Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jätti

Vierailija
03.08.2021 |

Mies jätti. Sanoi että on väsynyt eikä jaksa enää, kuulemma riideltiin liikaa.
Elin ihan eri todellisuutta ja luotin siihen, että saadaan erimielisyydet sovittua. Oon kuin puulla päähän lyöty. Vasta sanottiin että rakastan ja suunniteltiin yhteisiä juttuja, luulin että kaikki oli hyvin. Luotin niin kovasti.
Yritin jutella, kertoa omat tunteeni ja valaa uskoa, mies ei halua. Ja muhun sattuu. Mä uskoin. Mä luulin, että ollaan onnellisia ja kaikki on hyvin ja menee parempaan. En jaksais.
Miten ihmeessä kunnioittaa toisen päätöstä ja päästä yli kun mieli ja sydän huutaa miehen lähelle ja päätös on mielestäni aivan väärä?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun jätit sen sian.

Vierailija
42/48 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hlvetti sentään taas meinaa kestää tätä oloa. Oon laihtunut kun ei mikään pysy sisällä ja yritän täyttää tyhjiötä treenaamalla.

Tekis mieli mennä miehen luo ja huutaa et "nyt -tana korjataan asiat, mä rakastan sua ja sinä minua muistatko?!?"

Miten tää järkyttävä ikävä lähtee?

Ap

Eipä tuohon auta kuin aika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani sydänsuruistasi, ap. ♥ Kyllä tuollaisen pureskelussa ja nieleskelyssä hetki menee, joten anna itsellesi aikaa ja anna myös lupa surra.

Oliko teillä pitkäkin suhde? Kuinka riitainen?

Suhde kesti vain alle vuoden mutta tunne oli kova molemmilla (vai oliko? Miksi mies hylkää jos rakastaa? En vaan tajua).

Riitoja oli. Suuri osa ihan turhaa kränää, mutta kumpikin on jo ehtinyt loukata toista. Tosin myös myöntää virheensä avoimesti, puhua niistä ja keksiä ratkaisuja. Siksi luotin ja uskoin, mies vaikutti vastuulliselta ja välittävältä, tuntui että oikeasti oli valmis tekemään muutoksia.

Osa ongelmista johtui myös vain aiemmasta elämästä, hylkäämisen ja yksinjäämisen pelosta molemmilla. Siitä että entä jos se toinen valehtelee ja satuttaa, entä jos jääkin yksin.

Kovin vaikeaa olla laittamatta miehelle koko ajan viestiä kun sydän pakahtuu tähän ja ikävä on ihan raastava. Olen laittanutkin, mutta ei juuri vastaa ja pysyy kannassaan.

Ap

Mitä ne muutokset on mitä häneltä halusit? Jos suhde on noin tuore niin mitään kovin suuria muutettavia asioita ei pitäisi olla tai elämästä tulee kauhean raskasta. Eli oletko vaatinut liikaa? Ihminen ei yleensä kovin helpolla muutu. Suhteessa olisi hyvä olla sillä ajatuksella, että hyväksyy toisen sellaisena kuin hän on.

Vierailija
44/48 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan kanssa menee ohi. Varmaan mies on sitten kokenut olonsa todella huonoksi suhteessa jos ei mitenkään pyörrä päätöstä ja halua yrittää korjata mitään.

Voimia. Joka päivä se on vähäsen helpompaa.

Vierailija
45/48 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä mies nyt kuitenkin koki, että suhdetta on turha jatkaa. Syytä et ehkä ikinä saa selville, joten sitä on turha arvailla. Teet vain itsellesi enemmän pahaa oloa koko aika. Ehkä ihan hyvä, että suhde loppui jo nyt kuin kolmen vuoden päästä. Tulet myöhemmin vielä ymmärtämään miksi näin kävi ja olet siitä kiitollinen. Sinulle on sopivampi mies jossakin.

Vierailija
46/48 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
47/48 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä elän nykyisin vapaana enkä ota vakavasti miehiä. Otan vain sen mitä he pystyy tarjoamaan seksiä,rahaa, lahjoja, juomia,ruokaa. Pyöritän monia. Tästä on ihan hyötyä itselle. Jos joku ei halua enää nähdä niin olkoon. So what?

Vierailija
48/48 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ap enskerralla keskikokoinen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän