Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työskentelen Subwayssa

Vierailija
18.08.2014 |

Tahdotko kysyä jotain?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 00:07"][quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:59"]

Hei nyt oikeesti, ei se tilaaminen ole vaikeaa! Älkää ottako siitä turhia paineita... Vastaatte vain myyjän kysymyksiin, ei muuta. (En ole ap)

[/quote]

No mua harmittaa se tilaaminen monin tavoin. Ensinnäkin en tiedä niitä makueroja, joten vaikea valita sitten makuja kun ne kuitenkin riitelee. Esim. ne kastikkeethan pitäisi testata jokainen ennen kuin tietää miltä ne maistuu ja minkä kanssa ne sopii? Eli pitää ostaa mooonta ei-niin-hyvää-sämpylää, ennen kuin tietää ne maut ja osaa tilata oman makuisensa.

Mutta joo, kaipaisin kyllä sitä testattua basic-versiota, en jaksa miettiä mitään sämpylän paahtoasteita ja sopiiko se oliivi tähän mun hunajakastikkeeseen. Noh, ei tuu kovin usein käytyäkään, ei ole oikein mun juttu.

[/quote]

Myyjältä voi kysyä suosituksia :)

Vierailija
22/41 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö siellä paljon urheilijoita asiakkaina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 00:07"]Miksi ne täyttää otetaan samoilla hanskoilla joka astiasta? Tällä tavalla kurkkuun menee vähän kanaa ja juustoon vähän kinkkua jne. Ei hyvä! Jokaisessa astiassa pitäisi olla oma otin.

[/quote]

Pitäisikö hanskat mielestäsi vaihtaa ihan joka astian välissä? Aikaa ainakin menisi paljon enemmän.

Vierailija
24/41 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko sanoo vaan että tee joku hyvä kana juttu?

Vierailija
25/41 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, kaikkiin täytteisiin on suosituskastikkeet. Myyjät tietää niistä enemmän.

Ja joo, se on ihan totta että jos jollekkin (esim kalalle) on _todella_ allerginen, niin ei kyllä kannata meiltä tilata, sillä ihan pakostikin ne tuotteet siirtyy toisiin hanskoista. Toisaalta kalalle ym on kyllä omat ottimensa ja veisensä.

Muistamiseen tottuu kyllä, tai kuhan vaan keskittyy. Mua ainakin helpottaa jos asiakkaat pysyvär samassa järjestyksessä.

Puolikkaat subit saadaan meillä ainakin lounaaksi.

Ap

Vierailija
26/41 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit pyytää kanaa, myyjä kyllä kertoo eri kanavaihtoehdoist tällöin. Ja kokeilemalla oppii mistä itse tykkää! :)

Meillä käy viereiseltä punttikselta paljonkin porukkaa, julkkisurheilijoihin en ole törmännyt.

Ap

Vierailija
27/41 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä ''tee joku hyvä''?

Vierailija
28/41 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 00:07"]Miksi ne täyttää otetaan samoilla hanskoilla joka astiasta? Tällä tavalla kurkkuun menee vähän kanaa ja juustoon vähän kinkkua jne. Ei hyvä! Jokaisessa astiassa pitäisi olla oma otin.

[/quote]

Pitäisikö hanskat mielestäsi vaihtaa ihan joka astian välissä? Aikaa ainakin menisi paljon enemmän.

[/quote]

Lukutaito/-viitseliäisyys hoi? Juurihan tuossa sanotaan että "Jokaisessa astiassa pitäisi olla oma otin."

Vierailija
29/41 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on yleisin subi mikä tilataan? Siis yleisin patonkivaihtoehto, täyte, kastike. 

Teettekö ne patongit itse? Olen aina kuvitellut, että ne on jotain pakasteita jotka vaan otetaan sulamaan.

Vierailija
30/41 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten menee ehkä Kana teryakia, kokojyväpatonkia, kevytmajoneesia ja tuoreita kasviksia. Patongit tulevat taikinoina meille, täällä päällystetään, kohotetaan ja paistetaan.

Ap

Ps. Jatkan huomenna, jos kysyttävää on

Vierailija
31/41 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP! Saako niitä vegepihvejä ostaa pelkästään mukaan pakasteena, jos voi paljonko ne maksaa kappale? 

Vierailija
32/41 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Subwayn keksit ovat niin hyviä? Paljonko kaloreita niissä on? :D

Vierailija
33/41 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulostatteko oikeasti niitten sämpylöiden väliin?

Vierailija
34/41 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksit ovat hyviä koska niissä on paljon rasvaa. Kalorit lukee nettisivuilla :)

Ja vegepihveistä kysy paikan päältä, yleistö ohjeistusta ei ole.

Ap

Vierailija
35/41 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Steak & Cheese-subiin ei tule yhtään sen enempää juustoa kuin muihinkaan subeihin...? nimi on osaltaan vähän harhaanjohtava. Kun tilasin sellaisen ensimmäistä kertaa, ihmettelin kun myyjä kysyi, että otanko juustoa..No joo, se oli vähän niinku tarkoitus :)

Vierailija
36/41 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sinun tuntipalkkasi?

Miten työnantajasi pärjää, onko Subin pitäminen kannattavaa?

Vierailija
37/41 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon ihmetellyt tota steak and cheese hommaa :D

Tuntipalkka on 9.8e ja työnantaja pärjää hyvi, sillä on muutama muukin subi.

Ap

Vierailija
38/41 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta annosta te myytte päivässä?

Vierailija
39/41 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sinun suosikkisubisi? Miksi sitä juustoa laitetaan niin vähän?

Vierailija
40/41 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä paljon lihavia asiakkaita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi