mikä on sun vähäkalorinen herkkusi?
Minun on rasvaton maitorahka funlight mehutiivisteellä! Namnam!
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 22:46"]Minun on rasvaton maitorahka funlight mehutiivisteellä! Namnam!
[/quote]
Villii..
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 22:46"]Minun on rasvaton maitorahka funlight mehutiivisteellä! Namnam!
[/quote]Jos tuo on herkku niin mitähän syöt yleensä?
Herkut herkkuina. Syön yleensä hyvin terveellisesti joten mulla on varaa syödä ihan täysrasvaisia ja -sokerisia herkkuja silloin tällöin.
Murukahvi maidolla, makeutusaineella ja kardemumma/kaneli/kaakaojauhe
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 13:27"][quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 22:46"]Minun on rasvaton maitorahka funlight mehutiivisteellä! Namnam!
[/quote]Jos tuo on herkku niin mitähän syöt yleensä?
[/quote]
Aloittajahan kyseli vähäkalorisia herkkuja
En kyllä koe noita makeutusainemyrkkyjä herkuiksi itse.
Eilen illalla söin mansikoita tummalla suklaalla. Eli mansikasta kastetaan noin puolet/2/3osaa sulaan tummaan suklaaseen, annetaan jämähtää ja sitten nautitaan.
Herkuttelen varmaan keskimäärin 2-4krt viikossa, mutta kohtuudella ja sillä mitä mieli tekee. Jos haluan karkkia, ostan karkkirasian tai pienen pussiin (siis niitä ihan minipusseja). Jos haluan suklaata, ostan pienen patukan.
En mä saa mitään irti korvike"herkuilla". Nuo mansikat tummalla suklaalla on ihan semikevyitä ajatellen että ne on jo ihan rehellistä herkkua, eikä niitä tarvitse kilotolkulla syödä.
Makeutusaine ja kermaliru kahviin. Tämän sallin itselleni n. kerran viikossa.
Ohuita perunasiivuja, iiihan vähän oliiviöljyä, mausteita, uuniin --> loistava sipsi/ranskiskorvike suolaisenhimon yllättäessä
Läkerolit, tigerista saatavat omenasipsit! Ne on rapeita eikä sellaisia ällöjä jäystettäviä kuten monet.
riisikakku ja sipaisu kookosöljyä! Yleensä syön kyllä ihan aterian osana, herkkuna syön suklaata
Hedelmät, itsetehdyt proteiinipatukat, itsetehdyt marjapiirakat (vegaaniset) sekä pistaasit.
Eivät välttämättä ole keveitä, mutta maistuvia ja terveellisiä!
Kuulostaa ihan joltain muulta kuin herkuilta nämä vinkit... Ei, mieluummin käyn sitten pari ylimääräistä lenkkiä ja syön herkut ihan reilusti herkkuina. Esim. suklaata, homejuustoa ja kunnon punkkua on kyllä vaikea millään vippaskonsteilla korvata.
Tuoreet hedelmät (ananas, mango, persimoni) silloin, kun sattuu saamaan kypsiä ja hyviä. Muuten vedän kyllä suklaat suklaina ja jäätelöt jäätelöinä.
Skyr + tuoreet marjat, vaikka vadelmat
Mun herkut sisältää paljon kaloreita. Energiaa tarvitaan.