Vaimo maannut yli 300 miehen kanssa :(
En kestä ajatusta, että yli kolmesataa miestä uittanut kulliaan ihanan vaimoni pillussa....
Kommentit (82)
Jos rakastat häntä et koskaan muistuta häntä tuosta.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 03:43"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 03:08"]
No mitäs tuossa nyt on outoa. Ole iloinen että vaimosi rakastaa seksiä :)
[/quote]Punainen lanka tässä ei nyt ole seksikertojen, vaan seksikumppanien määrä. Moni muukin nainen rakastaa seksiä, muttei silti jaa toosaansa jokaiselle vastaantulijalle. Kyllä noin suuri määrä seksikumppaneita viestii jostain muustakin kuin pelkästä rakkaudesta seksiä kohtaan. Ei mikään ilonaihe aviomiehelle todellakaan.
[/quote]
Ei seksin harrastaminen ole mitään toosan jakamista. Nainenkin rakastaa vaihtelua, eikä tuossa määrässä ole mitään outoa. Ihanaa että ap:n vaimo rakastaa seksiä. Eikä todellakaan ole merkki mistään muusta kuin rakkaudesta seksiä kohtaan.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 08:42"]
Taisit ensin olla ihastunut hänen estottomuuteen, haluihin ja taitoihin?
[/quote]
Tää.
Ja sitten miehet itkee avioliittossa, kun se valittu siveä, vain parin kumppanin kanssa ollut ja seksiä kauan odottanut nainen ei muutukaan vuosien saatossa estottmaksi, pari kertaa päivässä haluavaksi seksipedoksi.
Sitä saa mitä tilaa.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 00:56"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 00:50"]Onko ollut maksullinen aikaisemmin? No nyt se on kuin menisi pesismailalla pimeälle kujalle ja hakkaisi seiniä.
[/quote]
Miten seksi 300:n kanssa venyttää pillua? 300 miestä on 300 panoa usean kymmenen vuoden sisällä, parisuhteessa tuo panomäärä tulee täyteen vuoden sisään. Onko kaikki seurustelevat naiset nussittu löysiksi vuodessa?
[/quote]Jos on käytetty kumia aina, niin tuskin tosiaan on mitenkään kulahtanut tavara. Mutta jos on vedelty paljaalla, niin kyllä siellä ilotorvessa on sellainen bagterien kirjo, että se jättää jälkensä.
Jos ajattelee että kyseessä on vaikka reilu nelikymppinen nainen jolla on seksuaalielämää elettynä yli 20 vuotta niin eihän se ole kuin yksi mies kuukaudessa. Ei se nyt niin paljon ole, jos ei ole halunnut parisuhdetta ja harrastaa vain satunnaisia yhden illan suhteita.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 08:19"]
MUISTA , että naiset vielä pyöristävät 50% alaspäin :P ...
unohda tuon miettiminen ja keskity nykyhetkeen :)
[/quote]Naisten luvut pitää kertoa kolmella ja miesten jakaa kolmella, eli vaimolla lienee lähemmäs tuhat petikaveria.
Minulla on ollut vain yksi kumppani eli nykyinen mieheni, ja ihan tarkoituksella "säästin" itseäni silloin sille oikealle, vaikka se turhauttavaa välillä olikin. Olin hyvin seksuaalinen ja pidin ahkerasti omaa kivaa, ja oikeasti odotin hurjasti sitä kun vihdoin rakastuisin ja pääsisin mieheni kanssa sänkyyn. No, sitten kun se tapahtui niin eihän se aluksi mitään ihanaa ollut, mutta harjoittelemalla muuttui taivaalliseksi. Olin neitsyt reippaasti yli kaksikymppiseksi.
Miehet voivat siis saada myös seksiä rakastavia ja himokkaita naisia, joille mies on eka ja vika kumppani. Näin periaatteellinen nainen on harvinainen mutta kyllä meitä on ihan oikeasti. Eri asia on, että kaikki miehet ei todellakaan välitä kumppanien määrästä ja varmaan toivookin, että naisella edes jotain kokemusta olisi. Onhan se neitseellinen äheltäminen aika, noh, äheltämistä. Onneksi omalla kohdallani osui omat sekä miehen periaatteet yks yhteen näiden seksiasioiden suhteen. Jos ei olisi osuneet, ei meistä olisi paria kyllä edes tullutkaan.
Mitä ihmeen väliä nykyaikana!? Mitä väliä!? Hän olisi voinut olla 15 vuotta yhden miehen kanssa joka olisi nussinut häntä joka reikään 10 000 kertaa ja vaimosi voisi vielä kaupan päälle ikävöidä häntä ja haaveilla hänestä kun makaa allasi.
Mieluummin 300 kertakäyttötyyppiä kuin yksi sellainen jota haikailee perään. Olette naurettavia. Seksi on seksiä, ei mitään muuta. Tietty jos te haluatte, että sen panttaaminen on jokin ihmisarvon merkki ja kauppatavara parisuhteen sisällä, niin oma ongelmanne. Saahan elämästään juuri niin vaikeaa kuin haluaa
Mä ainakin olen niin hyvännäköinen, et saan jatkuvasti hätistellä kulli ojossa onneaan koettavia miehiä. Siis ihan oikeesti, jos haluaisin, niin varmaan voisin rakastella joka päivä eri miehen kanssa. Tätä taustaaa vasten naisen 300 seksikumppania ei ole kovinkaan ihmeellinen lukumäärä.
Toisaalta onhan se ihanaa, kun herättää vastakkaisessa sukupuolessa noin kovia intohimoja, mut joskus kyllä tympii varsinkin, jos ehdottelijat ovat vastenmielisiä joko ulkonäöltään tai muilta ominaisuuksisltaan. Ite en ole antanut kuin tarkasti valituille. No, joskus olen kyllä repsahtanut, jos joku ihana komistus on tullut tekemään tuttavuutta. Joitakin meihiä on kertakaikkiaan mahdotonta vastustaa, jos himottaa jo valmiiksi.
Ei se järvi soutamalla kulu.
Eikä pillu nussimalla.
Kannattaa pistää hösseliksi ja hankkia itse uusia kokemuksia myös arjen ohessa. Epävarma olo johtuu siitä että alitajuisesti tunnet häviäväsi vaimollesi. Ei samaan tarvitse päästä, mutta kaada nyt kymmenen vierasta vaikka alkuun niin helpottaa. Alkaa helpottaa jo ensimmäisestä. Älä pihtaa vaan tarjoa hövelisti niin tulee tulosta. Tsemppiä.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 01:19"]Onneksi minä korkkasin omani
[/quote]
tunnetusti huorat ja neitsyet ei valita, toinen kun ei paremmasta tiedä ja toiselle maksetaan siitä...
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 00:38"]
En kestä ajatusta, että yli kolmesataa miestä uittanut kulliaan ihanan vaimoni pillussa....
[/quote]
Ja paskat. Onko vaimosi pitänyt päiväkirjaa?, jos tuota pitää totena niin silloinhan kolme pientä kylää on kastanut vaimosi tavaraa. Kaikella kunnioituksella saanko kysyä onko hän ollut entinen huora?.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 09:26"]
Minulla on ollut vain yksi kumppani eli nykyinen mieheni, ja ihan tarkoituksella "säästin" itseäni silloin sille oikealle, vaikka se turhauttavaa välillä olikin. Olin hyvin seksuaalinen ja pidin ahkerasti omaa kivaa, ja oikeasti odotin hurjasti sitä kun vihdoin rakastuisin ja pääsisin mieheni kanssa sänkyyn. No, sitten kun se tapahtui niin eihän se aluksi mitään ihanaa ollut, mutta harjoittelemalla muuttui taivaalliseksi. Olin neitsyt reippaasti yli kaksikymppiseksi.
Miehet voivat siis saada myös seksiä rakastavia ja himokkaita naisia, joille mies on eka ja vika kumppani. Näin periaatteellinen nainen on harvinainen mutta kyllä meitä on ihan oikeasti. Eri asia on, että kaikki miehet ei todellakaan välitä kumppanien määrästä ja varmaan toivookin, että naisella edes jotain kokemusta olisi. Onhan se neitseellinen äheltäminen aika, noh, äheltämistä. Onneksi omalla kohdallani osui omat sekä miehen periaatteet yks yhteen näiden seksiasioiden suhteen. Jos ei olisi osuneet, ei meistä olisi paria kyllä edes tullutkaan.
[/quote]
Ja oliko mies myös neitsyt? Muutenhan tuo on kaksinaismoralismia...
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 00:52"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 00:46"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 00:42"]
Mutta ajatteles: sinun kullisi on se jota nainen halusi niin paljon että alkoi vaimoksesi eli voit sanoa rehellisesti olevasi parempi kuin yli 300 miestä!
[/quote]Mistä päättelet, että kukaan noista 300 ap:n vaimoa nussineesta olisi edes huolinut häntä parisuhteeseen?
[/quote]
Miehen kuin miehen saa parisuhteeseen helposti.
[/quote]
Minä "hieman" korjaan tuota lausuntoasi: lähes miehen kuin miehen saa sänkyyn helposti, parisuhteeseen vähänkin tasokkaamman miehen saaminen on jo saavutus.
Luuletko että olet ensimmäinen omistushaluinen 300:n joukossa? Tulet saamaan fudut tai sitten joudut aisankannattajaksi alta aikayksikön.
Tuollainen lutka ei ansaitse parisuhdetta. Ei ansaitse myöskään vastaava huoripukki.
Ei kukaan muu ole pannut vaimoani ennen minua
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 00:42"]
Mutta ajatteles: sinun kullisi on se jota nainen halusi niin paljon että alkoi vaimoksesi eli voit sanoa rehellisesti olevasi parempi kuin yli 300 miestä!
[/quote]
hheh mun ajatukseen ei vaan sovi käytetty. ihan sama mitä muut ajattelee. käytetty= jollain tavalla huono kuten autokin
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 19:28"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 00:42"]
[/quote]
hheh mun ajatukseen ei vaan sovi käytetty. ihan sama mitä muut ajattelee. käytetty= jollain tavalla huono kuten autokin
[/quote]
jep, näin puhuu mies joka ei ole saanut seksiä koskaan.
ei satu olemaan tv:stä tuttu, mallityttö...?
Tää on ihan absurdi keskustelu. Ihmiset haukkumassa ventovierasta (no ap tässä pahin sika on, omaa vaimoaan mollaamassa!) naisihmistä, ikään kuin tässä ei mitään muuta aspektia olisi, kuin se määrä miehiä, monenko kanssa hän on ilmeisesti omasta tahdostaan rakastellut. Olen suorastaan tyytyväinen tuosta lukumäärästä ihan vain siksi, kun se herättää niin monessa niin suurta vihaa. Hyvä ap:n vaimo!!