Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen ihmiset kävelevät päin

Vierailija
22.04.2026 |

Ainakin viisi kertaa joku käveli päin. Kaksi kertaa pyöräilijä meinasi ajaa päin ja kerran skootteri oli ajaa päälle. Meinasi mennä hermot.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinkävely-jankkaaja. Mikä sinun ongelma on että tätä pitää spämmätä?

Vierailija
2/21 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelet siis holtittomasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eilen ihmiset kävelevät"? Siis keitä ovat nämä Eilen ihmiset, koska jos tuo olisi tapahtunut eilen, niin he olisivat kävelleet (kävelivät) eikä verbi olisi preesensissä.

Vierailija
4/21 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen? Ovat kävelleet päin jo vuosia. Vuosikymmeniä.

Vierailija
5/21 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinkävely-jankkaaja. Mikä sinun ongelma on että tätä pitää spämmätä?

Hanki elämä, miksi vahtaat kokoajan palstaa?  Eka kerta tuo aloitus näkyi normaali ihmisille.

Vierailija
6/21 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä taas toikkaroit kaupungilla. Vaikea ohittaa kun ei tiedä mihin suuntaan seuraavaksi horjahdat.

Vierailija
7/21 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. olen isokokoinen mies ja olen aina tarkkana että kävelen kevyenliikenteen lenkkipoluilla oikeaa laitaa.

Eniten vastaan kävelee naisia mutta heitä on eniten ylipäätään lenkillä. Muutaman kerran on vanhempi mies tullut hammasta purren samaa laitaa vastaan. olen antanut pitkän katseen.

Toinen tyypillinen ilmiö on että koko tie on varattu. toisella laidalla rakki ja toisella laidalla lauman jäsen.

-epsoolainen

Vierailija
8/21 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia on. Jotkut varovat liikaa, ärsyttävää sekin. Mutta: olispa mahtavaa jos olisi vain tämänkokoisia riesoja elämässä!

Vierailija
9/21 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa perustellaan että suomessa ei ole poluilla ja kevyenliikenteen väylillä lainkaan oikeanpuolen liikenne sääntöä. Minusta tämä kuvaa miksi joka suakelin asiaan pitää olla suomessa laki. Siksi tähänkin pitää saada pykälä kun ihmiset ei osaa kävellä oikeaa laitaa.
-epsoolainen

Vierailija
10/21 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiä onkon sillä jaskankaan väliä, mutta: aikoinaan tykkäsin kierrellä kirppareissa, ja niiden kapeilla käytävillä nimenomaan naiset olivat niitä jotka eivät varo tai väistä, ja tukkivat kulkureitin.

Vierailija
11/21 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taklaat vain ne femmakko-sammakot nurin. Juu on tiedossa, että tuolla vaeltaa joukko elämäänsä katkeroituneita feministejä, joiden elämäntehtävänä on kuljeskella julkisilla paikoilla ja etsiä mahdollisimman isokokoisia miehiä, keitä päin voisi kävellä. Ja sen jälkeen tietenkin aloittaa mekkalan. Paras on vain tuupata ne nurin ja jatkaa matkaa, eikä jäädä siihen kuuntelemaan sitä tunteen paloa siitä miten miehet on niin sikoja 🤣

Vierailija
12/21 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman. olen isokokoinen mies ja olen aina tarkkana että kävelen kevyenliikenteen lenkkipoluilla oikeaa laitaa.

Eniten vastaan kävelee naisia mutta heitä on eniten ylipäätään lenkillä. Muutaman kerran on vanhempi mies tullut hammasta purren samaa laitaa vastaan. olen antanut pitkän katseen.

Toinen tyypillinen ilmiö on että koko tie on varattu. toisella laidalla rakki ja toisella laidalla lauman jäsen.

-epsoolainen

Olen pienikokoinen nainen ja tota tapahtuu useasti. Joskus olen jopa peloissani joutunut hyppäämään ojaan etten jäisi jyrätyksi. Teinit on aika pahoja kun ne räplää sitä luuria koko ajan mutta kaikista pahimmat ovat nää isopyllyiset nee kerit, jotka lyllertää 3 vierekkäin eivätkä väistä yhtään.

Vierailija
13/21 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän ei oo mikään ongelma ap. Mä katon aina kuka tulee vastaan, ei oo vaikeeta.

Jos on isompi kaveri, ni väistän, ettei tuu turpaan, jos pienempi, ni ihan sama, sit se väistää.

Ihan helppoo.

Vierailija
14/21 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös sellainen ilmiö on tullut toisinaan huomattua, että jos oikein hövelisti antaa tilaa niin toisella vääntyy naama sitruunaksi - kun ei päässyt uhriutumaan!

Vierailija
15/21 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täähän ei oo mikään ongelma ap. Mä katon aina kuka tulee vastaan, ei oo vaikeeta.

Jos on isompi kaveri, ni väistän, ettei tuu turpaan, jos pienempi, ni ihan sama, sit se väistää.

Ihan helppoo.

teetkö samoin autolla?

Vierailija
16/21 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo isoahteriset maamuakat ei myöskään päästä ohi. Siis esim. lenkillä ollessa, jos yritän ohittaa ne, se ei onnistu kun eivät anna tippaakaan tilaa mennä ohi. 

Vierailija
17/21 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tämä ketju poistuu. osaako kukaan arvata miksi? eli turha taas itkeä ettei mistään saa puhua....

Vierailija
18/21 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tällä palstalla ei saa tietyistä ongelmista puhua. 

Vierailija
19/21 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistuu varmaan siitä syystä että nee kerit on persiistä ja mode on joku kukkahattutäti?;)

Vierailija
20/21 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan helppoo.

teetkö samoin autolla?

Toivotaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi