Vaimo maannut yli 300 miehen kanssa :(
En kestä ajatusta, että yli kolmesataa miestä uittanut kulliaan ihanan vaimoni pillussa....
Kommentit (82)
Voin ymmärtää ap:ta, jos hänellä itsellään ei ole ollut montaa seksikumppania ennen vaimoaan. Muista kuitenkin, että nykyisyys vaikuttaa: onko vaimosi sitoutunut sinuun, mieheesi, vai katselleko hän muita miehiä "leikillään" tai muuten? Ovatko hänen arvonsa tai persoonansa kokenut muutoksen, oliko elämäntilanne ennen kovinkin toinen? Rehellisyys tuossa asiassa on toisaalta hyvä asia ja kertonee luotettavuudesta sinua kohtaan.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 01:13"]
Mitä useamman kanssa nainen on pannut, sitä todennäköisemmin hän pettää parisuhteessa. Itse en todellakaan avioituisi yli 300 miestä nussineen naisen kanssa. Onnea ap:lle "kultakimpaleestaan".
http://www.statisticbrain.com/percent-of-female-infidelity-based-on-number-of-premarital-partners/
[/quote]
Oi nyt ei oo totta lainkaan. Kyllä pettää voi se, joka on ollut vähissä suhteissa...tulee halu kokeilla. Ja se, jolla jo on kokemusta haluaa vakiintua.
Mitä te kyttäätte toisen mennyttä? nyt on nyt. Elämä ja ihmiset muuttuu. Muuttuu ihan oikeesti. Antakaa mahdollisuus.
Mikä ihmeen tuomioita lankeaa oikeus tää foorumi on. Täynnä täydellisiä, jotka on anonyymeinäkin ja moralisoi milloin ketäkin.
Jos on kolme tai kolmesataa, niin mitä sitten?
On maailmassa paljon enemmänkin ihmisiä. Eihän ne toisiaan tunne. Eikä aikki kyttää toisten kumppanien määrää. Ne on yksityisasioita. Mitä se kumppani ees kerto sulle tollasta? Oli totta tai ei, niin rauhoita mieles. Mitä muuta sun puoliso on tehnyt kuin nainut? Kai ihminen muutakin tekee.
Ei kannata kytätä liikaa. Ja jos toi ahistaa liikaa niin mene keskustelemaan ammattilaisen, jonkun psykologin kanssa. Tai lähde menemään. Anna puolisollesi mahdollisuus elämään. Ja itsellesi.
Hyvä puoliso voi olla minkälaisella historialla vaan. Nyt on nyt ja ihmiset muuttuu. Ja mitä oli tapahtunut aiemmin?
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 19:28"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 00:42"]
Mutta ajatteles: sinun kullisi on se jota nainen halusi niin paljon että alkoi vaimoksesi eli voit sanoa rehellisesti olevasi parempi kuin yli 300 miestä!
[/quote]
hheh mun ajatukseen ei vaan sovi käytetty. ihan sama mitä muut ajattelee. käytetty= jollain tavalla huono kuten autokin
[/quote]
Pelottava kommentti. Hanki uusi auto ja hanki uusi pumpattava nukke. Tiedät sit, ettei oo "käytetty". Saako olla jutellut jonkun kanssa, vai onko sekin käytetty. Tai kysyy mielipiteitä? Oletko sä ite käytetty vai käyttämätön?
Surkeeta. Surkeita ja pelottavaa.
Terveisin, kokenut vaan ei käytetty.
Ps. Sinä esineellistät naisen. Se on pelottavaa. Se on karseeta suorastaan. Seksissä...hyvässä seksissä, on kaksi ihmistä. Ei käyttäjää tai käytettävää.
Turhaan sinä ap vaimosi pillua vatkanneiden kullien määrä märiset. Ei se pillu käytössä kulu! Päinvastoin SITÄ JÄÄ HEVOSKUORMALLINEN VIELÄ HAUTAANKIN!
Voit siis ihan huoletta kuitata vaimollesi, että sinussa soutaneista kulleista saisi kapulasillan Ouluun -ja kaiteet kans! ;-)
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 01:13"]
Mitä useamman kanssa nainen on pannut, sitä todennäköisemmin hän pettää parisuhteessa. Itse en todellakaan avioituisi yli 300 miestä nussineen naisen kanssa. Onnea ap:lle "kultakimpaleestaan".
http://www.statisticbrain.com/percent-of-female-infidelity-based-on-number-of-premarital-partners/
Höpöhöpö. Nuin kokenut nainen osaa jo arvostaa miestään jonka saanut eikä ainakaan kokelunhalusta tai uteliaisuuttaan lähde enää vieraisiin miehiin. Tietää että mitä muilla suunnilleen on tarjolla.
[/quote]
Entäs sitten, mitäs menit naimisiin :D
Jotkut tosiaan pystyvät suhtautumaan seksiin iloisesti eivätkä turhan vakavasti. Silloin niitä kumppaneitakin löytyy yhdeksi yöksi useammin, kun syviä tunteita ei ole mukana.
Elämme vain kerran, iloitkaa elämästänne ja pitäkää hauskaa niinkuin parhaaksi näette. Seksi on ihanaa :)
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 16:02"]
Luuletko että olet ensimmäinen omistushaluinen 300:n joukossa? Tulet saamaan fudut tai sitten joudut aisankannattajaksi alta aikayksikön.
Tuollainen lutka ei ansaitse parisuhdetta. Ei ansaitse myöskään vastaava huoripukki.
[/quote]
Miksei ansaitse parisuhdetta? Onko parisuhde joku palkinto, jonka myöntämisperusteista sinä päätät? :D
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 21:05"]
Jos mies sanoisi että on ollut 300 naisen kanssa niin nämä katkerat kukkahattusedät olisivat että wow..pukki..pelimies...jne..tiedän sen kokemuksesta.. lukuisia( 260)seksisuhteita on ollut niinkuin vaimollakin ennen minua..mua ei haittaa se pätkääkään. .seksi on käsittämättömän hyvää ja sitä saa aamulla. .illalla..yöllä..päivällä.. niin paljon kuin haluaa.. ja vaimoni ei ole rumatyhmäläski.vaan upea rakastettava söpöläinen .. menkää moralistit hakkaamaan tattia netin pariin..
[/quote]
sori, piti laittaa yläpeukku mutta vahingossa alapeukku :(
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 05:45"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 19:28"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 00:42"]
Mutta ajatteles: sinun kullisi on se jota nainen halusi niin paljon että alkoi vaimoksesi eli voit sanoa rehellisesti olevasi parempi kuin yli 300 miestä!
[/quote]
hheh mun ajatukseen ei vaan sovi käytetty. ihan sama mitä muut ajattelee. käytetty= jollain tavalla huono kuten autokin
[/quote]
Pelottava kommentti. Hanki uusi auto ja hanki uusi pumpattava nukke. Tiedät sit, ettei oo "käytetty". Saako olla jutellut jonkun kanssa, vai onko sekin käytetty. Tai kysyy mielipiteitä? Oletko sä ite käytetty vai käyttämätön?
Surkeeta. Surkeita ja pelottavaa.
Terveisin, kokenut vaan ei käytetty.
Ps. Sinä esineellistät naisen. Se on pelottavaa. Se on karseeta suorastaan. Seksissä...hyvässä seksissä, on kaksi ihmistä. Ei käyttäjää tai käytettävää.
[/quote]
Hyvin sanottu!
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 09:26"]
Minulla on ollut vain yksi kumppani eli nykyinen mieheni, ja ihan tarkoituksella "säästin" itseäni silloin sille oikealle, vaikka se turhauttavaa välillä olikin. Olin hyvin seksuaalinen ja pidin ahkerasti omaa kivaa, ja oikeasti odotin hurjasti sitä kun vihdoin rakastuisin ja pääsisin mieheni kanssa sänkyyn. No, sitten kun se tapahtui niin eihän se aluksi mitään ihanaa ollut, mutta harjoittelemalla muuttui taivaalliseksi. Olin neitsyt reippaasti yli kaksikymppiseksi.
Miehet voivat siis saada myös seksiä rakastavia ja himokkaita naisia, joille mies on eka ja vika kumppani. Näin periaatteellinen nainen on harvinainen mutta kyllä meitä on ihan oikeasti. Eri asia on, että kaikki miehet ei todellakaan välitä kumppanien määrästä ja varmaan toivookin, että naisella edes jotain kokemusta olisi. Onhan se neitseellinen äheltäminen aika, noh, äheltämistä. Onneksi omalla kohdallani osui omat sekä miehen periaatteet yks yhteen näiden seksiasioiden suhteen. Jos ei olisi osuneet, ei meistä olisi paria kyllä edes tullutkaan.
[/quote]
Eli miehesi oli myös OMASTA TAHDOSTAAN neitsyt kun tapasitte, eiks niin? Vai onko toi itseään avioliittoon säästäminen vain naisten hyve?
Ja muuten just tällaiset paskaketjut on syy, miksi tästä palstasta on tullut niin väsynyt ja ankea. Miehet ovat löytäneet tiensä tänne.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 00:41"]
noh, sekaan vaan! heiluttele nyt urakalla sitä patonkia siellä kauppahallissa
[/quote]
Ei se järvi soutamalla kulu
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 09:26"]
Minulla on ollut vain yksi kumppani eli nykyinen mieheni, ja ihan tarkoituksella "säästin" itseäni silloin sille oikealle, vaikka se turhauttavaa välillä olikin. Olin hyvin seksuaalinen ja pidin ahkerasti omaa kivaa, ja oikeasti odotin hurjasti sitä kun vihdoin rakastuisin ja pääsisin mieheni kanssa sänkyyn. No, sitten kun se tapahtui niin eihän se aluksi mitään ihanaa ollut, mutta harjoittelemalla muuttui taivaalliseksi. Olin neitsyt reippaasti yli kaksikymppiseksi.
Miehet voivat siis saada myös seksiä rakastavia ja himokkaita naisia, joille mies on eka ja vika kumppani. Näin periaatteellinen nainen on harvinainen mutta kyllä meitä on ihan oikeasti. Eri asia on, että kaikki miehet ei todellakaan välitä kumppanien määrästä ja varmaan toivookin, että naisella edes jotain kokemusta olisi. Onhan se neitseellinen äheltäminen aika, noh, äheltämistä. Onneksi omalla kohdallani osui omat sekä miehen periaatteet yks yhteen näiden seksiasioiden suhteen. Jos ei olisi osuneet, ei meistä olisi paria kyllä edes tullutkaan.
[/quote]
Eli miehesi oli myös OMASTA TAHDOSTAAN neitsyt kun tapasitte, eiks niin? Vai onko toi itseään avioliittoon säästäminen vain naisten hyve?
Ja muuten just tällaiset paskaketjut on syy, miksi tästä palstasta on tullut niin väsynyt ja ankea. Miehet ovat löytäneet tiensä tänne.
[/quote]
Emme odottaneet avioliittoa vaan oikeaa rakkautta, se oli molempien omavalintainen tavoite. Olimme molemmat neitsyitä rakastuessamme.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 00:38"]
En kestä ajatusta, että yli kolmesataa miestä uittanut kulliaan ihanan vaimoni pillussa....
[/quote]
Kaikki nyt tuntuu olettavan että tämä on tapahtunut ennenyhteen menoa. Voihan totuus olla tämäkin että vaimo on ollut neitsyt yhteenmennessä ja kirjoittaja on nyt tajunnut että näiden vuosien aikana vaimo on pannut muitakin.
Eivätkö kaikki naiset olekaan neitsyitä 18-vuotiaiksi asti? No en tietenkään tarkoita hempukoita vaan oikeita ja siveitä naisia. Ex-vaimo sanoi olevansa neitsyt vielä 20-vuotiaana, kun menimme naimisiin. Itellä oli ollut jo runkku- ja suutelukokemuksia tyttöjen kanssa.
Vaimo pääsi nopeasti kyllä munan makuun. Sen takia meille sitten lopulta erokin tuli. Raksastajia oli ollut monta. Katkeraksi se teki, kun luulin olevani erinomainne rakastaja koko liittomme ajan ja luulin myös osaavani tyytytää naiseni, mikä osoittautui pahemmanlaatuiseksi virhearvioksi. Naiseni oli teeskennelyt joka ainoan kerran. Ite kertoi eron jälkeen.
No onneksi olkoot kokeneesta naisestasi!!!. Hyvä että akkaasi on puolikylää pumpannut:). Oli mies tai nainen 300 on luku että voi miettiä miten löysä on moraali. En edes panis tuommosta tautipesää.
Niin ne ajat muuttuu, kirjailija Georges Simenon kehui aikoinaan maanneensa kymmenentuhannen naisen kanssa, eikä tuo kuvasta päätellen kovin sairaalta näyttänyt. Eli onkohan tuollaisella asialla suurempaa väliä. Jos siis vaimosi sinusta tykkää ja sinä hänestä, ja molemmat kohtelette toisianne niinkuin ihmisiä pitää kohdella.
mitä sitte?? eihän se järvikään soutamalla kulu :D
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 17:01"]
Ei kukaan muu ole pannut vaimoani ennen minua
[/quote]
Samma här. Eikä minua ennen vaimoa. Yhtä abityttöä joskus laivalla sormetin mutta onneksi olin niin tinassa ettei naimisesta tullut mitään.
Jos mies sanoisi että on ollut 300 naisen kanssa niin nämä katkerat kukkahattusedät olisivat että wow..pukki..pelimies...jne..tiedän sen kokemuksesta.. lukuisia( 260)seksisuhteita on ollut niinkuin vaimollakin ennen minua..mua ei haittaa se pätkääkään. .seksi on käsittämättömän hyvää ja sitä saa aamulla. .illalla..yöllä..päivällä.. niin paljon kuin haluaa.. ja vaimoni ei ole rumatyhmäläski.vaan upea rakastettava söpöläinen .. menkää moralistit hakkaamaan tattia netin pariin..