Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä sellaisia päiviä, että kukaan ei vastaa puhelimeen ja tekstareihin?

Vierailija
18.08.2014 |

En tajua kun kaikki on tavoittamattomissa aina samoina päivinä ja myös peruu tapaamiset, jos sellainen on sovittu. Kuuluuko kaikki muut maailman ihmiset johonkin salaiseen looshiin, jonka tapaamisen vuoksi perutaan kaikki ja suljetaan puhelimet?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt aivan samaa!

Vierailija
2/9 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No te olette juuri ne kaksi jotka eivät kuulu siihen salaiseen loosiin. Nyt tiedätte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle ainakin sattuu kausia, jolloin kellään kaverilla ei tunnu olevan aikaa tavata. Sitten taas joinakin aikoina sosiaalista elämää olisi vaikka kuinka. Mutta olen kyllä ihmetellyt, miten nämä asiat menevät niin aaltoina, kun ko. ihmisten elämät/tekemiset ovat kumminkin kunkin omia, eivät liity toisiinsa.

Vierailija
4/9 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan. Vastaavasti toisina päivinä sitten kaikki pommittavat tekstarein, soittelevat maanisesti ja haluavat ehdottomasti tavata heti.

Vierailija
5/9 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on noitakin ollu. Mutta pakko myöntää että itse aika useinkin syyllistyn siihen etten vastaa. Jos olen esim iltavuorossa enkä heti ehdi vastata niin saatan unohtaa koko asian. Illalla olen niin myöhään kotona ettei sillon enää viitsi kun monet nukkuu sillon.

Vierailija
6/9 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tänpäivänen vieras ei edes perunu. Jätti vaan tulematta eikä ole vastannut puhelimeen. Huomenna sitten piti tavata miesystävä pitkästä aikaa, mutta ei sekään ole vastannut, kun olen kysynyt aikaa monelta nähdään. Ja en ole mikään läheisriippuvainen ressukka jonka seurassa ihmiset ei viihdy, nää molemmat on itse halunneet nähdä ja ehdottaneet että tavattaisiin. Että kyllä tätä on liikkeellä.

Vierailija
7/9 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta minulla on usein sellaisia päiviä, etten itse vastaa puhelimeen tai tekstareihin. Ei yksinkertaisesti kiinnosta kerrata päivän tapahtumia tai kuunnella kuumimpia juoruja. Jos joku haluaisi käydä oikeasti syvällistä keskustelua, niin hän tulisi kylään tai edes koneelle, jolla kirjoittaminen on huomattavasti nopeampaa ja keskustelua voi pitää yllä vaivattomasti.

Luen kyllä saamani viestit, mutten vastaa ellei asia ole oikeasti tärkeä. Jos haluat jakaa jotain, niin pistä ennemmin vaikka kuva WhatsAppilla.

Vierailija
8/9 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 01:02"]Ei, mutta minulla on usein sellaisia päiviä, etten itse vastaa puhelimeen tai tekstareihin. Ei yksinkertaisesti kiinnosta kerrata päivän tapahtumia tai kuunnella kuumimpia juoruja. Jos joku haluaisi käydä oikeasti syvällistä keskustelua, niin hän tulisi kylään tai edes koneelle, jolla kirjoittaminen on huomattavasti nopeampaa ja keskustelua voi pitää yllä vaivattomasti.

Luen kyllä saamani viestit, mutten vastaa ellei asia ole oikeasti tärkeä. Jos haluat jakaa jotain, niin pistä ennemmin vaikka kuva WhatsAppilla.

[/quote]

On vähän hankala kyläillä tai lähteä vaikka syömään/kahville kunnon keskustelua varten, jos ei saa vastausta kun yrittää tekstata/soittaa ja sopia tapaamista...

Vierailija
9/9 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 01:10"]

On vähän hankala kyläillä tai lähteä vaikka syömään/kahville kunnon keskustelua varten, jos ei saa vastausta kun yrittää tekstata/soittaa ja sopia tapaamista...

[/quote]

Lasken kutsut ja tapaamiset tärkeiksi, joten tietenkin vastaan niihin.

Mutta joku huomionhakuinen "tylsääää" tai "istuin just bussissa" jää ihan omaan arvoonsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan