Sinkkuna elämisen vaikeus: surkeaa seksiä uuden miehen kanssa
Olen 26-vuotias nainen, ja viime vuosina tapailemista muutamista miehistä melkein kaikki ovat olleet ihan oikeasti huonoja sängyssä. Alkuvaikeuksia saattaa aina olla, mutta näissä tapauksissa ei ole kyse siitäkään. Todella masentavaa, koska sinkkuna ja miesystävää etsiskellessä hyvää seksiäkin tekisi mieli silloin tällöin.
Lauantaina tuli vastaan sellainen pohjanoteeraus, että en enää kestä. Olen tapaillut miestä jo pari viikkoa ja toiveet ovat alkaneet kohota, mutta voi kauhistus sentään kun sänkyyn päästiin! Mies ei osannut suudella; tunki kieltä voimalla kurkkuun ja oikeastaan nuoli kasvojani (HYI!), oli liian innokas ja kovakourainen, ei osannut lukea minua yhtään (piti ääneen kertoa että esim. hiusten vetäminen sattui oikeasti), ja lisäksi hikoili niin voimakkaasti että minäkin olin aivan litimärkä lopuksi. Miehen ollessa päällä jouduin pitämään silmiä kiinni jotta hikipisarat eivät putoilisi silmiin. Mies tietenkin luuli että homma meni loistavasti, vaikka kehonkieleni oli taatusti näkyvästi torjuva ja jouduin sanomaankin muutamaan otteeseen että jokin asia sattuu tai tuntuu ikävältä.
Tähän ongelmaan olen törmännyt ennenkin: miten miehelle voisi rohkaistua sanomaan, että ei halua jatkaa? Siis kesken seksin. Oloni oli niin epämukava, että olisin vain halunnut lopettaa, mutta mies oli niin innoissaan ja on muutenkin niin ihastunut minuun etten halunnut loukata kertomalla että minusta ei tunnu hyvältä. Minäkin pidän miehestä ihmisenä, mutta olen aika varma etten halua jatkaa tätä juttua. Mies oli niin ulalla omien taitojensa ja minun huomioon ottamisen suhteen, että en kestä kokeilla uudelleen. Onneksi ei jäänyt yöksi, lakanat menivät nimittäin samantien vaihtoon.
Toivottavasti ette ajattele, että vaadin vain liian hienoa suoritusta heti ensimmäisellä kerralla. En vaadi, mutta jos kokemus on toiselle osapuolelle suorastaan kuvottava, niin ei siinä voi ihan sielunkumppaneista olla kyse.
Ei tämä sinkun elämä siis aina ole mukavaa. Nyt pitää miettiä miten tämän tapailun pistää poikki, minun ei nimittäin tarvitse nähdä enempää...
Kommentit (96)
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 11:48"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 11:44"]
Ei kannata mennä sänkyyn ennen kuin tuntee toisen vähän paremmin. Seksi ihan vieraan ihmisen kanssa on aina hankalaa ja vaikeaa, kas että ette sinkut ole sitä hoksanneet itsekin. Ensin pitää seurustella ja pelkästään pussailla pitkään, että tuntee toisen niin hyvin, että tietää voiko tyypin kanssa sänkyyn menemistä edes harkita. Ja jokainen mies pitää yleensä kouluttaa omille tavoilleen.
[/quote]
Joo, jos on ikää 17 vuotta. Aikuisten elämässä seksi aina ennen suhdetta ja sen tulee toimia suunnilleen aika hyvin alusta asti. Kemiaa on tai sitten ei ole. Ja ei niitä hyviä ole tarvinnut kouluttaa, siinäpä se ero.
[/quote]
Samaa mieltä, 29. Tuntuisi hyvin epäluontevalta pidättäytyä seksistä, kun kerran se on niin tärkeä ja luonnollinen osa aikuisen elämää.
Ap
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 11:56"]
Ei kannata mennä sänkyyn ennen kuin tuntee toisen vähän paremmin. Seksi ihan vieraan ihmisen kanssa on aina hankalaa ja vaikeaa, kas että ette sinkut ole sitä hoksanneet itsekin. Ensin pitää seurustella ja pelkästään pussailla pitkään, että tuntee toisen niin hyvin, että tietää voiko tyypin kanssa sänkyyn menemistä edes harkita. Ja jokainen mies pitää yleensä kouluttaa omille tavoilleen.
[/quote]
Joo, jos on ikää 17 vuotta. Aikuisten elämässä seksi aina ennen suhdetta ja sen tulee toimia suunnilleen aika hyvin alusta asti. Kemiaa on tai sitten ei ole. Ja ei niitä hyviä ole tarvinnut kouluttaa, siinäpä se ero.
[/quote]
Samaa mieltä, 29. Tuntuisi hyvin epäluontevalta pidättäytyä seksistä, kun kerran se on niin tärkeä ja luonnollinen osa aikuisen elämää.
Ap
[/quote]No sitä saa sitten mitä tilaa. Seksi on luonnollinen ja tärkeä osa hyvää parisuhdetta, ei sitä mun mielestä sentään joka jannun kanssa harrasteta. Tai en minä ainakaan. Mut jos on niin kauhee vaiva tutustua mieheen ensin niin älkää sitten ihmetelkö kun kerran otatte sian säkissä.
Ehkä niillä on vähän kohtuuttomat paineet kun olet tuollainen? Ei mies ole mikään dildo.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 11:59"]
[/quote]
[/quote]
Ap
[/quote]No sitä saa sitten mitä tilaa. Seksi on luonnollinen ja tärkeä osa hyvää parisuhdetta, ei sitä mun mielestä sentään joka jannun kanssa harrasteta. Tai en minä ainakaan. Mut jos on niin kauhee vaiva tutustua mieheen ensin niin älkää sitten ihmetelkö kun kerran otatte sian säkissä.
[/quote]
Noh, ei nyt sentään joka jannun. Itse olen harrastanut seksiä vain sellaisten miesten kanssa joita olen oikeasti tapaillut, vakavalla mielellä. Yhden illan juttuja en harrasta ollenkaan.
Ap
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:02"]
Ehkä niillä on vähän kohtuuttomat paineet kun olet tuollainen? Ei mies ole mikään dildo.
[/quote]
En nainenkaan ole mikään pumpattava barbara jonka nautinnosta ei tarvitse välittää.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:06"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:02"]
[/quote]
En nainenkaan ole mikään pumpattava barbara jonka nautinnosta ei tarvitse välittää.
[/quote]
Ei kai kukaan tuollaista ole väittänytkään? Itse en ainakaan rankkaa toisen intiimisuoritusta tärkeimmäksi, juuri siksi se ei toimi kun molemmilla on niin kovat paineet miellyttää toista.
On se kuukaudenkin tapailu jo minusta pitkä aika ilman seksiä, sillä sen kautta vasta tutustuukin mieheen oikeasti kunnolla. Jos odottaa kuukausia ja sitten sängyssä ei toimikaan on vain tuhlannut aikaansa.
Ei se aina mene niin että mies on hyvä tai huono sängyssä. Itse olin nuorena aivan tumpelo enkä osannut suudella tai mitään muutakaan. Pitkässä seurustelussa opin perusasiat, mutta vasta sinkkuaikoina olen oppinut kuinka erilaisia naiset ovat ja osaa toimia yleensä tilanteen vaativalla tavalla. Olen erinomainen lukemaan ihmisiä mutta sekään ei pelastanut kun tekninen osaamiseni oli lähellä nollaa. Nyt kun tekniikka on hyvin hallussa niin itsevarmuus on lisääntynyt ja se parantaa suoritusta entisestään. Olen onnellinen ettei eksäni hylännyt minua heti kättellyssä huonojen taitojeni takia. Olisin varmaan vieläkin se sama tumpelo.
No niin ap, sait paljon ohjeita - miten meinasit lähteä jatkamaan matkaa? :) Sinuna harrastaisin ennen sänkyyn menoa vähän enemmän teinimäistä vaatteet päällä touhuamista, suutelua, hyväilyä jne. Juuri sellaista leikillistä kiehnäämistä kuin teinit vaaka-asennossa harjoittavat. Siitä näkee jo aika paljon minkälainen toinen on lakanoiden välissä ja siinä kainalossa voi jutustella leppoisasti ja leikkisästi asioista. Huumoria peliin, ottakaa erilaisia rooleja, tanssikaa, ihan mitä vain kunhan tiedät, ettet ota ihan sikaa sänkyysi.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:09"]
On se kuukaudenkin tapailu jo minusta pitkä aika ilman seksiä, sillä sen kautta vasta tutustuukin mieheen oikeasti kunnolla. Jos odottaa kuukausia ja sitten sängyssä ei toimikaan on vain tuhlannut aikaansa.
[/quote] Eikö parisuhteessa sinusta ole mitään muuta antia kuin seksi? Jos mies on hyvä tyyppi ja tykkäät sen seurasta niin eihän se mitään hukkaan heitettyä aikaa ole vaikkei heti sänkyyn mentäisikään. Mä en edes viitsisi tapailla sellaista miestä, joka ei lainkaan tunnu kiinnostavalle. Kyllä ihmissuhteessa luonne on ratkaisevampi tekijä jos pitkää parisuhdetta ja perhettä haluaa alkaa rakentaa. Mutta ihan miten vaan. Mulla on onnellinen aviosuhde jo reilun 20 vuoden ajalta.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:29"]
[/quote] Eikö parisuhteessa sinusta ole mitään muuta antia kuin seksi? Jos mies on hyvä tyyppi ja tykkäät sen seurasta niin eihän se mitään hukkaan heitettyä aikaa ole vaikkei heti sänkyyn mentäisikään. Mä en edes viitsisi tapailla sellaista miestä, joka ei lainkaan tunnu kiinnostavalle. Kyllä ihmissuhteessa luonne on ratkaisevampi tekijä jos pitkää parisuhdetta ja perhettä haluaa alkaa rakentaa. Mutta ihan miten vaan. Mulla on onnellinen aviosuhde jo reilun 20 vuoden ajalta.
[/quote]
Tätä minäkin hieman mietin. Olen seurustellut hyvin estyneiden mutta muuten täysin mieleeni olleiden naisten kanssa. Osalla on jopa ollut pienet rinnat, iso hanuri ja ylipainoa, mutta olen pitänyt heistä. Siksi tuntuu jotekin kylmältä tämä keskustelu. Miettii että jos on itse saanut joskus rukkaset siksi, että esim. suutelee väärällä tavalla tms. Seksin ammattilaiset ja heidän palvelunsa on sitten erikseen.
Mies
Eikö parisuhteessa sinusta ole mitään muuta antia kuin seksi? Jos mies on hyvä tyyppi ja tykkäät sen seurasta niin eihän se mitään hukkaan heitettyä aikaa ole vaikkei heti sänkyyn mentäisikään. Mä en edes viitsisi tapailla sellaista miestä, joka ei lainkaan tunnu kiinnostavalle. Kyllä ihmissuhteessa luonne on ratkaisevampi tekijä jos pitkää parisuhdetta ja perhettä haluaa alkaa rakentaa. Mutta ihan miten vaan. Mulla on onnellinen aviosuhde jo reilun 20 vuoden ajalta.
[/quote]
Ei kannata ylitulkita lausettani. Parisuhteeseen tarvitaan molemmat, kiinnostava tyyppi ja seksiasioiden tulee sujua. Tästä syystä aika menee hukkaan, jos se huipputyyppi osoittautuu totaalisen surkeaksi.
Tähän toki vaikuttaa myös se, etten ole tavannut sellaista miestä jolla olisi ollut niin hyvä luonne, että se olisi kompensoinut puuttuvia sänkytaitoja :)
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 09:48"]
Olen 26-vuotias nainen, ja viime vuosina tapailemista muutamista miehistä melkein kaikki ovat olleet ihan oikeasti huonoja sängyssä. Alkuvaikeuksia saattaa aina olla, mutta näissä tapauksissa ei ole kyse siitäkään. Todella masentavaa, koska sinkkuna ja miesystävää etsiskellessä hyvää seksiäkin tekisi mieli silloin tällöin.
Seksihän on juuri niin surkeaa kuin sen antaa olla. Itse en alkaisi seksihommiin, ellen todella tuntisi paloa mieheen. Siistimpi vaihtoehto on siinä tapauksessa otta dildo laatikosta.
Lauantaina tuli vastaan sellainen pohjanoteeraus, että en enää kestä. Olen tapaillut miestä jo pari viikkoa ja toiveet ovat alkaneet kohota, mutta voi kauhistus sentään kun sänkyyn päästiin! Mies ei osannut suudella; tunki kieltä voimalla kurkkuun ja oikeastaan nuoli kasvojani (HYI!), oli liian innokas ja kovakourainen, ei osannut lukea minua yhtään (piti ääneen kertoa että esim. hiusten vetäminen sattui oikeasti), ja lisäksi hikoili niin voimakkaasti että minäkin olin aivan litimärkä lopuksi. Miehen ollessa päällä jouduin pitämään silmiä kiinni jotta hikipisarat eivät putoilisi silmiin. Mies tietenkin luuli että homma meni loistavasti, vaikka kehonkieleni oli taatusti näkyvästi torjuva ja jouduin sanomaankin muutamaan otteeseen että jokin asia sattuu tai tuntuu ikävältä.
Tähän ongelmaan olen törmännyt ennenkin: miten miehelle voisi rohkaistua sanomaan, että ei halua jatkaa? Siis kesken seksin. Oloni oli niin epämukava, että olisin vain halunnut lopettaa, mutta mies oli niin innoissaan ja on muutenkin niin ihastunut minuun etten halunnut loukata kertomalla että minusta ei tunnu hyvältä. Minäkin pidän miehestä ihmisenä, mutta olen aika varma etten halua jatkaa tätä juttua. Mies oli niin ulalla omien taitojensa ja minun huomioon ottamisen suhteen, että en kestä kokeilla uudelleen. Onneksi ei jäänyt yöksi, lakanat menivät nimittäin samantien vaihtoon.
Toivottavasti ette ajattele, että vaadin vain liian hienoa suoritusta heti ensimmäisellä kerralla. En vaadi, mutta jos kokemus on toiselle osapuolelle suorastaan kuvottava, niin ei siinä voi ihan sielunkumppaneista olla kyse.
Ei tämä sinkun elämä siis aina ole mukavaa. Nyt pitää miettiä miten tämän tapailun pistää poikki, minun ei nimittäin tarvitse nähdä enempää...
[/quote]
Jaa, mulla ensimmäinen seksikerta uuden kumppanin kanssa on ollut lähes poikkeuksetta todella huono. Hirveästi paineita eikä hajuakaan toisen mieltymyksistä. Mutta siitä se sitten on lähtenyt kehittymään. Nykyisen kanssa on parasta seksiä ikinä, mutta ei sitä olisi sillä ekalla kerralla uskonut, niin hirveää räpellystä se oli.
Voin kuvitella että seksi epäsopivan parin kanssa on juuri tuollaista äheltämistä. Ei ihme että parisuhde lopulta kariutuu tai muuten voi huonosti kun ei tajuta kuinka iso asia toimivat kemiat seksissä oikeasti ovat!
Minulle jo vanhemmat opettivat että ota sellainen mies kenen kanssa seksi sujuu ja se "kipinä" ,koska se on todella tärkeää ja kantaa pitkälle. Sitä ei oikeen voi harjoitella. Se tulee luonnostaan jos on tullakseen.
Ja niin löysinkin kumppanin jonka kanssa vetovoima ja kemiat osuivat yks yhteen ja niistä hedelmistä onkin saatu nauttia jo 10 vuotta ja hienosti menee yhä. :)
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:33"]
[/quote]
Tätä minäkin hieman mietin. Olen seurustellut hyvin estyneiden mutta muuten täysin mieleeni olleiden naisten kanssa. Osalla on jopa ollut pienet rinnat, iso hanuri ja ylipainoa, mutta olen pitänyt heistä. Siksi tuntuu jotekin kylmältä tämä keskustelu. Miettii että jos on itse saanut joskus rukkaset siksi, että esim. suutelee väärällä tavalla tms. Seksin ammattilaiset ja heidän palvelunsa on sitten erikseen.
Mies
[/quote]
Asia on selvästi monimutkainen. Minulle kuitenkin se on liian iso turn off, jos ensimmäinen seksikerta ei ole vain pieni pettymys, vaan vastenmielinen kokemus. En yksinkertaisesti halua lähteä siihen enää. On täysin normaalia että toisen tarpeita ja haluja ei heti alkuun tunne, mutta juuri siksi sitä toista ihmistä täytyy yrittää lukea ja ymmärtää. Tässä tapauksessa oloni oli niin epämukava, että on käsittämätöntä ettei mies huomannut sitä. Ja minä jopa pyysin lopettamaan ne asiat, jotka oikeasti fyysisesti tekivät kipeää! Ongelma oli selvästi jossain syvemmällä kuin siinä, että mies ei vain vielä tunne minua tarpeeksi.
Ap
Miksi ne ei saa korjattua tätä palstaa? Ketjut näkyy vaan puoleen väliin asti! Joutuu kommentoida et loput näkyy :O Grrrr!!!!
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:33"]
Mies
[/quote]
"Jopa pienet rinnat". Siis wow, haluutko mitalin tästä suorituksesta, että katselit pienitissistä naista? :D
Mutta joo, mutta tulipa viime vuonna lopetettua juttu kahden miehen kanssa, jotka osoittautu sellaisiksi joiden kanssa ei ollut mitään kipinää suudellessa. Miehet ja naiset saa minusta valita täysin vapaasti ne kriteerit, joiden perusteella valitsee kenen kanssa seksiä harrastaa :)
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 11:59"]
[/quote]
[/quote]
Ap
[/quote]
Eli jos et halua sitoutua parisuhteeseen, sulla ei saa olla hellyyttä, läheisyyttä seksiä? Taidat olla aika vanhanaikainen.. Kun takana on elettyä elämää, kontakti toiseen ihmiseen on arvossaan, mutta tarve mihinkään uusperheviritelmään ei. Kun on eronnut pitkästä suhteesta, ei todellakaan ole valmis mihinkään laimeaan kompromissiin, vaan haluaa ihmisen, joka vastaa omia tarpeita. Siksikin tuo seksi on tärkeää, en liittoni jälkeen katso päivääkään mitään pimeässä peiton alla nysväävää ukkoa, vaikka olis kuinka kiva muuten. Ei kovin arvostavaa suhtautumista miehiin tuo- että pitää kouluttaa :) Eiköhän sussa ole ihan yhtä lailla "koulutettavaa", kahden tasavertaisen ihmisen kauppa kyseessä- niin yhden illan jutussa kuin suhteessakin.
[/quote]