuvoja pliis.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 03:41"]

ELI JOS SIIS NAISET TIETÄISI MITÄ MINULLA ON HOUSUISSA, UNOHTAISIVATKO HE MINUN HUONOT KESKUSTELULAHJAT JA RAAHAISIVAT SÄNKYYN?

[/quote]

Yleisesti eivät. Joillekin harvoille naisille iso koko on kiihottavaa, mutta yleisesti miehen tekee kiihottavaksi korvien väli ja pienessä määrin ulkonäkö (jonka puutteet on helppo paikata supliikilla ja/tai statuksella). Sinun pitäisi päästä sen verran alkuun, että saisit mainetta ja munasi voisi myydä sinut. Tietyntyyppisten naisten piirissä tiedot leviävät tehokkaasti. Mutta useimmiten nuo naiset haluavat myös niitä pelimiespelejä eivätkä välttämättä halua eivätkä tarjoa sitä mitä sinä haluat. Joten ei kun sosiaalisia taitoja oppimaan. Pieni peli kuuluu lajimme soidinrituaaleihin ja ilman sitä joudut tyytymään johonkin arkaan tylsimykseen.

Vierailija
2/16 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 08:06"]

Sinun pitäisi päästä sen verran alkuun, että saisit mainetta ja munasi voisi myydä sinut. [/quote]

Näin se menee, miehen arvo muiden silmissä on naiselle tärkeä. Naisen arvo muiden silmissä ei ole miehille kovinkaan tärkeää. Tästä miehet usein tulkitsevat, että naiset ovat epävarmoja itsestään kun eivät uskalla olla omaa mieltä. Onko asia näin vai ei, en nyt osaa sanoa.

Mutta takaisin asiaan: jotta pääsee sen verran alkuun ja saa pientä mainetta, täytyy sitten vaan "pakottaa" itsensä yhden yön juttuun niiden naisten kanssa, jotka eivät ehkä kympillä sytytä. Ajattele asiaa näin: jos nainen on sinusta sen verran kiinnostunut, että lähtee kanssasi jatkoille, kyllä hän varmaankin pitää tapahtuneesta ja teet hänelle tällä tavalla pienen palveluksen. Eikä se paneminen nyt niin sikakamalaa ole vaikkei täysillä tykkäisikään. Vähän kuin pizzaa: silloinkin kun se on huono, se on ookoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vain rohkeasti juttelemaan naisille, ei ne heti pure. Voit vaikka aloittaa kysymällä, et käyt sä usein täällä. Sit voit kehua naisen ulkonäköä. Se tepsii aina.

Jos olet esim. ravintolassa, jossa on mahdollisuus tanssia, niin hae nainen tanssimaan, vaikka et osaisikaan. Ota nainen niin lähelle itseäsi kuin mahdollista ja sytytä hänet siinä seksuaalisesti lykkäämällä etureittä tanssiessa naisen jalkoväliin. Tässä ei tarvii kauheesti puhua. Pitää vain antaa kehonkielen kertoa. Jäykkä stondis kertoo naiselle paljon. Pitää muistaa hellä, sensuelli, intiimi ote.

Vierailija
4/16 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästikin pohdit paljon asioita, joten et todellakaan vaikuta miltään tyhjäpäältä. Ei meidän naisten liehittely mitään rakettitiedettä ole. Oot vaan ihan oma ittes, kyllä meitä joitakin naisiakin, mukaan lukien itseäni, kiinnostaa enemmän sellaiset miehet, jotka puhuu vaan asiaa. Itse en kestä yhtään hölösuita tai imeliä liehittelijöitä, jotka koittaa vääntää jotain vitsiä ja sen huomaa, kun mies yrittää olla jotain muuta kuin on. Omalla kohdallani esim. toimii se, että silmistä näkee, että mies haluaa mua, kehaisee ulkonäköä tai olemusta rehellisin sanoin eli sanoo miksi kiinnostui ja mikä piirre mussa sai miehen tulemaan juttelemaan, ja tarjoaa vaikka juoman baarissa.

Vierailija
5/16 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koolla on väliä joo, mutta pelkkä koko ei riitä. Monesti olen dumpannut ihan yli 20-senttisenkin omaavia, he sitten ihmetelleet että "miten voit dumpata mut vaikka mulla on näin iso kulli". Se suuri elin on vain bonus, ei itsetarkoitus...

19-senttinen ei muuten ole edes mitenkään hirveän iso...sori vaan. 

Vierailija
6/16 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kukaan jaksa suhteeseen ryhtyä pelkkien sukuelimien kanssa saatika seurustella..

sosiaalisuus on se juttu monesti. ja kaikki ei tarvikkaan miellyttää

Vierailija
7/16 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä asiassa on sellainen paradoksi että mitä vähemmän yrittää, sen paremmin onnistuu. Eli keskity muuhun kuin omiin tunteisiisi jos vaan voit. Yritä päästä elämässäsi eteenpäin (koulutus / työ), koska sitä kautta yleensä luonnostaan itseluottamus kasvaa. Jos taas keskityt liikaa vain naisista murehtimiseen, se näkyy ulospäin kehonkielessässi, valitettavasti.

Katso myös:

Vierailija
8/16 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiseltään tulee tuosta aloitusvuodatuksesta mieleen, että olet niin keskittynyt siihen kohtuullisen kokoiseen mulkkuusi (mikään törkeän suurihan se ei ole, kannaltasi valitettavasti), että se junnaa sun päässäsi koko ajan, kun pitäisi yrittää voida ajatella jotain muutakin, että saisi naisten kanssa myös juttua aikaiseksi. Toki, jos haluat vaan sänkyseuraa mahdollisimman paljon, niin kyllä tuollakin mulkulla luulisi irtoavan vaikka olisit mykkä. Voit sä tosiaan tietysti kokeilla sitäkin, että riisut itsesi alastomaksi baareissa ja teet naisille helikoptereita, mutta olen aika saletti,  että sillä saat vaan ennen pitkää turpaasi ja porttikieltoja baareihin.

Fakta kuitenkin on, että hyvillä puhelahjoilla varustettu mies saa naisen mukaansa riippumatta yhtään siitä, minkä kokoinen kalu miehellä on. Oikein pienikullisen supliikkimiehen kanssa sama nainen ei ehkä toista kertaa lähde, mutta se onkin sitten jo toinen asia.

Ja tuosta koolla ei ole väliä -asiasta voin ihan omakohtaisesti sanoa, että sillä ei ole todellakaan väliä kaikkien naisten kanssa. Itselläni ei silmämääräisesti arvioiden ole lähellekään tuota, varmaankin tarkkaan mitattua 19 senttiäsi, mutta silti on naisia saatu ja vaimokin on tyytyväisenä pysynyt vierellä jo 20 vuotta. Eikä kukaan nainen ole ainakaan nauraen karkuunkaan lähtenyt, ei ennen eikä jälkeen seksin.

Viestissä 8 oli hyvin kiteytetty, että mitä vähemmän yrittää sitä paremmin flaksi käy eli lakkaa ajattelemasta sitä mulkkuasi ja panemista liikaa, kyllä se flaksi ennen pitkää käy, eikä seksin puutteeseenkaan kuole.

- herra 47 -

Vierailija
9/16 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas neuvoisi n ammattiauttajalle. Ajatuksesi pyörii pakkomielteisesti omasta mielestäsi jättikullisi ympärillä (hieman normia suurempi = ehkä yhdellä sadasta vastaava) etkä ymmärrä lainkaan että se on kiva lisä mutta ei ne pari senttiä korvaa 95% muista ominaisuuksista.  

Jos aattelet vain kulliasi. Niin teetä teepaita jossa 1:1 mulkkusi kuva ja mitat ja katso millaisia naisia panet sitten n parisenkymmentä kpl. Ehkä sitten realiteetit aukeaa sullekin.

Terv. Ihan tavallinen heppu 20/5

Vierailija
10/16 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt vuosien varrella huomioita miesten seksikäyttäytymisestä. Pienimunaiset ovat lähes poikkeuksesetta lipeväkielisiä. Puhetta tulee ihan hirveesti eikä housuja taho ehtiä vetään jalasta. Isokulliset ovat taas yleensä tuppisuita ja vetävät housunsa alas ennen kuin ehit heppiä sanoa ja panevat kullinsa läpeen hyvin vähällä esileikillä.

Sitten on vielä rumat miehet. Ne ovat kehittäneet supliikin ja panotaidot yleensä huippuunsa. Se on pakko, jos meinaavat saada pildeä. Komeat adonikset puolestaan ovat yleesnä itsekeskeisiä paskoja, jotka kuvittelevat aivan liikaa itsestään.

Tällaisia tapuaksia tulee paljonkin mieleen. Yteenvetona vois sanoa, että ne rumat, jotka saavat naisia, ovat parhaita naimaan. Isokulliset luottavat kullinsa tehoon ja pienikulliset yrittävät lipevällä olemuksellaan johdattaa naisen ajatukset pienestä kullista muualle.

Vierailija
11/16 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä alkuperänen kirjottaja. Kiitos vaan kaikille neuvoista. Myös tuosta youtube linkistä, noi on erittäin hyviä katsottavia.

Olen jäljittänyt ongelmaa nyt aika pitkälle ja ongelma ei ole oikeastaan tiedon puute, ongelma on tiedon puute miten käyttää tietoa. Tietoa onjo oikeestaan. Neuvoja on jo oikeestaan. Ongelma on miten noita käyttää. Eli onko tässä joku motivaation puute tai muu menossa? Masturbointia on ny vähennetty, testinä vain yks kaks kertaa viikossa, ennen se oli jotain 2-3 orgasmia päivässä, eli 1-2 tuntia päivässä. Joo, luit oikein. Täällä on yksi helkkarin pervo jätkä (taas vaihteeks  "pervo", miehethän EI ole koskaan pervoja JOO...lol)....kuulemma liika masturbointi todella vähentää motivaatiota.

Vuosia sitten iltalehdessä oli juttu että liika seksi voi myös heikentää muistia. Olen alkanut miettiä että vaikka enimmäkseen tässä on yksin harrasteltu "seksiä", niin iso penis vie oikeesti verta jotenkin pois päästä jne. Vaikka se ns lepotilassa ei ole sillä lailla megaiso niin jotain on ns vialla ja hapenpuutetta on päässä.

Kun 3 päivää olin nyt ilman ns orgasmia niin lähdin ekaa kertaa 4 kuukauteen yökerhoon kaverini kanssa. Motivaatio riitti tohon. Siihen se jäikin. Mistään paniikkihäiriöistä en kärsi ja muutamalle naiselle juttelinkin mutta en jaksanut alkaa jauhaa roskaa ties mistä. Olin varmaan yksi rauhallisimpia ukkoja koko klubissa ja tanssin siellä vähän peppu naisenpeppua vastenkin mutta en yksinkertasesti sanaakaan oikeen jaksa sanoa. Ei siellä edes kuule mitään.

Mutta naiset, tilastojen mukaan kun enemmistö miehistä on "keskimittasia", niin enemmistö teitä lähestyvistä miehistä on myös "keskimittasia", he ei siis "keskimitalla" teitä hurmaa. He hurmaa teidät valehtelemalla roskaa ja olemalla kuin joku politikko tms.

Niin ettekö voi nyt helkkari paljasta jonkun naiskoodin/salasen kädenpuristuksen että jos on VIP kortti (very iso penis) niin miten voin jättää ne helkkarin juttelut väliin ja vaan tunkea melaa mekkoonne, tietenkin suostumuksellanne.

Kiitos. Ja sitähän te haluatte joten älkää kiistelkö. Jokasessa nettifoorumissa on pitkät ketjut "pienin näkemäsi penis", "MISSÄ NE ISOT PENIKSET ON","miten tunnistaa iso PENIS?".

NO TÄSSÄ NE ON OTTAKAA.

Juttelin jopa yhdelle naiselle peniksen koosta. Hän sano että pitäisi joskus pitää mittanauhaa mukana baarissa ettei tarvitse pettyä. Yritin vihjata että joo tällä olis ranteenpaksunen mutta olin liian spede ja hienovaranen enkä osannut sanoa tarkemmin kun hän oli "mikä on muka ranteenpaksunen, ei semmosii ole", VOI LUOJA TEIDÄN KANSSA argh. Olisi pitänyt tanssia toisinpäin, ei peppu peppua vasten huoh.

No joo, otan täyden vastuun tuosta mokasta, minähän se mokasin. Lopulta näin jonkun 60kg humalaisen luuserin antamassa kielareita kyseiselle naiselle joten, eeh. =D, Ja kyllä, jos mies on 60kg 30-40 vuotiaana niin luuseri se on, miten se edes voi puolustaa naista kadulla hyökkäävää spedeä vastaan, nainen todennäkösesti on kovempi tekijä tossa vaiheessa. Ja tuo nainen oli muuten ok mielestäni ja olisin vieny ilomielin mukaan. Onneksi käsi tai kädet pelasti mut kun tulin kotiin.

Katkera tilitys päättyy tähän...ja kyllä kyllä. "mikset sä idiootti mee seuraavana päivänä uudestaan samaan klubiin ja yritä enemmän" on varmaan teidän eka neuvo, mutta pakko avautua tää on kauheeta.

Vierailija
12/16 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä alkuperänen. Varmaan olen käännyttänyt monta miestä pois näillä teksteillä mutta mielestäni te olette ihan p-skapäitä, siis ne jotka ei antaneet neuvoa ja koette tekstini loukkaaviksi. Olette puheripuloinnillanne tehneet sen että minun pitäisi alentua kanssa jauhamaan peetä naisille ja valehtelemaan taivaat ja maat jne. Ennen vanhaan riitti kun metsässä tuli alaston alkuasukas jolla iso kanki niin naaras lähti mukaan. Nyt on kaikenmaailman jutteluita käytävä eka ja YK neuvotteuja. Ei p--rkele.

Pienimunaset vie kaikki naiset saa--na.

Vierailija
13/16 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööööö

Oletko tajunnut, että suurin osa naisista ei harrasta pelkkää seksiä? Naisten on vaikea hakea vain yhden illan panoa tai pelkkää seksiä koska mukaan tulee helposti tunteet. Vaikka mielestäni peniksesi kuulostaa houkuttelevalta en menisi kanssasi sänkyyn heti jos en tunne sinua. Siihen tarvitset puhetaitoja. Nainen pitää saada luottamaan että et häviä mihinkään ja pysyt hänen luonaan. Nainen etsii kumppania ei panoa. Yhden illan jutut satuttaa... baariin lähdetään yleensä hakemaan juttuseuraa ja juttelemaan.

Sun pitää siirtyä hakemaan seuraa jostain muualta. Esim. netistä! Mitä seuraa etsit? Pelkkään panoseuraa? sitä löytyy varmasti netistä!

Vierailija
14/16 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
15/16 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 10:51"]

Koolla on väliä joo, mutta pelkkä koko ei riitä. Monesti olen dumpannut ihan yli 20-senttisenkin omaavia, he sitten ihmetelleet että "miten voit dumpata mut vaikka mulla on näin iso kulli". Se suuri elin on vain bonus, ei itsetarkoitus...

19-senttinen ei muuten ole edes mitenkään hirveän iso...sori vaan. 

[/quote]

Iso penis ei tosiaankaan aina ole hyvä juttu. Omalla miehelläni on hiton iso ego ison kyrpänsä takia. mieluummin ottaisin jonkun jolla on ok paksu 14cm kun tosi paksu iso kulli josta ollaan niin sairaan ylpeitä. juuri tähän tyyliin "tuskin ikinä haluaisit jättää mua, kun mulla on näin iso penis".

Kyse korkeasti kouluttautuneesta fiksusta ihmisestä noin muuten. Mutta ison peniksen aiheuttama iso ego on pidemmän päälle sairaan ärsyttävä. Hänhän on seksikkäin ja paras ja aina oikeassa. Hänen peniksensä on suurin mitä olen ikinä saanut ja suurin mitä tulen ikinä saamaan. Hänen johtopäätös: olen siis ylivoimainen. 

Vierailija
16/16 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele isosta peniksestäsi. Siitä varmaan löydät helpsti jutun aihetta naisten kanssa. Juttele asiallisesti, niin saat varmasti myös lopulta pildee sillä naisia alkaa kiinnostamaan, että kuinka iso se mulkku oikeesti on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän