Sinä, joka et pysty kuuntelemaan nykypäivän musiikkia: minkä aikakauden ja minkälainen musiikki miellyttää sinua?
Minä pidän erityisen paljon 1960-luvun populaarimusiikista. Miltei kaikki käy, eikä sillä ole väliä, onko se koti- vai ulkomaista. Tämän päivän musiikki on sen sijaan lähes poikkeuksetta silkkaa roinaa.
Kommentit (51)
Kaikki hyvä musiikki tehtiin vuosina 1955-1995. Sen jälkeen tullut pelkkää tylsää kertakäyttökuraa. Kulttuurillisen pysähtyneisyyden aikaa.
Kyllä minä pystyn kuuntelemaan, mutta aivan kuin moni muukin, minä pidän oman nuoruuteni aikaisesta musiikista. Itseni tapauksessa kasari- ja ysäripoppia.
Tosi paljon kasarimusiikkia ja genrejä laidasta laitaan. Myös oopperaa ja klassista.
Käy melkein minkä tahansa aikakauden musiikki, missä lyriikoihin on panostettu.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Ihmettelen silti, miksi niihin ei enää oikein panosteta.
Videopeli- ja animemusiikkia. Aikakaudella ei ole väliä, kaikkea 90-luvulta vuoteen 2025.
Nyt joku sanoo, että "no sähän kuuntelet sitten nykypäivän musiikkia".
Hys. :-) Hiljaa. :-) :-) :-)
Nykypäivän musiikki on minulle, minulle, kaikki woke-musiikkia (Euroviisut, mustat- ja muslimiartistit) trendikappaleet, jotka saa huomiota TikTokissa ja muualla somessa ja muu massamusiikki. Videopeli- ja animemusiikkia ei kuule normojen keskuudessa. Ja se on siinä parasta, kun joku Ritva ei tiedä kyseisistä kappaleista mitään.
M32
Kuuntelen ainoastaan rokkia. Pääsääntöisesti ehkä hard rockiksi määriteltävää ja sitten punkkia, caragea, sekä grungea. 60-luvulta noin vuosituhannen vaihteeseen, mutta pääasiallisesti vanhempaa.
Mitä tarkoitat nykypäivän musiikilla? Nykyään on useita erilaisia musiikkityylejä.
Tämän päivän musiikissa on se vika, että se on usein niin virheetöntä, suorastaan yliammattitaitoisen epäinhimillistä. Ei tarvitse kuin kuunnella vanhoja live-tallenteita, niin mieliala paranee. Soittajien pienet virheet ja muutenkin musiikissa vallinnut improvisaation mahdollisuus kuuluvat paremmin kuin nykyisessä, äärimmilleen tuotetussa ammattimaisessa musisoinnissa.
Vierailija kirjoitti:
Nykyisin "lyriikat" ovat jotain suomea etäisesti muistuttavaa sössöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat? Nykypäivänä eri tyylit ja artistit panostavat sanoituksiin erilailla.
Black Sabbath on kyllä hieno bändi. Lyriikat ovat sillä tutkitusti kaikkein älyllisimmät. Ja riffit tietysti legendaariset.
Kasaria ja klasaria, mutta klasarissakaan en välitä nykyaikaisista säveltäjistä juurikaan.
Pidän nykypäivän musiikista. Lyriikoihinkin panostetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riimeistä ei ole tietoakaan.
kaikki käy,klassisesta -tähän päivään,mutta- on se jokin 60-70 luku-kasvot merisairaan jne tops most, melancoli man..
1980-luvun musiikki on paras. Pop ja rock. 70-luvullakin oli hyviä biisejä.